$close

Filtre

Se resultater

Fjernundervisning BScs i Journalistikk og massekommunikasjon i Italia 2021/2022

En BSc (Bachelor of Science) er en lavere studium som tar elevene tre til fem år å fullføre. Mens i skolen, studentene fullføre en rekke kurs for å forberede for tilleggsutdanning eller fremtidige jobbmuligheter. Journalistikk er opptatt av å skrive og kommunisere historier og aktuelle hendelser og analysere tidligere hendelser for å hjelpe enkeltpersoner bedre forstå fortiden, nåtiden o… Les mer

En BSc (Bachelor of Science) er en lavere studium som tar elevene tre til fem år å fullføre. Mens i skolen, studentene fullføre en rekke kurs for å forberede for tilleggsutdanning eller fremtidige jobbmuligheter.

Journalistikk er opptatt av å skrive og kommunisere historier og aktuelle hendelser og analysere tidligere hendelser for å hjelpe enkeltpersoner bedre forstå fortiden, nåtiden og potensiell fremtidig verden. Journalister arbeide for å samle fakta rundt en hendelse og deretter videresende denne informasjonen til sine lesere, seere og abonnenter.

Fjernundervisning eller fjernundervisning er en måte å levere utdanning og undervisning, ofte på individuell basis, til studenter som ikke er fysisk til stede på campus.

Italia, offisielt Republikken Italia, er en enhetlig parlamentarisk republikk innenfor EU, som ligger i Sør-Europa. Mot nord grenser det Frankrike, Sveits, Østerrike og Slovenia langs Alpene.

Fjernundervisning BSc i Journalistikk og massekommunikasjon i Italia

Minimér
Les mer om å studere i Italia
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Populært Seneste Tittel
  • Populært
  • Seneste
  • Tittel
Selinus University of Science and Literature – Bachelor Programs
Bologna, Italia +1 Mer

Dette programmet understreker nyere og innovative markedsføringsstrategier og konsepter som hjelper oss å holde kontakten med kundene. Den fokuserer på viktige problemer virks ... +

Dette programmet understreker nyere og innovative markedsføringsstrategier og konsepter som hjelper oss å holde kontakten med kundene. Den fokuserer på viktige problemer virksomheter står overfor i dag, inkludert metoder for å slå konkurrenter, forutse fremtidige trender, forbedre reklame og salg, bygge kundelojalitet og dra nytte av internettmarkedet. Oppdateringer om de siste forhandlingsmodellene, gjeldende markedsføringsstrategier og innovative tilnærminger til kvalitativ forskning tillater innsikt i kundenes takknemlighet og andre aktuelle temaer som direkte markedsføring, internett, etc. -
BSc
Fulltid
Engelsk, Italiensk
Nettstudier