BA (Hons) i internasjonal markedsføring
GCU - Glasgow School for Business and Society
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Glasgow, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 1 820 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Hjem / EU-studenter; £ 9250 RUK studenter; £ 11 500 internasjonale studenter
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Akkreditert av: CIM
Kombinere tradisjonell og digital markedsføring, vil vårt program gi deg den kunnskapen og kompetansen som kreves for en vellykket karriere lokalt eller globalt. I tillegg til et grunnlag i virksomheten, får du en god forståelse av bestemte aspekter ved markedsføring, noe som fører til et bredt spekter av karrieremuligheter.
Markedsføring involverer nesten alle aspekter av en organisasjon, fra reklame, salg, markedsundersøkelser og ny produktutvikling til opprettelse, forfremmelse og beskyttelse av et firmanavn. Gjennom å forstå kunder og deres behov og ønsker kan et selskap gjøre seg selv, sine varer eller tjenester uimotståelige for forbrukerne.
Våre gode bransjelinker gir deg muligheter til å engasjere seg i virkelige prosjekter og casestudier, og praktisere den teorien som læres gjennom hele programmet. Du vil utforske moderne markedsføring utfordringer og studere markedsføring disipliner inkludert forbrukeradferd, markedsføringskommunikasjon, brand management og markedsundersøkelser, sammen med forretningsmoduler og valgfrie moduler fra et bredt spekter av fagområder.
Du kan også ta opp en finansiert internasjonal utvekslingsplassering for å studere en del av din grad på et partneruniversitet.
Din karriere
Nyutdannede har gode karrieremuligheter både hjemme og ute i bedriftsorganisasjoner, små bedrifter og i offentlig og tredje sektor, i en rekke markedsføringsroller. De med spesiell interesse eller kreativ teft kan finne arbeid i flere nisjer som reklame og PR.
Hva du vil studere
År 1
Arbeidsplasskultur og oppførsel, samfunnsvitenskapelig virksomhet, grunnlag for markedsføring, grunnlag for finansiell styring, internasjonale økonomiske problemer og utfordringer, valgfri modul
År 2
Samfunn, Ansettbarhet og næringsliv, Essentials of Managing Human Resources, Markedsføring Design og Kreativitet, Brand Management, Forbruker Kjøpsadferd, Valgfri Modul
År 3
Enterprise Value Challenge, Business Research Methods, Internasjonal Marketing Strategy, International Marketing Communications, Digital Business og Markedsføring, valgfri modul
År 4
Honours Dissertation, Endre perspektiver i internasjonal markedsføring, Global Brand Marketing, International Advertising Strategy, valgfri modul
Valgfrie moduler inkluderer dataanalyse og sosial markedsføring.
Inntakskrav
Alle oppføringskrav som er oppført her, bør brukes som en veiledning og representerer det minimum som kreves for å bli vurdert for oppføring. Søkere som er gjort et betinget tilbud om et sted kan bli bedt om å oppnå mer enn det som er oppgitt.
År 1
SQA høyere
ABBBB inkludert engelsk pluss Nat 5 Maths ved C ILC Høyere: H1, H2, H3, H3, H3 inkludert engelsk på H2 PLUS Maths på O1
Et nivå
BCC PLUS GCSE Maths og engelsk på C / 4
ILC høyere
H1, H2, H2, H3, H3, inkludert engelsk på H2 eller over PLUS Maths ved O1
IB Diploma
25 poeng må inkludere matematikk
BTEC
Nivå 3 Utvidet Diplom i relevant emne ved DMM PLUS GCSE Maths og engelsk på C / 4
År 3
HND
HND Marketing, HND Advertising, og PR, HND Retail Management eller HND Business med AA i Graded Units.
Andre HND-kvalifikasjoner kan vurderes
Engelske språk
Faglig IELTS score på 6,0 (eller tilsvarende) uten element under 5,5.
Vær oppmerksom på: Hvis du er fra et flerspråklig engelsktalende land, kan du ikke bli pålagt å gi ytterligere bevis på din engelskspråkkunnskaper.
Tilleggsinformasjon
Andre faglige og yrkesmessige kvalifikasjoner
Hver søknad til GCU vurderes på individuell basis. Hvis du ikke har de typiske akademiske opptakskvalifikasjonene, men kan demonstrere relevant arbeidserfaring og / eller studiepoeng fra anerkjente faglige organer, kan du være kvalifisert til å delta i dette kurset ved Universitetets anerkjennelse av prioriteringsordning.
