BACCELAUR AV KUNST I COMPUTER SCIENCE (BACS)

Generelt

Programbeskrivelse

Oppgaven til School of Computer Science er å gi nyutdannede den holdbare kunnskapen som er nødvendig for å bli fremtidige ledere i den raskt utviklende disiplinen Informatikk, så vel som i andre datarelaterte felt. Datavitenskapsprogrammet vil forberede studentene til å lykkes i et bredt spekter av datavitenskapelige karrierer, inkludert programvareteknikk, databaser, datasikkerhet, nettverk, systemadministrasjon, etc., og de vil være tilstrekkelig forberedt på å være innovative og etiske ledere i et globalt samfunn.

Dette programmet vil produsere kandidater som er egnet for sysselsetting i industri, myndighet eller entreprenørarbeid, og som kan utvikle seg profesjonelt med betydelige tekniske prestasjoner og utvidet lederansvar. Nyutdannede vil ha tilstrekkelig teamarbeid, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter for å gjøre det mulig for dem å jobbe effektivt med andre i karrieren, og de vil være tilstrekkelig forberedt på å være innovative og etiske ledere i et globalt samfunn.

Sist oppdatert okt. 2020

Keystone-stipend

Se hvilke muligheter du kan få med et stipend fra oss

Om skolen

VISION The vision of GCU is to glorify God by equipping students who will proclaim God's Word, to build up the body of Christ through education, and to advance God's kingdom by reaching out to the glo ... Les mer

VISION The vision of GCU is to glorify God by equipping students who will proclaim God's Word, to build up the body of Christ through education, and to advance God's kingdom by reaching out to the globe. GCU seeks to maintain an appropriate balance between training for academics and professionalism. OUR MISSION The mission of GCU is to educate qualified students to become global leaders with Biblical principles, and to equip them with competent knowledge, skills and Christian Worldview to serve the church, communities, societies, the nation, and the world through excellent Christian higher education. GCU serves its commitment to meet the educational needs of the multiethnic student body coming from diverse socioeconomic backgrounds. Minimér