Bachelor of science i miljø-og sanitærteknikk
Mapúa Institute of Technology
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Manila, Filippinene
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Nov 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Miljø og Sanitær Engineering program kombinerer disiplin av anlegg og prinsippene om økologi, kjemi og mikrobiologi dekker anvendelser av ingeniør å fremme hygiene, sanitære forhold og folkehelse, og for å beskytte og bevare miljøet.
Programmets fremstøt er å skape og opprettholde et læringsmiljø som skal gjøre det mulig kandidater til å praktisere som vellykket miljømessige og sanitære ingeniører for fremme av samfunnet og å fremme profesjonalitet i ingeniørfag praksis.
PROGRAM pedagogiske mål
Innen fem år etter endt utdanning, skal de nyutdannede av Miljø- og Sanitær Engineering program har: i. Gjennomført, enkeltvis eller i grupper, prosjekter som viser evne til å løse komplekse tekniske problemer ii. Hadde betydelig engasjement i prosjekter som tar hensyn til sikkerhet, helse, miljø og offentlig velferd, blant annet gjennom tilslutning til nødvendige koder og lover.
iii. Demonstrerte profesjonell suksess via kampanjer og / eller stillinger med økende ansvar iv. Demonstrerte livslang læring via fremgang mot ferdigstillelse av en høyere grad, faglig utvikling / etterutdanningskurs, eller industriell kurs v. Utstilt profesjonell oppførsel og holdning i ingeniørfag praksis vi. Initiert og gjennomført handlinger mot forbedring av engineering praksis
PROGRAM UTFALL
en. Evne til å anvende kunnskap i matematikk, vitenskap og teknikk b. Muligheten til å utforme og utføre eksperimenter, så vel som for å analysere og tolke data c. Evne til å utforme et system, komponent eller prosess for å møte ønsket behov innenfor realistiske rammer som økonomisk, miljømessige, sosiale, politiske, etiske, helse og sikkerhet, produserbarhet, og bærekraft d. Evne til å fungere på tverrfaglig team e. Evne til å identifisere, formulere og løse tekniske problemer f. Forståelse av faglig og etisk ansvar g. Evne til å kommunisere effektivt timer. Bred utdanning er nødvendig for å forstå effekten av tekniske løsninger i det globale og samfunnsmessig kontekst i. Erkjennelse av behovet for, og evne til å engasjere seg i livslang læring j. Kunnskap om aktuelle tema k. Evne til å bruke teknikker, ferdigheter og moderne tekniske verktøy som er nødvendige for engineering praksis l. Kunnskap og forståelse av tekniske og ledelsesprinsipper, som medlem og leder i et team, til å lede prosjekter i tverrfaglige miljøer