BS i bedriftsøkonomi
Webster University Greece
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Athens, Hellas
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 4 572 / per semester *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* lavere semesterundervisning 12-18 studiepoeng
Introduksjon
Webster Universitys Bachelor of Science in Business Administration dekker bredden av forretningsrelaterte disipliner som definert i næringsplanen. Major tilbyr ikke en spesifikk spesialisering, men utsetter heller studenten for ulike forretningsfunksjoner. Denne hovedfag er ideell for nye eller overføre forretningsstudenter i øvre divisjon eller for studenter som er interessert i samtidig å forfølge et annet studieområde som tilbys av Webster University som regnskap, økonomi eller internasjonal virksomhet.
Læringsutbytte
Etter fullført BS / BA i Business Administration grad studenter vil være i stand til å:
- Bruk informasjon, analytiske verktøy og problemløsningsferdigheter for å ta velbegrunnede forretningsbeslutninger, med tanke på både kvantitative og kvalitative faktorer.
- Utvikle strategier som adresserer det juridiske, etiske, økonomiske og globale miljøet der virksomheten opererer.
- Ha arbeidskunnskap i et sett med analytiske forretningsverktøy relatert til: matematikk, statistikk, regnskap, økonomi, markedsføring, økonomi og atferdsvitenskap.
- Bruk kjernekonsepter, prinsipper og analytiske ferdigheter på tvers av funksjonelle linjer.
- Få tilgang til, utvikle og bruke informasjonen til å analysere forretningsproblemer og foreslå mulige løsninger.
Gradskrav
Minst 128 studiepoeng bestående av følgende:
- 45 kreves kreditt timer
- 9 studiepoeng på School of Business & Technology
- Gjeldende Universitets Global Citizenship Program timer
- valgfag
I tillegg til kjernepensum, vil Bachelor of Science in Business Administration studenter velge 3 øvre nivåer 3000-4000 kurs (9 timer) fra George Herbert Walker School of Business & Technology.
Læreplanen
- BUSN 1000 Business Regneark (1 time)
- MATH 1430 College Algebra (3 timer)
- WSBT 2000 Karriereutforskning (1 time)
- ACCT 2010 Finansiell regnskap (3 timer)
- ACCT 2025 Ledelsesregnskap (3 timer)
- BUSN 2750 Innføring i statistikk (3 timer)
- MNGT 2100 Management Theory and Practice (3 timer)
- ECON 2000 Undersøkelse av økonomi (3 timer)
- WSBT 2300 Personal Branding (1 time)
- FINC 3210 Prinsipper for økonomi (3 timer)
- MNGT 3280 Introduksjon til forretningslov (3 timer)
- MNGT 3450 Organisasjonsatferd (3 timer)
- BUSN 3500 forretnings- og globale problemer (1 time)
- MNGT 3500 Markedsføring (3 timer)
- BUSN 3850 Enterprise Systems ** (3 timer)
- WSBT 2700 Karrierehåndteringsstrategier (1 time)
- BUSN 4110 Operations Management (3 timer)
- BUSN 4500 etiske problemer i virksomheten (1 time)
- MNGT 4900 ledelsespolitikker og strategier (3 timer)
Vennligst sjekk vår Webster International Viewbook for mer informasjon.
Læreplan
Læreplanen
- BUSN 1000 Business Regneark (1 time)
- MATH 1430 College Algebra (3 timer)
- WSBT 2000 Karriereutforskning (1 time)
- ACCT 2010 finansregnskap (3 timer)
- ACCT 2025 lederregnskap (3 timer)
- BUSN 2750 Introduksjon til statistikk (3 timer)
- MNGT 2100 Ledelsesteori og praksis (3 timer)
- ECON 2000 Survey of Economics (3 timer)
- WSBT 2300 Personal Branding (1 time)
- FINC 3210 Finansprinsipper (3 timer)
- MNGT 3280 Introduksjon til forretningsjuss (3 timer)
- MNGT 3450 Organisasjonsatferd (3 timer)
- BUSN 3500 forretnings- og globale problemer (1 time)
- MNGT 3500 Marketing (3 timer)
- BUSN 3850 Enterprise Systems** (3 timer)
- WSBT 2700 Karrierestyringsstrategier (1 time)
- BUSN 4110 Operations Management (3 timer)
- BUSN 4500 Etiske problemer i virksomheten (1 time)
- MNGT 4900 ledelsespolitikk og strategier (3 timer)
Vennligst sjekk vår Webster International Viewbook for mer informasjon.
Programresultat
Læringsutbytte
Etter fullført BS/BA i Business Administration-studiet vil studentene kunne:
- Bruk informasjon, analytiske verktøy og problemløsningsferdigheter for å ta velbegrunnede forretningsbeslutninger, med tanke på både kvantitative og kvalitative faktorer.
- Utvikle strategier som tar for seg det juridiske, etiske, økonomiske og globale miljøet der virksomheten opererer.
- Ha praktisk kunnskap i et sett med analytiske forretningsverktøy relatert til: matematikk, statistikk, regnskap, økonomi, markedsføring, finans og atferdsvitenskap.
- Bruk forretningskjernekonsepter, prinsipper og analytiske ferdigheter på tvers av funksjonelle linjer.
- Få tilgang til, utvikle og bruke informasjonen til å analysere forretningsproblemer og foreslå gjennomførbare løsninger.