Read the Official Description

Astronomi Undergraduate Program

Astronomi er ofte kalt den eldste vitenskapen - på mange måter, det er også en av de nyeste! Våre fagretninger lære vitenskapen om den fysiske studiet av stjerner og stjernesystemer i det observerbare universet, hva som kan mer riktig kalles astrofysikk. Fordi astronomene virkelig ikke kan eksperimentere på stjernene, er experimentalists kalt observatører i stedet. De leverer observasjons detaljer om stillingene, flukser og spektra til teoretikere, som modellere utviklingen og utviklingen av gjenstander som spenner fra kometer til stjerner til hele galakser.

Forskere som studerer overflater av planetene er mer typisk finnes i geologi programmer, mens forskere som er spesialister i studiet av øvre atmosfære og magnetosfærer av planeter og regionene mellom planetene, er vanligvis plassert i romfysikk grupper.

Bachelor of Science (BS) i astronomi

The Bachelor of Science (BS) grad er utviklet primært for studenter som en pre-profesjonell grad for de tenkt å fortsette videre til et graduate program i fysikk, astronomi, eller et beslektet felt. Det legges vekt på å gi studentene en sterk og konkurransedyktig grunnlag i matematikk og naturfag som kreves for å gå til neste nivå og faglige bidrag til uavhengig forskning og utvikling innen feltet. Hvorvidt grad ender med å oppnå en BA eller BS eller fungerer som et springbrett til ytterligere studier, disse programmene tilbyr utmerket undervisning på universitetsnivå, trene noen av de fineste problemløsere og analytikere i fremtiden! Alle våre undergraduate BS hovedfag og flertallet av BA studenter er involvert i forskningsprosjekter i løpet av sine år her. Mange tjener sommer stipend støtte fra College of Liberal Arts and Sciences, gjennom forskningsmidler til fakultetet tilsyn sine prosjekter, eller gjennom opptak til en av de mange sommer REU (Forskning Erfaringer for Undergraduates) sponset av National Science Foundation. De fagretninger har også konkurrert med hell på en jevnlig basis for summer internships i REU steder rundt om i landet.

Program taught in:
Engelsk

See 95 more programs offered by International Accelerator »

Dette kurset er Campus based