Bachelor i menneskelige ressurser og organisatorisk atferd
Polytechnic Institute of Tomar
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Tomar, Portugal
Språk
Portugisisk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Human Resources Management and Organisational Behaviour
Mål
Dette programmet tar sikte på å fremme erverv av kunnskap og ferdigheter til å møte utfordringene i det nye årtusenet i form av organisatorisk atferd management; utvikle ledelse og lederskap prosesser med sikte på å oppnå organisasjonens effektivitet, konstant oppfølging og oppdatering samt stimulere den aktuelle artikulasjon mellom akademiske metoder / kompetanse og arbeidskraft verden. Og også prøver å forbedre den enkelte som "den største ressursen" og særtrekk Human Resources Management.
Navnet på programmet er implisitt beslektet med slike funksjoner som menneskelige ressurser, strategisk HRM, rekruttering og utvelgelse, yrkesopplæring og veiledning, administrative HRM, organisatorisk helse, karriere ledelse, rådgivning i sfæren av organisatorisk atferd.
spesifikke mål
- • Å gi nyutdannede en trening anerkjente konseptuell forsvarlighet;
- • Få høye nivåer av notoriety og anerkjennelse virksomhet;
- • Å gi nyutdannede et bredt spekter av yrkesvalg og en høy effektiv sysselsetting;
- • Å gi nyutdannede en sterk kobling til forretnings- og forretningspraksis i sin state of the art;
- • Å gi nyutdannede artikulasjon og integrering i dagens kontekst av nasjonal og internasjonal virksomhet;
- • Å gi nyutdannede et sett med myke ferdigheter i ledelse er nødvendig for forståelse av organisatorisk virkelighet;
- • Å gi nyutdannede en solid sett av spesifikke ferdigheter avgjørende menneskelige ressurser til en profesjonell ytelse av høy kvalitet;
- • Gi et solid etisk grunnlag for faglig integrasjon.
faglige mål
Ifølge profilen er definert av WFPMA, kan ulike nivåer og roller skilles for HR fagfolk. Nyutdannede vil være i stand til å utføre funksjoner som for eksempel:
- Mest Administratorer / ledere;
- Funksjonelle Spesialister;
- Teamledere;
- Intermediate eller toppledere.
Avhengig av deres spesifikke innlegg i organisasjonen, kan de enten spesialist, generalist eller strategiske funksjoner som følger:
- Menneskelige ressurser regissør;
- HR-sjef og offisiell;
- Ledelseskonsulent;
- Organisatoriske Behaviour konsulent;
- Fagopplærings Manager og konsulent;
- Konsulent og spesialist;
- Public Relations Director;
- Institusjonell kommunikasjon tekniker.
Læringsutbytte
Innehavere av en grad i HRM og organisasjonsatferd bør være i stand til: utforming HRM strategier; bidra til å endre kulturelle tankesett og organisasjonsutvikling; påvirke kulturelle og organisatoriske miljøet endring; prosjekteringsledelse og personlig forbedring politikk i tråd med organisasjonens globale strategi; hensiktsmessig å velge og anvende ledelse og personlig ekstrautstyr teknikker; gi veiledning i forhandlinger og konfliktprosesser; gjelder sosiale lover og regler; samarbeide i den globale styringen av organisasjonen i de tekniske, atferdsmessige og administrative sfærer; utvikle relasjonelle og selverkjennelse kompetanse; utvikle helse og sikkerhet på arbeidsplassen politikk; design og øve ferdigheter som fremmer organisatorisk effektivitet / effektivitet; gi lærerutdanning; tog forskere i den sosiale sfæren av organisasjoner.