close

Filtre

Se resultater

Deltid BBAs i Markedskommunikasjon 2021 Europa

For å tjene en Bachelor of Business Administration (BBA), må man vanligvis melde deg på et fulltidsstudium over fire år, og konsentrere seg om et bestemt område av virksomheten eller handel. Generelle kurs knyttet til virksomheten fungere som base av BBA studieprogrammene. Studenter som ønsker å jobbe i reklame eller PR kan være lurt å studere markedskommunikasjon. Vanlige klasser er med… Les mer

For å tjene en Bachelor of Business Administration (BBA), må man vanligvis melde deg på et fulltidsstudium over fire år, og konsentrere seg om et bestemt område av virksomheten eller handel. Generelle kurs knyttet til virksomheten fungere som base av BBA studieprogrammene.

Studenter som ønsker å jobbe i reklame eller PR kan være lurt å studere markedskommunikasjon. Vanlige klasser er media planlegging, salg, direkte markedsføring, merkevarebygging, markedsføring etikk, kampanjeplanlegging, flerkulturelle markedsføring, kommunikasjonsteknologi, forskning og skriving.

I alt er det over 4000 høyere utdanningsinstitusjoner i Europa som tilbyr et bredt utvalg av kurs på bachelor, master og doktorgradsnivå. Med flere og flere av disse organisasjonene som tilbyr engelsk som språk i utdanning i minst noen av sine studieprogrammene, universiteter i Europa er nå av høyere kvalitet enn noen gang før. Universiteter i Europa tilbyr en vennlig velkomst til utenlandske studenter og for å gi et kurs av kunnskap som oppfyller deres yrke behov i dagens globale etterspørselen.

BBA Deltid i Markedskommunikasjon Europa

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
format_list_bulleted Filtre
European University Cyprus
Nikosia, Kypros

BBA i markedsføring, kommunikasjon og sosiale medier kombinerer teori og praksis for markedsføring med en forståelse av rollen av kommunikasjon i å fremme næringsinteresser i ... +

BBA i markedsføring, kommunikasjon og sosiale medier kombinerer teori og praksis for markedsføring med en forståelse av rollen av kommunikasjon i å fremme næringsinteresser i en ny mediemiljø. Studentene får et fundament i prinsippene om forbrukeratferd, hvordan markeder for produkter og tjenester dannes og forandrer seg, og organisatoriske svar på kundenes behov og preferanser. Programmet har som mål å utvikle rik blanding av ferdigheter som kreves for effektiv markedsføring ledere, inkludert analytiske og data management ferdigheter og avanserte kommunikasjonsferdigheter av digital markedsføring strategi og forvaltning av sosiale medier og nettsamfunn. -
BBA
Fulltid
Deltid
4 år
Engelsk
Campus
Nettstudier
 

TIPS! kontakt oss her hvis du representerer en skole og vil legge til programmene dine i oversiktene våre