BA (Hons) visuell kommunikasjon - grafisk kommunikasjon
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Wuhan, Kina
Språk
Engelsk, Kinesisk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Visuell kommunikasjon
Undervisning Goal
- Inngående forståelse av visuell kommunikasjon teori, teknikker, media, programvare og tilhørende teknologi • utforske, utvikle, analysere og syntetisere informasjon presenteres kreative ideer og være i stand til å uttrykke sin glatte
- Anvendelse av kunnskap utviklet kreative visuelle arbeidet evne, evne til selvstendig eller som et team medlem som arbeider i kreative bransjer
- Kunne bruke ulike typer materialer og prosessutvikling konsepter og programmer i ulike bakgrunn av ulike strategier
Undervisning og prestasjoner
- Visuell kommunikasjon faglig kunnskap og evne til å forstå: evnen med publikum, kunder, markeder og andre interessenter til å delta, for å forstå en rekke strategier og arbeidsmetoder, for å mestre de ulike materialer og deres programmer, visuell kommunikasjon grunnleggende begreper og etablerte prinsipper. 2. Evne læringsevne av studenter, analyse av de relevante verk av kritikk: selvstendig innsamling, sortering, undersøkelse informasjon, foreslått og individuell skapende evne propaganda. 3. Praktisk evne: produksjon av åndsverk å foreslå en rekke praktiske visuelle løsninger: evnen til å mestre media, programvare og relaterte ferdigheter og forskning og påvirkningsarbeid i sin søknad, særlig arbeidsmiljøet kan være riktig velge og bruke riktig teknologi ( digital eller digital teknologi). 4. Nøkkel / kan konverteres ferdigheter: å håndtere personlig læringsprosess, egenvurdering for å oppnå evnen til selv-forbedring; effektivt av visuelle, skriftlige eller muntlige og andre medier for personlige kommentarer, spørsmål og de resulterende informasjons- og kommunikasjonsløsninger, og kommunisere og komme sammen med andre nødvendige sosiale ferdigheter.
Pedagogiske metoder
Studio praksis fag og teoretiske fag utfylle spesifikke innholdet inkluderer: 12:59 eller en liten gruppe liten gruppe undervisning, praktiske leksjoner, individuelle eller gruppeoppgaver, presentasjoner, student eller lærer guidet diskusjoner, case-studier, praktisk problemløsning, internship muligheter, utvekslingsstudenter mulighet, gruppeutstillinger, nasjonale og internasjonale studenter tilgang.
Assessment Model
Vanligvis skolearbeidet, folio, papir, design prosjekter, presentasjoner, rapporter og annen oppgradering eksamen modus
Sysselsetting retning
Journalistikk, publisering, farge trykk, trykte annonser, utendørs reklame, enterprise CIS planlegging design, plakat design, brand design, plakat design, publisering design, pakningsdesign, kommersiell håndmalte, web image design, Flash, animasjon design, kommersiell fotografering, utstilling, utstillingsdesign og andre felt