close

Filtre

Se resultater

Fjernundervisning BScs i Markedskommunikasjon 2021/2022

En BSc eller Bachelor of Science er en lavere grad som vanligvis tar tre til fem år. I løpet av dette studiet, kan elevene lære generelle og spesialiserte ferdigheter som er nyttig for fremtidige utdanning eller arbeidsmuligheter. Utdanning i markedskommunikasjon utvikler markedsføringsverktøy som PR, reklame, profesjonell selger og salgsfremmende tiltak. Typiske programmer tilbyr klasser so… Les mer

En BSc eller Bachelor of Science er en lavere grad som vanligvis tar tre til fem år. I løpet av dette studiet, kan elevene lære generelle og spesialiserte ferdigheter som er nyttig for fremtidige utdanning eller arbeidsmuligheter.

Utdanning i markedskommunikasjon utvikler markedsføringsverktøy som PR, reklame, profesjonell selger og salgsfremmende tiltak. Typiske programmer tilbyr klasser som strategisk posisjonering, marked og forbrukerundersøkelser, kreativ utvikling og medieplanlegging.

Fjernundervisning er en metode for å levere utdanning til studenter som ikke er fysisk til stede på campus. Ulike studier har vist at fjernundervisning kan være like effektive som vanlige klasserom programmer noen ganger enda bedre!

Fjernundervisning BSc i Markedskommunikasjon

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Populært Seneste Tittel
  • Populært
  • Seneste
  • Tittel
Selinus University of Science and Literature – Bachelor Programs
Bologna, Italia +1 Mer

Dette programmet understreker nyere og innovative markedsføringsstrategier og konsepter som hjelper oss å holde kontakten med kundene. Den fokuserer på viktige problemer virks ... +

Dette programmet understreker nyere og innovative markedsføringsstrategier og konsepter som hjelper oss å holde kontakten med kundene. Den fokuserer på viktige problemer virksomheter står overfor i dag, inkludert metoder for å slå konkurrenter, forutse fremtidige trender, forbedre reklame og salg, bygge kundelojalitet og dra nytte av internettmarkedet. Oppdateringer om de siste forhandlingsmodellene, gjeldende markedsføringsstrategier og innovative tilnærminger til kvalitativ forskning tillater innsikt i kundenes takknemlighet og andre aktuelle temaer som direkte markedsføring, internett, etc. -
BSc
Fulltid
Engelsk, Italiensk
Nettstudier