close

Filtre

Se resultater

Deltid BAs i Merkevarebygging i Warszawa Polen 2021

En BA (Bachelor of Arts) er en populær lavere grad som gir utdanning er nødvendig for mange typer karrierer. En BA forbereder også studentene for avanserte stier med studier, for eksempel en mastergrad eller doktorgrad. Studenter av virksomheten, særlig for markedsføring, kan velge å ytterligere spesialisere seg i merkevarebygging. Dette er studiet av hvordan å skape og opprettholde effekt… Les mer

En BA (Bachelor of Arts) er en populær lavere grad som gir utdanning er nødvendig for mange typer karrierer. En BA forbereder også studentene for avanserte stier med studier, for eksempel en mastergrad eller doktorgrad.

Studenter av virksomheten, særlig for markedsføring, kan velge å ytterligere spesialisere seg i merkevarebygging. Dette er studiet av hvordan å skape og opprettholde effektive merkevarer, enten av produkter eller tjenester, ved hjelp av elementer av kreativ design, reklame og strategiutvikling.

Polen, offisielt Republikken Polen, er et land i Sentral-Europa. Med en befolkning på 38 millioner mennesker, er Polen den sjette mest folkerike land i EU. EU / EØS-studenter trenger ikke visum for å studere i Polen. Levekostnadene i Polen er blant de laveste i EU.

Warszawa er hovedstaden og den største byen i Polen antas å være en stor turistattraksjon, økonomisk hub og pedagogisk senter. Byen er lastet med naturlig skjønnhet og er et ideelt pedagogisk knutepunkt for naturelskere. Det har også institusjoner som tilbyr grader i varierte områder med høyere utdanning.

Deltid BA i Merkevarebygging i Warszawa i Polen

Minimér
format_list_bulleted Filtre
VIAMODA
Warszawa, Polen

Under motekommunikasjon

Under motekommunikasjon -
BA
Fulltid
Deltid
7 semestre
Pusse
Campus
 
VIAMODA University
Warszawa, Polen

Evnen til å utforme bildet av et motemerke riktig, skape en unik historiefortelling rundt det og skape et tydelig bilde av det i forbrukernes øyne, er en av de viktigste oppga ... +

Evnen til å utforme bildet av et motemerke riktig, skape en unik historiefortelling rundt det og skape et tydelig bilde av det i forbrukernes øyne, er en av de viktigste oppgavene som kommunikasjonsspesialister står overfor, og en av de mest etterspurte ferdighetene på motemarkedet i dag. -
BA
Pusse
okt. 2021
Campus
 

TIPS! kontakt oss her hvis du representerer en skole og vil legge til programmene dine i oversiktene våre