Major i tidlig barndomsopplæring
Chonnam National University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Buk-gu, Sør-Korea
Språk
Kanuri
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Mar 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Fremme av uavhengige og kreative fagfaglige utdanningseksperter for det nye årtusenet
Detaljerte utdanningsmål
Selvutvikling av sittende lærer i tidlig barndom
Ved å fullføre ulike emner som teoretiske grunnlag for tidlig barndomsopplæring, læreplaner og lærebøker for tidlig barndom, undervisningsmetoder for tidlig barndom og feltanvendelse, fagkunnskap og kvalitetsforbedring av nye undervisningsteorier og metoder som svar på endringer i informasjonssamfunnet
Forbedre klasseromsferdigheter som gjelder for utdanningsfeltet gjennom presentasjoner, diskusjoner og forskningsdeltakelse
Å gi muligheter til å forbedre evnen til å designe leksjoner for tidlig barndomsutdanning basert på en forståelse av pedagogiske mål og utdanningsinnhold vist i fremtidig læreplan for tidlig barndom
Dyrking av kompetanse som utdanningsekspert
Dyrke evnen til å anvende og transformere nye teorier, kunnskap og ferdigheter til ulike klasseromsituasjoner i feltet som ekspert i tidlig barndom gjennom tidlige opplæringskurs
Forbedre evnen til å utvikle representative klassemoduler som kan brukes på feltet ved bruk av multimedia, observasjonsklasser og komparativ analyse gjennom videoopptak av veiledning fra tidlig barndom
Dyrking av evne til kreativt og rasjonelt å løse ulike problemer i tidlig barndomsopplæring på stedet
Dyrking av kvalifikasjoner som forskere innen utdanning i tidlig barndom
Dyrking av feltforskningsevne i tidlig barndom ved å ta metodiske emner som forskningsmetoder og statistikk i tidlig barndomsundervisning, feltforskning om tidlig barndomsutdanning og avhandlingsforskning og emner for ulike utdanningsfelt for tidlig barndom
Gjør deg kjent med designmetoder og dataanalyseteknikker for feltforskningsproblemer, for eksempel eksperimentell forskning, undersøkelses- og analyseforskning og casestudier, og utvikle dine kvalifikasjoner som feltforsker i tidlig barndomsopplæring som kan skrive forskningsrapporter uavhengig av hverandre
Basert på forskningsresultater knyttet til tidlig barndomsopplæring, utvikling av et øye for praktisk forbedring av tidlig barndomsutdanning på stedet
Opplæring av foreløpige førskolelærere
Dyrking av profesjonelle kvalifikasjoner som er nødvendig for å utføre pedagogiske aktiviteter som mål, innhold, undervisningsmetoder og evaluering av tidlig barndomsopplæring som førskolelærer
Bruk en integrert tilnærming i henhold til dagliglivets temaer og styr forbindelsen til utdanningsfeltet gjennom feltobservasjon og veiledning
Ervervelse av stolthet som lærer på stedet tidlig barndom og grunnleggende kvalifikasjoner som kreves som medlem av lærermiljøet