Bachelor of Business Administration i markedsføring, kommunikasjon og sosiale medier
European University Cyprus
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Nicosia, Kypros
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
BBA i markedsføring, kommunikasjon og sosiale medier kombinerer teori og praksis for markedsføring med en forståelse av rollen av kommunikasjon i å fremme næringsinteresser i en ny mediemiljø. Studentene får et fundament i prinsippene om forbrukeratferd, hvordan markeder for produkter og tjenester dannes og forandrer seg, og organisatoriske svar på kundenes behov og preferanser. Programmet har som mål å utvikle rik blanding av ferdigheter som kreves for effektiv markedsføring ledere, inkludert analytiske og data management ferdigheter og avanserte kommunikasjonsferdigheter av digital markedsføring strategi og forvaltning av sosiale medier og nettsamfunn.
Mål og Outcomes
Generelle Mål
- For å utvikle studentens evne til å tenke, skrive og snakke effektivt og kreativt.
- Å utvikle en forståelse av og respekt for sosiale, moralske og etiske verdier som grunnlag for ens forhold til andre og ens ansvar overfor samfunnet.
- For å utvikle studentens analytiske, beslutningstaking og kommunikasjon kompetanse sammen med de kvaliteter av selvtillit, ansvar, integritet og selvbevissthet som vil fremme personlig prestasjon og bidrag til organisasjoner.
- Å bygge bredde av perspektiv gjennom de generelle utdanningskrav og gi tilstrekkelig spesialisering å dekke grunnleggende faglige og karriere krav.
- Å gi studenten de nødvendige krav til faglig og / eller karriereutvikling.
Spesifikke mål
- Å gi studentene et grunnlag i næringslivet generelt og alle metoder for kommunikasjon i markedsføring, spesielt.
- Å gi en grundig studie av hvert av elementene i markedsføringsmiks, dvs. reklame, PR, sales promotion, personlig salg og direkte markedsføring.
- Å gi en grundig forståelse for hvorfor og hvordan elementene i kommunikasjon mix er integrert.
- Å gi grunnlaget for Social Media Marketing for studenter som ønsker karriere i det raskt skiftende markedskommunikasjon feltet.
- Å gi studentene kunnskap og ferdigheter til å utforme og gjennomføre en effektiv markedskommunikasjon kampanje.
- Å gi studentene en inngående kunnskap om rollen som markedskommunikasjon og prosessen med å utvikle relasjoner med interessenter.
- For å sentrere oppmerksomheten direkte på ferdigheter og kunnskap som kreves av Marketing Communication fagfolk og for å hjelpe studentene tilegne seg kunnskaper og utvikle ferdigheter på en systematisk måte.
- For å hjelpe elevene i å utvikle lederegenskaper, som kan brukes for å nå løsninger på problemer av virksomheten generelt, og i markedskommunikasjon feltet spesielt.
Læringsutbytte
Etter vellykket gjennomføring av programmet skal studentene kunne:
- Demonstrere bevissthet og evnen til å analysere miljø (økonomiske, sosiale, politiske, juridiske og teknologiske) trender og deres innvirkning på enkeltpersoner og bedrifter.
- Kritisk vurdere og anvende begreper, teknikker, strategier og teorier fra en hvilken som helst passende disiplin i virksomheten sammenhenger
- Demonstrere sin evne til å kommunisere effektivt i virksomheten situasjoner gjennom å snakke, skrive, og ved bruk av elektroniske medier.
- Differensiere og analysere forbrukerdatakilder og metoder for oppsamling via en empirisk forskning tilnærming.
- Beskriv bruk av manuelle og databaserte kvantitative og kvalitative verktøy og metoder for å identifisere og løse problemer og ta beslutninger i virksomheten situasjoner.
- Demonstrere en grundig forståelse av hvert element i kommunikasjon blandingen og viktigheten av å integrere dem.
- Anvende kunnskap fra forretnings-og kommunikasjons disipliner for å utvikle en effektiv integrert kommunikasjon plan i det dynamiske miljøet.
- Beskriv samordning av produksjonen av visuelt effektive print, grafisk, og elektronisk kommunikasjon.
- Demonstrere en grundig forståelse av sosiale medier prinsipper og hvordan disse plattformene er re-formulere forretningskommunikasjon.
- Demonstrere evnen til å bygge og vedlikeholde profesjonelle relasjoner med de ulike målgruppene i organisasjonen.
- Prosjekt evnen til å arbeide i samsvar med yrkesetikk, standarder, praksis og gjeldende lover.
- Vise evne til å bygge team og arbeide effektivt innenfor dem.
Jobbmuligheter
Digital Marketing Strategy, Social Media / Nyheter Management, PR, reklame, media, Direct Marketing, Communications Consulting.
Yrke & Employment
Nyutdannede av programmet Marketing Communications og sosiale medier bruker sin kunnskap til å skape og fremme bedriftens image av en organisasjon. Gjennom kunnskap de kan bruke ulike virkemidler for kommunikasjon for å formidle målrettede og korrekte meldinger til sine kunder for produktene eller tjenestene de tilbyr. Kandidatene vil også lære å utvikle relasjoner med kunder og ulike interessenter gjennom både tradisjonelle nettverk og sosiale medieplattformer.
Ferdigheter
- Teamwork
- Kommunikasjons ferdigheter
- Problemløsning
- Utmerket bruk av datamaskinen
- Analyse og Forskning
- Organisasjon og effektivitet
- lederskap
- Initiativ og kreativitet
sysselsettingssektorene
- Offentlig og Privat
- Reklame
- Utgiver
- SME
- Telekommunikasjon
- Utdanning
yrkesvalg
- Freelance
- kommunikasjons~~POS=TRUNC
- Trykk representant
- annonsør
- Officer PR og markedsføring
- pedagogisk
Graduate / Profesjonshøgskolen
Internasjonale organisasjoner kan be om som tilleggs faglige kvalifikasjoner en Master of Business Administration (MBA) eller en annen post-graduate diplom i et bestemt felt i kommunikasjon.
For en karriere innen fagområdet og i høyere utdanning, er det ønskelig å ha en doktorgrad (PhD) som også tilbyr erfaring og ferdigheter direkte knyttet til forskning.
Arbeidserfaring Program - European University Cyprus
Arbeidet opplevelsen av Career Center-programmet til tredje år og fjerde års studenter med høy akademisk prestasjon å jobbe i tre måneder periode i stillinger som passer for sitt fagområde. Programmet beriker pensum for hver deltaker, etter anskaffe arbeidserfaring og personlig Evaluering av kompetanse i organisasjonen der han eller hun er plassert. Noen av selskapene som deltar i programmet for markedskommunikasjon og sosiale medier der elevene ble plassert er:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- AIRTRANS Group Ltd
- Alico AIG Livet
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Carob Mill Ltd
- Kypros Trading Corporation Limited
- FBME BANK LTD (Federal Bank of Midtøsten Ltd)
- Infocredit Gruppe
- Lanitis EC Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Life Insurance Company
- NP Lanitis Ltd
- Nye Nissan Kypros LTF
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Kypros)
- GrantXpert Consulting Ltd
- Kypros Department of Labour (Employment Market avsnitt)
- Workforce Kypros
- RTD Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC