$close

Filtre

Se resultater

Fjernundervisning BScs i Markedskommunikasjon i Italia 2021/2022

En BSc (Bachelor of Science) er en akademisk grad som kombinerer generelle kurs med spesialiserte klasser som forbereder studentene kunnskap og ferdigheter til å starte en karriere. En grad kan opptjenes i en rekke fag, og tar i gjennomsnitt fire år å fullføre.   Studenter som forfølge en markedskommunikasjon utdanning lære å bruke strategisk tenkning, kreativitet og forskning for å… Les mer

En BSc (Bachelor of Science) er en akademisk grad som kombinerer generelle kurs med spesialiserte klasser som forbereder studentene kunnskap og ferdigheter til å starte en karriere. En grad kan opptjenes i en rekke fag, og tar i gjennomsnitt fire år å fullføre.

Studenter som forfølge en markedskommunikasjon utdanning lære å bruke strategisk tenkning, kreativitet og forskning for å fremme kampanjer for en rekke organisasjoner og bedrifter. Program emner kan omfatte tv, print og digital markedsføring veier.

Fjernundervisning er en metode for å levere utdanning til studenter som ikke er fysisk til stede på campus. Ulike studier har vist at fjernundervisning kan være like effektive som vanlige klasserom programmer noen ganger enda bedre!

Italia, offisielt Republikken Italia, er en enhetlig parlamentarisk republikk innenfor EU, som ligger i Sør-Europa. Mot nord grenser det Frankrike, Sveits, Østerrike og Slovenia langs Alpene.

Fjernundervisning BSc i Markedskommunikasjon i Italia

Minimér
Les mer om å studere i Italia
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Populært Seneste Tittel
  • Populært
  • Seneste
  • Tittel
Selinus University of Science and Literature – Bachelor Programs
Bologna, Italia +1 Mer

Dette programmet understreker nyere og innovative markedsføringsstrategier og konsepter som hjelper oss å holde kontakten med kundene. Den fokuserer på viktige problemer virks ... +

Dette programmet understreker nyere og innovative markedsføringsstrategier og konsepter som hjelper oss å holde kontakten med kundene. Den fokuserer på viktige problemer virksomheter står overfor i dag, inkludert metoder for å slå konkurrenter, forutse fremtidige trender, forbedre reklame og salg, bygge kundelojalitet og dra nytte av internettmarkedet. Oppdateringer om de siste forhandlingsmodellene, gjeldende markedsføringsstrategier og innovative tilnærminger til kvalitativ forskning tillater innsikt i kundenes takknemlighet og andre aktuelle temaer som direkte markedsføring, internett, etc. -
BSc
Fulltid
Engelsk, Italiensk
Nettstudier