Internasjonale Pathways
Hvis du ikke oppfyller engelskspråklige krav, kan du være kvalifisert til engelsk for Universitetsstudiet.
Avgifter og finansiering
Undervisningsavgiftene du betaler er for det meste avhengig av gebyrstatusen din. Hva er studentavgiftens status?
Opplæringsgebyr 2018/19
- Hjem: £ 1820
- RUK: £ 9250 *
- EU: £ 1820
- Internasjonalt: £ 11 500
* Samlet studieavgift for RUK-studenter som fullfører en tre- eller fireårig grad, er pålagt kr 27750. Spesifikke gebyrer er underlagt bekreftelse fra den skotske regjeringen og kan endres når den er bekreftet.
Hvis du begynner på studiene i september 2018 eller januar 2019, er det årlige eller modulavgifter som gjelder for løpet av kurset ditt. Avgifter kan imidlertid endres. For full informasjon om hvordan avgifter kan endres, les våre avgifter og refusjonspolitikk.
Tilleggskostnader
I tillegg til kursavgift kan du oppleve ekstra kostnader i løpet av din tid på Universitetet.
stipend
Vi tilbyr høy kvalitet utdanning til en rimelig pris; Som Universitetet for det felles gode, er vi forpliktet til å tilby tilgjengelig høyere utdanning for dyktige studenter ved å holde studieavgiftene lave og gi en generøs stipendpakke på over 2,5 millioner kroner per år.
Hvis du har spørsmål eller forespørsler om stipendier som er tilgjengelige for 2018/19, er du velkommen til å kontakte studentenes forespørselsteam.
Internasjonale studentens startdatoer
For nye internasjonale studenter starter orienteringsarrangementer 14. september 2018 . Denne ekstra tiden er spesielt utviklet for å hjelpe nye internasjonale studenter i å bosette seg i Storbritannia og GCU før starten av generell studentinduksjon og undervisning.
Det vil bli en hel rekke morsomme og informative aktiviteter som foregår i denne perioden, inkludert campus og byturer, samt velkomstarrangementer hvor du kan møte andre internasjonale studenter.
Språkvalg
Studentene kan velge å studere språkmoduler som en del av denne graden. GCU tilbyr moduler på fransk, spansk, tysk og italiensk og hver tilbys på ulike nivåer avhengig av bakgrunnskunnskap.
Internasjonal studieutveksling
For å forbedre ditt globale perspektiv kan du legge til internasjonal erfaring med programmet ved å velge en studieutveksling med en av våre partnerinstitusjoner over hele Europa, Nord-Amerika og nye muligheter i Latin-Amerika og Asia.
Chartered Institute of Marketing
Det Chartered Institute of Marketing (CIM) er den ledende profesjonelle organisasjonen for markedsførere over hele verden og eksisterer for å utvikle markedsførings yrket, opprettholde faglige standarder og forbedre ferdighetene til markedsførere.
GCU har gått sammen med CIM for å gi studentene mulighet til å få profesjonelle kvalifikasjoner gjennom CIM Graduate Gateway. CIM-kvalifikasjoner er svært ettertraktede av arbeidsgivere, og kart langs våre egne grader som sikrer at vi utdanner studenter med de beste mulighetene for en vellykket markedsføringskarriere.
Vurderingsmetoder
Programmet er akkreditert av Chartered Institute of Marketing (CIM) som er den profesjonelle kroppen for markedsføring i Storbritannia. Dette betyr at CIM verdier vårt program og våre kandidater også få delvis fritak fra CIM eksamens eksamener. CIMs diplom fører til medlemskap i CIM og den videre muligheten til å få den ettertraktede tittelen Chartered Marketer.
Vår tilnærming til læring, undervisning og vurdering er skreddersydd for markedssektorens behov. Vi vedtar et bredt spekter av lærings- og undervisningsmetoder for å sikre at du får den nødvendige kunnskapen og forståelsen av global markedsføring, samtidig som du utvikler dine intellektuelle og personlige ferdigheter.
Vårt program er utformet for å forbedre ansattes og profesjonelle kompetanse til våre kandidater med de ferdigheter og egenskaper som arbeidsgiverne krever i en global økonomi, og gi dem kunnskap, ferdigheter og attributter som ansvarlige ledere av futures.
Våre oppgaver oppfordrer til utvikling og anvendelse av ferdigheter som evaluering, analyse og vurdering i en markedsføringsmessig sammenheng. Eksempelvis tar våre Nivå 3-studenter E-Marketing-modulen, der etter at de har lært teorien og praksis for internettmarkedsføring, er de pålagt å opptre som «internettmarkedsføringskonsulenter». De vurderer dagens internettmarkedsføringskapasitet til en valgt organisasjon og gjør anbefalinger for hvordan online markedsføring kan forbedres. program og våre kandidater får også delvis fritak fra CIM diplom eksamener. CIMs diplom fører til medlemskap i CIM og den videre muligheten til å få den ettertraktede tittelen Chartered Marketer.
Vår tilnærming til læring, undervisning og vurdering er skreddersydd for markedssektorens behov. Vi vedtar et bredt spekter av lærings- og undervisningsmetoder for å sikre at du får den nødvendige kunnskapen og forståelsen av global markedsføring, samtidig som du utvikler dine intellektuelle og personlige ferdigheter.
Vårt program er utformet for å forbedre ansattes og profesjonelle kompetanse til våre kandidater med de ferdigheter og egenskaper som arbeidsgiverne krever i en global økonomi, og gi dem kunnskap, ferdigheter og attributter som ansvarlige ledere av futures.
Våre oppgaver oppfordrer til utvikling og anvendelse av ferdigheter som evaluering, analyse og vurdering i en markedsføringsmessig sammenheng. Eksempelvis tar våre Nivå 3-studenter E-Marketing-modulen, der etter at de har lært teorien og praksis for internettmarkedsføring, er de pålagt å opptre som «internettmarkedsføringskonsulenter». De vurderer dagens internettmarkedsføringskapasitet til en valgt organisasjon og gjør anbefalinger for hvordan online markedsføring kan forbedres.
Læringsmetoder
Vi legger vekt på læringsmetoder som oppfordrer deg til å delta aktivt, fungere i grupper, analysere situasjoner og problemer i sanntid, å anvende etisk og bærekraftig forretningstanking og å bruke profesjonelle ferdigheter til å kommunisere løsninger.
Gjennom GCULearn, universitetets virtuelle læringsmiljø, får du tilgang til kursmaterialer, lese ressurser, vurderinger og tilbakemelding på nettet. Bruke GCU Learn, du vil gjennomføre online aktiviteter og oppgaver, lytte til podcaster, være involvert i nettbaserte diskusjonsgrupper, og delta i blogger, wikier og Twitter-baserte læringsaktiviteter.
Gjennom hele kurset vil du bli involvert i live-prosjekter med industripartnere som lager designoppdrag og gir studentene tilbakemelding.
Internasjonal utveksling oppmuntres gjennom formelle og uformelle forbindelser med aktuelle institusjoner, for eksempel Amerika - Iowa
Opptak
Læreplan
Hva du skal studere
År 1
Arbeidsplasskultur og atferd, Samfunnsvitenskapelig virksomhet, Markedsføringsgrunnlag, Fundamentals of Financial Management, Internasjonale økonomiske spørsmål og utfordringer, valgfri modul
År 2
Samfunn, ansettelsesevne og virksomhet, essensielle for å administrere menneskelige ressurser, markedsføringsdesign og kreativitet, merkevareledelse, forbrukeradferd, valgfri modul
År 3
Enterprise Value Challenge, Business Research Methods, International Marketing Strategy, International Marketing Communications, Digital Business and Marketing, valgfri modul
År 4
Honours Dissertation, Changing Perspectives in International Marketing, Global Brand Marketing, International Advertising Strategy, valgfri modul
Valgfrie moduler inkluderer dataanalyse og sosial markedsføring.
Stipend og finansiering
Karrieremuligheter
Din karriere
Nyutdannede nyter gode karrieremuligheter både hjemme og i utlandet i bedriftsorganisasjoner, små bedrifter og i offentlig og tredje sektor, i en rekke markedsføringsroller. De med en spesiell interesse eller kreativ teft kan finne arbeid i flere nisjeområder som reklame og PR.
Program undervisningsavgift
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Bachelor i internasjonale relasjoner og diplomati
- The Hague, Nederland
- Online Netherlands
Bachelor of Arts in Business Studies Spesialisering internasjonal markedsføring
- The Hague, Nederland
BA Business Administration | Internasjonal ledelse og markedsføring
- Berlin, Tyskland