Keystone logo

140 BSc Programmer i Markedsføringsstudier 2024

Filtre

Filtre

  • BSc
  • Markedsføringsstudier
Studieretninger
  • Markedsføringsstudier (140)
  • Tilbake til hovedkategori
Steder
Finn flere lokasjoner
Gradstype
Varighet
Studietempo
Språk
Språk
Studieformat

    BSc Programmer i Markedsføringsstudier

    Markedsføring er en viktig komponent i vårt økonomiske system, og en Bachelor of Science i markedsføring åpner en myriade av dører til elevene å gå inn dette dynamiske feltet. Studenter som har en bachelorgrad i markedsføring er godt posisjonert til å tjene jobber i bedrifter som produserer eller selger produkter og tjenester, samt at etatene.

    Hva er en BSc i markedsføring? En BSc i markedsføring gir nyutdannede en utskytningsrampe for å begynne lukrative virksomhet karrierer. Deltakerne i disse programmene vil studere produktmarkedsføring, merkevarebygging, kundeatferd, markedsundersøkelser, internett markedsføring trender, markedsføring analytics, markedsføring, kommunikasjon og mer. Sosiale medier markedsføring, e-post markedsføring, e-handel, digital PR, online omdømme og merkevareledelse, online annonsering, og web metrics er noen områder der nyutdannede kan fokusere og vokse sine karrierer.

    Etter å ha fullført en Bachelor of Science i markedsføring, vil studentene være klar til å søke stillinger i en av dagens mest spennende områder av virksomheten. Styrken av Internett markedsføring har skapt et helt nytt sett av spesialiteter, noe som gjør dette til en stor karriere valg.

    Utdanning kostnadene for en bachelorgrad i markedsføring er spesifikke for den enkelte skole og kan derfor variere. De fleste programmer tar fire år å fullføre med mindre studentene har fått tidligere grader. I disse tilfellene kan en bachelor-grad kunne bli mottatt i to år, men dette vil også variere avhengig av institusjonen.

    Felles stillingstitler som passer for en person med en Bachelor of Science i markedsføring inkluderer markedsføring spesialist, markedssjef, markedsundersøkelser analytiker, brand manager, produktsjef, konto koordinator, kundeansvarlig, account manager, e-handel spesialist, markedsføring, kommunikasjon manager, tekstforfatter og mer.Noen jobber vil være med reklame eller markedsføring etater, mens andre vil være med bedrifter som ønsker å markedsføre sine egne produkter eller tjenester.

    Når du vurderer hvor du skal ta klasser for å tjene en bachelorgrad i markedsføring, online institusjoner tilbyr mange gode alternativer. Denne læringsmetodikk maksimerer studentenes tid og kan være svært nyttig for de personer som studerer Internett markedsføring emner. Søk etter ditt program under og kontakt direkte opptak kontoret til skolen du ønsker ved å fylle i ledelsen skjemaet.