BSBA i markedsføring
Bloomsburg University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Bloomsburg, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 3 858 / per semester
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Oversikt
Markedsføringskonsentrasjonsstudenter studerer prosessen der organisasjoner tilfredsstiller forbrukerens ønsker og behov i et moderne samfunn. Primærmarkedsføringsaktiviteter som produktplanlegging, distribusjon, prissetting og markedsføring er analysert basert på markedsundersøkelser og forbrukeradferd.
Markedsføringskonsentrasjonen får skriftlige og verbale kommunikasjonsevner gjennom klassediskusjon, presentasjoner, saksanalyse og forskningsprosjekter som utvikler kritiske tenkningsfunksjoner. Praktikplasser tilbys året rundt i en rekke forretningsinnstillinger; Praktiske erfaringsmuligheter anbefales sterkt. En dedikert kjerne av fakultetet støtter studenter gjennom deres påfølgende, pågående forskningsinnsats som gir oppdatert kursdekning.
Mindre i markedsføring
Mindre i markedsføring gir studenter både innenfor og utenfor College of Business med bred eksponering for markedsføringsteori og teknikk. Den mindreårige er designet for studenter å anvende markedsføringspraksis vellykket til sin store disiplin. Minor består av 18 semester timer, hvorav 12 må tas på Bloomsburg University .
AMA får en up-close titt på store markedsføring byrå
Bloomsburg University amerikanske markedsføringsforening tar jevnlig utflukter til steder av potensielle karrieremuligheter for sine store markedsførere. En av sine første i vårsemester var til Marc Advertising Agency (MARC USA) i Pittsburgh. MARC USA er et av de ledende reklamebyråene i Pittsburgh, Chicago, Miami og Boston. Mens du besøkte Pittsburgh-avdelingen, fikk gruppen en fullstendig gjennomgang av anlegget og litt innsikt i hvordan byrået kjører.
"Samlet var vår erfaring på MARC USA fantastisk og en fin måte å lære om alle elementene som går inn i en vellykket annonse," sa Lorraine Piccirillo, president for AMA. "Alle våre turer er fokusert på å få kunnskap om markedsfeltet og få et glimt inn i de daglige aktivitetene til de som befinner seg innenfor feltet. De er også en fin måte å få foten vår i døren for praktik eller jobber. "