Bachelor of science in business administration
Mansfield University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Mansfield, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Bachelor of Science grad i bedriftsøkonomi gir studentene den kunnskap, erfaring og markedsførbare ferdigheter som er kritiske for suksess i vårt raske, globale miljø. Programmet legger vekt på effektiv bruk av forretningsmetoder, bruk av teknologi i forretningsbeslutninger, kvantitativ resonnement, kommunikasjonsferdigheter, teambaserte løsninger og etisk beslutningsprosess.
Studentene kan velge mellom konsentrasjoner i regnskap, ledelse eller markedsføring. Alternativt kan studentene velge å fullføre den generelle bedriftsøkonomiske grad uten konsentrasjon for å få en bred bakgrunn i virksomheten. Alle studenter oppfordres til å forfølge internship og praktiske muligheter. Bedriftsøkonomiplan er akkreditert av Akkrediteringsrådet for handelsskoler og -programmer.
regnskap konsentrasjon
Regnskapskonsentrasjonen fokuserer på de underliggende prinsippene for regnskap og deres søknader til virksomheten. Studenter konsentrere seg om regnskap forfølge vellykkede karrierer i industri, regjeringen og ikke-for-profit organisasjoner. Gjennom internship og praktiske muligheter, kan studentene få verdifull arbeidserfaring som kan føre direkte til sysselsetting.
Ledelse konsentrasjon
Ledelsens konsentrasjon legger vekt på nye og kreative ledelsesbegreper og praksis, og utvikler studenter til fremtidige ledere som vil bli effektive ledere i raskt utviklede forretningsmiljøer. Studenter i ledelseskonsentrasjonen utvikler kunnskap og ferdigheter som trengs for å styre og lede både små og store organisasjoner med høye etiske standarder.
Marketing Konsentrasjon
Markedsføringskonsentrasjonen gir studentene den brede forretningsbakgrunn og markedsføringsevner som er nødvendige for å lykkes i et stadig mer konkurransedyktig globalt miljø. Programmet gir studentene en grundig forståelse av markedsføringsfunksjonen og dens sammenheng med andre forretningsmessige disipliner. Markedsføringskonsentrasjonen forbereder studentene til å forfølge karrierer innen markedsføring, reklame, produktstyring, salgsfremmende ledelse, salgsrepresentasjon og salgsstyring, innkjøp, detaljhandel og engros-kjøp, merchandising management, markedsanalyser, e-handel, logistikk og forsyningskjedestyring, internasjonal Markedsføring og andre markedsføringsrelaterte felt.