Bachelor i internasjonal handel
Universidad UADE
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Buenos Aires, Argentina
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
ARS 1 903 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Månedlig kostnad per fag
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Den internasjonale handel på UADE tilbyr en solid bakgrunn i International Management and Business, som gjør at du kan utvikle og implementere strategier for selskaper som produserer eller markedsfører varer og tjenester både lokalt og globalt, ved hjelp av spesifikke verktøy av markedsføring, logistikk, administrasjon, økonomi, drift og strategi.
Også på UADE:
- Du vil bygge din karriere fra en læreplan som ikke bare dekker de tradisjonelle aspektene av internasjonal handel som toll, bank, logistikk og internasjonal markedsføring, men du vil også lære om internasjonalisering av tjenester, e-handel og e-logistikk, så vel som som det vil også gi deg verktøy for å gjennomføre globalt.
- Du vil studere i et flerkulturelt miljø fra første øyeblikk.
- Analysere og løse virkelige saker og forretningsproblemer gjennom praktisk praktiske aktiviteter, ved hjelp av forretningssimulatorer, rollespill og forretningssaker.
- Du kan utføre ikke bare innen virksomheten, men også starte egen virksomhet både nasjonalt og i utlandet.
- Våre studenter og nyutdannede jobber i eksporterende selskaper, importører, banker, forsikringsselskaper, logistikkbedrifter, varemerker, internasjonale konsulenter, tollstudier, samt multilaterale organisasjoner.
- Våre nyutdannede har en profil som tilpasser seg arbeidsmarkedets behov: entreprenørskap, entreprenørskap og nyskapende profil. Opptar ledende stillinger i selskaper og organisasjoner i Argentina og verden.
- Nyutdannede av graden i International Trade arbeid i mer enn 50 land i verden.
Hvorfor studere internasjonal handel i UADE?
- Han har 50 års erfaring i markedet (UADE var det første universitetet i Latin-Amerika for å diktere karrieren).
- Mer enn 3200 UADE er utdannet i Bachelor of International Trade
- UADE har pensum med det største antall tekniske fag i det første året (International Trade I og International Logistics I).
- Moderne, omfattende, fleksibel læreplan med toppmoderne innhold på nasjonalt og internasjonalt nivå.
- Du vil bygge din karriere fra en læreplan som ikke bare dekker de tradisjonelle aspektene av internasjonal handel som toll, bank, logistikk og internasjonal markedsføring, men du vil også lære om internasjonalisering av tjenester, e-handel og e-logistikk, så vel som som det vil også gi deg verktøy for å gjennomføre globalt.
- Multikulturell opplæring fra første øyeblikk.
- Det fungerer med saker, simuleringer, spill som fører deg til å føle den internasjonale virksomheten mens du lærer verktøyene sine.
- Vi trener fagfolk med en omfattende visjon om bedriftene som er i stand til å utvikle og implementere forretningsinternationaliseringsstrategier, forberede markedsplanen, administrere operasjoner fra operasjonell, logistisk og økonomisk synspunkt, samt gjennomføre globale virksomheter.
- Studentene analyserer og løser virkelige saker, forretningsproblemer utfører praktiske praktiske aktiviteter i Business Training Center, bruker forretningssimulatorer (Brand Management, Marklog, Professional Services og annen strategisk dynamikk) Entreprenører, entreprenører og ledere besøker klassene
- Vi bruker ekte dataprogrammer (Maria Educational System On Line)
- Hvis det du er interessert i, er å være en tollmegler, kan du få tilgang til eksamen som gjør at du kan få tilmelding gjennom et akselerert kurs på 4 måneder.
- 72% av elevene i høyere år jobber i selskaper knyttet til internasjonale virksomheter, enten de er små og mellomstore bedrifter og toppnivåorganisasjoner: Techint, Unilever, Procter og Gamble, Acindar, Maersk, BASF, Santander, Galicia, etc.
- Du kan utføre ikke bare innen virksomheten, men også starte egen virksomhet både nasjonalt og i utlandet.
- Våre nyutdannede skiller seg ut i eksporterende selskaper, importører, banker, forsikringsselskaper, logistikkfirmaer, varemerker, internasjonale konsulenter, tollstudier, samt multilaterale organisasjoner.
- Selskaper som Technit, Procter, Maersk, Uniliver, Alpargatas, Citibank, Bank of Galicia, Banco Santander, Banco Macro, Hewlett Packard Bank, Lab. Roemmers, Renault, Ford, BGH, LG, Telecom, Philip Morris, Kimberley Clark, Monsanto, Cargill, blant mange andre, teller blant sine ledere UADE-kandidater.
