Bachelor i filosofi laud i markedsføringsledelse
IMM Graduate School of Marketing
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
De BPhil Honours i Marketing Management vil bli tilbudt på nivå 8 i NQF (HEQF justert) og vil bestå av 140 studiepoeng.
Opptakskriterier
- En passende Bachelorgrad på NQF nivå 7 med Marketing Management 3 som en stor modul.
- En CV og motivasjonsbrev nødvendig.
- Enhver annen tilsvarende kvalifikasjoner.
Søkere er pålagt å fullføre Postgraduate Søknad om opptak skjema for BPhil Honours i Marketing Management, som sammen med bekreftede kopier av vitnemål, identitet / pass dokumenter, et motivasjonsbrev og en CV, bør returneres rekommandert til: Dekan: Post Graduate Studies IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 Et ikke-refunderbart depositum må følge søknaden.
Søkere kan være nødvendig å skrive og passere tilgang moduler før du fortsetter med BPhil Honours i Marketing Management.
Programmet er delt opp som følger:
- Innlevering av oppgaver i visse moduler. Vennligst referer til Calendar of Events.
- En åpen bok eksamen i visse moduler. Vennligst referer til Calendar of Events.
- Gjennomføring av en markedsføring praksis. Ingen eksamen eller oppdrag som kreves. Det vil være en praktisk vurdering.
- Gjennomføring av en markedsundersøkelse rapporten. Ingen eksamen eller oppdrag som kreves. Det vil være en praktisk vurdering.
De BPhil Honours i Marketing Management består av fem obligatoriske og ett valgfag modul og er strukturert som følger:
- AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 studiepoeng)
- AMP401 - Advanced Marketing praksis 4 (40 studiepoeng) - praktisk vurdering. Ingen oppdrag eller skriftlig eksamen som kreves.
- AMRT401 - Advanced Marketing Research: Teori 4 (20 studiepoeng)
- AMRR402 - Advanced Marketing Research: Rapport 4 (20 studiepoeng)
- ASM401 - Advanced Strategic Marketing: Theory and Practice 4 (20 studiepoeng)
- Valgfag (20 studiepoeng)
Valgfrie moduler
Du må velge ett av følgende:
- ABM401 - Avansert Brand Management 4 (20 studiepoeng)
- ACM401 - Avansert Moderne Marketing Management Issues 4 (20 studiepoeng)
- ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 studiepoeng)
- ASM401 - Avanserte tjenester Markedsføring 4 (20 studiepoeng)
B-Phil Honours i Marketing Management kan gjennomføres innen minimum ett års heltidsstudium eller innen to år etter deltidsstudier. B Phil Honours i Marketing Management må være gjennomført innen tre år.
Artikulasjon fra Postgraduate Diploma i Marketing Management til B Phil Honours i Marketing Management
Opptakskriterier
Nyutdannede må ha fullført alle modulene på nytt hovedfagsutdanning i Marketing Management. Søknader må sendes inn innen en femårsperiode etter å ha kvalifisert med hovedfagsutdanning i Marketing Management.
Artikulasjon fra den nye hovedfagsutdanning i Marketing Management til den nye B Phil Honours i Marketing Management består av to obligatoriske moduler og ett valgfag. Artikulasjonen skal være ferdig i fire år.
Obligatoriske moduler
- Advanced Marketing Research: Teori 4 (20 studiepoeng)
- Advanced Marketing Research: Rapport 4 (20 studiepoeng)
Valgfag
Studentene må velge ett valgfag fra listen nedenfor.
- Avansert Moderne Marketing Management 4
- Avanserte tjenester Markedsføring 4
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Grad i markedsføring og markedsundersøkelser
- León, Spania
BSc (Hons) Business Management med markedsføring med grunnår
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
- Manchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland + 1 mer
BSc (Hons) Business Management med markedsføring
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
- Manchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland + 1 mer