$close

Filtre

Se resultater

BBAs i Pedagogikk i Mexico

Tjene en Bachelor of Business Administration (BBA) innebærer å melde deg på et fulltidsstudium for handel eller virksomhet. De fleste universiteter krever fire års fulltids klasser for å kvalifisere for en Bachelor of Business Administration grad.De som kunne tenke seg å arbeide innen utdanning vil bli tilbudt kurs som er spesialutviklet for å trene fremtidige pedagoger. Heldigvis finnes d… Les mer

Tjene en Bachelor of Business Administration (BBA) innebærer å melde deg på et fulltidsstudium for handel eller virksomhet. De fleste universiteter krever fire års fulltids klasser for å kvalifisere for en Bachelor of Business Administration grad.

De som kunne tenke seg å arbeide innen utdanning vil bli tilbudt kurs som er spesialutviklet for å trene fremtidige pedagoger. Heldigvis finnes det et bredt utvalg av kurs som er utformet med tanke på studenter som ønsker å komplettere sin pedagogiske kompetanse. Disse kursene tilbys ved ulike læresteder over hele verden.

Mexico, offisielt forente meksikanske stater, er en føderal konstitusjonell republikk i Nord-Amerika. Arbeide kan kreve et arbeid visum, noe som er vanskelig å få hvis du bare ønsker å freelance for en kort tid. De fleste offentlige finansierte universitetene på ordfører byer (delstatshovedstaden) har korte kurs om historie, gastronomi og kulturelle fag, de fleste av dem er nesten gratis.

BBA i Pedagogikk i Mexico

Minimér
Les mer om å studere i Mexico
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Mexico

Den læringssentrerte tilnærmingen innebærer en ny måte å tenke og utvikle opplæring og profesjonell praksis utført av en lærer. Det setter spørsmålstegn ved paradigmet sentrer ... +

Den læringssentrerte tilnærmingen innebærer en ny måte å tenke og utvikle opplæring og profesjonell praksis utført av en lærer. Det setter spørsmålstegn ved paradigmet sentrert om repetitiv undervisning, om transmissiv-mottakelig kutt som prioriterer tilegnelse av deklarativ, inert og dekontekstualisert. Dette forslaget har som hovedreferanse den konstruktivistiske oppfatningen og sosiokulturell læring og undervisning, ifølge hvilken læring består av en aktiv og bevisst at formålet er konstruksjon av betydninger og tilskrivning av mening til innholdet og opplevelsene fra elevens side . Denne tilnærmingen består av en intellektuell handling, men samtidig sosial, affektiv og interaksjon i et fellesskap av sosiokulturell praksis. Læringsprosessen foregår takket være handlingene til pedagogisk mekling som involverer en koordinert aktivitet av intensjon-handling-refleksjon mellom studentene og læreren, rundt et mangfold av kunnskapsobjekter og med inngrep av visse språk og virkemidler. Videre forekommer det i spesifikke sosiokulturelle og historiske sammenhenger, som det ikke kan abstraheres fra, det vil si at det har en lokalisert karakter. -
BBA
Spanish (Mexican)
juli 2022
Campus
 
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Durango, Mexico

Generiske kompetanser. Du løser problemer og tar beslutninger ved hjelp av din kritiske og kreative tenkning. Han lærer autonomt og viser initiativ til å selvregulere og styrk ... +

Generiske kompetanser. Du løser problemer og tar beslutninger ved hjelp av din kritiske og kreative tenkning. Han lærer autonomt og viser initiativ til å selvregulere og styrke sin personlige utvikling. Samarbeid med forskjellige aktører for å generere innovative prosjekter med sosial og pedagogisk innvirkning. Bruk informasjon og kommunikasjonsteknologi kritisk. Bruk språk og kommunikasjonsevner i forskjellige sammenhenger. Profesjonelle ferdigheter. Den oppdager læringsprosessene til studentene for å favorisere deres kognitive og sosial-emosjonelle utvikling. Gjelder planen og studieprogrammene for å oppnå utdanningsformål og bidra til full utvikling av studentenes evner. Han designer planlegging ved å anvende sin læreplan, psykopedagogiske, disiplinære, didaktiske og teknologiske kunnskap for å fremme inkluderende læringsrom som svarer til behovene til alle studenter innenfor rammen av studieplanen og programmene. Han bruker evaluering til å gripe inn i de forskjellige områdene og øyeblikkene i utdanningsoppgaven for å forbedre læringen til studentene sine. Han integrerer pedagogiske forskningsressurser for å berike sin profesjonelle praksis, og uttrykker sin interesse for kunnskap, vitenskap og forbedring av utdannelse. Handle på en etisk måte i møte med mangfoldet av situasjoner som oppstår i profesjonell praksis. Samarbeider med skolesamfunnet, foreldre, myndigheter og lærere, i beslutningsprosesser og i utviklingen av alternative løsninger på sosialpedagogiske problemer. -
BBA
Spanish (Mexican)
juli 2022
Campus