- Våre kandidater fra karrieren har en profil som tilpasser seg alle typer markedsbehov: entreprenørskap, entreprenørskap og nyskapende profil. De okkuperer lederstillinger i selskaper og organisasjoner i Argentina og i verden, og er opinionsledere.
Profil og omfang
profil
Den nåværende verden krever at enhver næringsvirksomhet, kommersiell og / eller økonomisk aktivitet som skal overføres, er en virkelig kompleks prosess, hovedsakelig fra den betydelige økningen i variabler som må tas i betraktning.
På denne måten gjør dagens verden en bachelor i internasjonal handel å kunne utføre flere aktiviteter som spenner fra ledende organisasjoner orientert for utenrikshandel, utvikle strategisk tenkning, å formulere og implementere internasjonale strategier innen produksjon, økonomi, menneskelig ledelse, markedsføring og markedsføring.
I denne forstand har en internasjonal handelsprofessor en sterk orientering mot generering av internasjonal virksomhet og styring av logistikkprosesser. gjennom bruk av teknisk-operative verktøy for eksport og import av produkter og tjenester. Det må også ha en strategisk visjon i utviklingen av beslutningsprosesser som gjør en grunnleggende egenskap - samt en solid integrert formasjon i teknologiske verktøy og tekniske ressurser, og en dyp forståelse av sammenhengen mellom mangfoldet av eksisterende variabler på det økonomiske og kommersielle området.
De flere kapasitetene som en bachelor i internasjonal handel må ha for å kunne utvikle bedrifter i et ekstremt komplekst internasjonalt scenario, gjør en spesialist i internasjonal handel anerkjent på arbeidsmarkedet som profesjonell av XXI Century.
scopes
- Identifiser forretningsmuligheter i utlandet eller i utlandet
- Designstrategier for innsetting i internasjonale markeder
- Utfør diagnostikk knyttet til oppførselen til internasjonal handel.
- Gjennomfør studier av kostnadsstrukturer og priser på internasjonalt nivå.
- Utfør design, gjennomføring, evaluering og overvåkning av prosjekter som skal fremme eksport og import av produkter og tjenester.
- Utfør handlingene som er involvert i forhandlingene om internasjonal kjøp og salg.
- Utfør studier og råd om de ulike aspektene som inngår i internasjonal handel.
- Rådgive og gi teknisk assistanse i fastsettelsen av internasjonale markedsføringsmål, retningslinjer og strategier.
- Delta i realisering av markedsundersøkelser og prognoser for tilbud og etterspørsel på internasjonalt nivå.
- Delta i økonomisk og finansiell vurdering av investeringsprosjekter for eksport og import av produkter og tjenester.
- Utfør teknisk verifisering og styringskontroll av internasjonal handel.
- Utfør ekspertrapporter relatert til forhandling og drift av internasjonal handel.
- Administrer administrasjon, drift og logistikk av internasjonal handel
Curriculum
første året
- Bedriftsstatistikk I
- Bedriftsøkonomi I
- Introduksjon til internasjonal virksomhet
- Introduksjon til lov
- markedsføring
- Regnskap I
- Internasjonal handel I
- Bedriftsmatematikk I
- Språk, logikk og argumentasjon
- Verdensøkonomiske geografi og Argentina
andre år
- Bedriftsstatistikk I
- Internasjonal logistikk I
- mikroøkonomi
- Forpliktelser og kontrakter
- Engelsk jeg
- Kommersiell intelligens i internasjonal virksomhet
- Internasjonal handel II
- makroøkonomien
- Administrasjonsregnskap
- International Logistics II
Tredje år
- Tolloperasjon
- Internasjonale handelsoperasjoner I
- Tariff Klassifisering
- Finansiell beregning
- Valgfritt (1 emne)
Mellomtittel: Analytiker i internasjonal handel
- Økonomi og finans i globaliserte markeder
- Kostnadssystem
- Internasjonal markedsføring
- Internasjonal lov
- Valgfritt (1 emne)
Fjerde år
- Integrasjon og økonomisk samarbeid, geopolitikk og globale endringer
- Internasjonal strategisk ledelse
- Tjenester Internationalisering Strategi
- Internasjonal finansiell ledelse
- Entreprenørskap og internasjonal rådgivning
- Global Digital Marketing og Business
- Analyse og beslutningsprosesser i internasjonal virksomhet
- Forhandlinger og multikulturelle aspekter av internasjonal virksomhet
- Endelig integrasjonsarbeid i internasjonal handel
- Valgfritt (1 emne)