Bachelor i ledelse
Kozminski University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Warsaw, Polen
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 5 520 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* 1. års undervisning
Introduksjon
- Det treårige bachelorprogrammet i ledelse (tilsvarende en BSc eller en BComm-grad) er designet for studenter som er interessert i å forfølge leder- og gründerkarriere i både innenlandske og internasjonale selskaper.
- Utført på engelsk, består programmet av seks semestre. Målet er å gi studentene et solid grunnlag innen ledelse, økonomi, regnskap, personalforvaltning og andre forretningsrelaterte områder i en virkelig setting.
- Ledet av våre dyktige fakultetsstudenter tilegner seg omfattende kunnskap, praktiske ferdigheter og analytiske verktøy som trengs for å etablere et vellykket foretak eller fungere effektivt som leder.
- Programmet inkluderer en profesjonell internship og lar studentene velge hovedfag i entreprenørskap, markedsføring, internasjonal ledelse, HoReCa (hotell, restaurant, catering) ledelse eller digitalt samfunn og nye medier. Hver major tilbyr sine deltakere muligheten til å få en dypere kunnskap og til å finjustere ferdighetene innenfor bestemte ledelsesområder som er nødvendige for å lykkes med å møte de mange utfordringene når de forfølger en internasjonal profesjonell karriere.
- Nyutdannede får en Bachelor in Management diplom. I tillegg får de et diplomtillegg som angir hvilken hovedfag eleven var ferdig med.
Dobbel grad programmer
I løpet av studiet har studentene ved Bachelor i ledelsesprogrammet muligheten til å gå andre året til vårt partneruniversitet for et såkalt dobbeltstudium, takket være at de ikke bare vil motta diplomet på Kozminski University men også fra vårt partneruniversitet!
Dobbeltgradsprogrammer på bachelor i ledelsesprogram:
Opptak
Læreplan
Majors
- Internasjonal ledelse
- Entreprenørskap
- Markedsføring
*Major vil starte forutsatt at det nødvendige antallet studenter melder seg på.
Utvalgte kurs
|
|
Timeplan
- Heltidsprogrammer
Undervisningen foregår fra mandag til fredag om morgenen og på ettermiddagen.
Galleri
Rangeringer
Rangeringer
- Beste handelshøyskole i Sentral- og Øst-Europa i henhold til Financial Times-rangeringen – rangert på 48. plass i Europa
- Beste økonomiske institusjon for høyere utdanning i Polen i henhold til Perspektywy-rangeringen
- Beste ikke-offentlige høyere utdanningsinstitusjon i 21 år i henhold til Perspektywy-rangeringen
Programresultat
Hva du får ut av studiene
- Praktiske ferdigheter og analytiske verktøy som trengs for å opprette en ny virksomhet
- Entreprenørielle ferdigheter og kunnskaper som kreves for å dra nytte av tilgjengelige muligheter og takle problemene med forretningsutvikling
- Kunnskap og ferdigheter som trengs for å bli en gründerleder i ulike organisasjoner (profit og non-profit)
- Kunnskap om spesifisiteten til familiebedriften og etterfølgende prosesser
- Kreativ tenkning og problemløsningsevne
- Praktisk kunnskap om planlegging og gjennomføring av markedsaktiviteter i ulike organisasjoner
- Praktisk kunnskap om hvordan utvikle vellykkede strategier for å nå markedsføringsmål
- Ferdigheter og kompetanse i bruk av informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT) markedsføringsverktøy
- Praktisk evne til å gjennomføre markedsforskningsprosjekter – planlegging og gjennomføring
- Inngående kunnskap om hvordan man kan utforske nye markeder ved hjelp av internasjonale markedsaktiviteter
- Praktisk kunnskap om moderne trender innen markedsføring (f.eks. markedsføring på sosiale medier, viral markedsføring, etc.)
- Kunnskap om internasjonale og interkulturelle aspekter ved ledelse og organisasjoner
- En forståelse av kulturers innvirkning på organisasjoner
- Evne til å forstå og arbeide i et internasjonalt/flerkulturelt miljø
- Evnen til å forstå og anvende ledelseskonsepter i ulike kulturelle omgivelser
Stipend og finansiering
Stipend til de beste kandidatene
Kandidater som har oppnådd minst 470 kvalifiseringspoeng har muligheten til å søke om "Stipend for de beste kandidatene".
De tildelte kandidatene velges ut fra et rangeringssystem.
Kun søknader sendt inn til15. juli vil bli vurdert for stipendet. Kandidatene som har fått innvilget stipend vil bli informert om dette senest31.juli.
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter etter studiene
- En leder i polske filialer av utenlandske foretak.
- En spesialist på utvikling av utenlandske markeder.
- En spesialist i internasjonalt samarbeid i offentlige/lokale administrasjonskontorer og i ikke-statlig sektor.
- Leder for internasjonale prosjekter.
- En gründer som forfølger muligheter i det internasjonale markedet.
- En gründerleder i ulike organisasjoner.
- En markedsføringsspesialist – klar til å jobbe i både nasjonale og internasjonale miljøer, så vel som selskaper, små og mellomstore bedrifter, interaktive eller markedsundersøkelsesbyråer og/eller offentlige institusjoner.
- En junior markedssjef med ansvar for utvikling av merkevarer i lokale, nasjonale eller internasjonale markeder.
- En markedskonsulent med inngående kunnskap om de nyeste konseptene og markedsføringsverktøyene.
- En gründer forberedt på arven etter familiebedriften.