Bachelor i teknologiledelse (høy teknologi markedsføring) med laud
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Durian Tunggal, Malaysia
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jan 2024
* for det første året. 11,770.00 RM for senere år.
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Den integrerte planlegging, design, optimalisering, drift og kontroll av teknologiske produkter, prosesser og tjenester, en bedre definisjon ville være forvaltningen av bruk av teknologi for menneskelig fordel.
Den Bachelor i teknologiledelse Program er unikt ved at det kombinerer utvikling av viktige forretningsprinsipper og ferdigheter med vekt på grunnleggende rolle teknologien spiller i styringen av virksomheten. I motsetning til tradisjonelle forretningsprogrammer, den Bachelor i teknologiledelse Program fordyper elevene i case-studier på å integrere ny teknologi, fordelene med teknologisk infrastruktur, og problemløsning gjennom teknologi. Denne spesialisert kunnskap om teknologi som en problemløsning verktøy og endre driveren kan Teknologiledelse nyutdannede til å utvikle seg til mer effektive ledere og ledere, og å tilpasse seg lettere til endringer i markedet.
Fagkunnskap Nyutdannede av kurset forventes å være i stand til å:
- Bidra innenfor industrien til tekniske prosjekter som et individ eller som gruppemedlemmer; * Bidra til analyse, syntese, praksis, forretnings- og administrasjonsoppgaver i en vitenskap eller ingeniørfag baserte foretak; - Forstå strukturen, drift og ansvar, og forretningskultur i et selskap eller en organisasjon; - Setter pris på det ansvar og roller, holdninger, verdier, prioriteringer, dømmekraft og arbeidsmetodene praktiserende profesjonelle forskere, teknologer og ingeniører; - Bidra til innovasjon og entreprenørskap i en organisasjon; forstå kvalitetssikringsprosesser; - Kommunisere effektivt i en rekke tekniske og forretningsmessige situasjoner; og forstå den interne og eksterne forretningsmiljø av vitenskap eller ingeniørbaserte virksomheter
Penetrasjon av høye teknologier i alle områder av technopreurship aktivitet har radikalt forandret verden sosial og økonomisk erfaring, økt globalisering av økonomien, tvunget consumerization vekst og nødvendig revisjon av tradisjonelle tilnærminger til "leverandør-kunde" relasjoner. Innenfor miljøet av sterk konkurranse og økte kundekrav, bør disse relasjonene oppnå et helt annet nivå for å bli en reell kilde til omsetningsvekst og nedgang i kostnadene for nye kunder oppkjøpet på lang sikt. For å lykkes i næringslivet er det avgjørende for enhver bedrift spesielt på høyteknologiske markeder som telekommunikasjon, IT og media bygge langsiktige kunderelasjoner og for å beholde kunder.
Inn i hjertet av dagens High-Tech Marketing med Avdeling for teknologiske fag Management & Technopreneurship (FPTT), Bachelorutdanningen. Oppdage alle de måter som FPTT kan hjelpe deg dra nytte av nye muligheter og å møte utfordringene og kravene til dagens svært konkurransedyktig forretningsmiljø. Vårt program er re-knowned.
Kurset gir for etablering og markedsføring av høyteknologiske produkter, nødvendige verktøy for å lykkes med å håndtere utfordringene og utforske mulighetene i dagens turbulente marked. Kurset tar også hvordan investeringer i lojalitets teknologi gir den beste klientens oppbevaring og bli en av de viktigste kildene til firmaets markedsverdi vekst. Bør bedriftene investere? Hvordan å gjøre disse investeringene effektiv? Hva er de spesifikke funksjonene i kundeatferd på high-tech markedet etter kjøpet? Hvilke virkemidler sikre suksess for slike forhold? Er det noen suksesshistorier og beste praksis?
Hvorfor velge dette programmet?
Du vil lære fra fakultetet med sterke akademiske bevis samt variert yrkeserfaring. Klassene er små nok til å tillate for nære personlige kontakter med forelesere og kurskamerater. Den svært diversifisert student sammensetning på programmet forvandler prosjekter og teamarbeid i edle flerkulturell læringsopplevelser som utvikler ferdigheter, avgjørende i en karriere innen markedsføringsledelse. Den pedagogisk tilnærming er brukt og deltakende: real prosjekter med bedrifter utføres slik at studenter er operative, og arbeidsføre.
Spesialisering spor, det store antallet valgfag på tilbudet og internship betyr at du kan tilpasse programmet til å passe deg selv og din karriere i high-tech markedsføring.
På eksamen, vil du være i stand til å nærme markedsføring med intelligens og kreativitet; administrere usikkerhet; ta bedre markedsføring beslutninger ved å forstå forbrukeratferd; konto for markedsføring budsjetter og avkastning på markedsføring investeringer; analysere lønnsomheten av kunder og segmenter; generere overskudd i markeder internasjonalt; bruke analytics som en kilde til ekte konkurransefortrinn; forstå strategisk merkevare og produktledelse.
Din fremtidige karriere
Dette programmet åpner døren til en rekke yrker i markedsføring, salg og forretningsutvikling: markedsføring forskning, trendbyråer, kommunikasjon og events etater, markedsføring eller produktsjefer, handel markedsføring eller kategoriledere, salg og forretningsutvikling, Key Account Managers, og innkjøp. Programmet forbereder også studentene for yrker i store bedrifter hvor de vil begynne i salgsutvikling og senere flytte inn markedsføring stillinger.
I en SMB eller starte opp, ville akademikere være ideelt plassert for å bli en salgs- og markedssjef med en sterk forretningsutvikling tilnærming og spesielt egnet til jobber i internasjonal markedsutvikling.
Oppdage alle de måter som Keller kan hjelpe deg dra nytte av nye muligheter og å møte utfordringene og kravene til dagens svært konkurranseutsatt virksomhet miljøer