Introduksjon
Bachelor of Business in International Marketing ved Schellhammer Business School er et unikt program som fokuserer på studiet av markedsføring fra et internasjonalt perspektiv.
Den tverrfaglige læreplanen som inkluderer markedsføring, digitale medier, reklame, markedsføringsforskning og planlegging gir studentene et bredt pedagogisk perspektiv med muligheten til å forfølge fremtidige karrierer innen media og reklame der ferdigheter som er finpusset på dette programmet, som kritisk, analytisk og kreativ tenkning, intellektuell smidighet. og innovasjon er høyt verdsatt.
I tråd med alle andre post- og lavere programmer ved Schellhammer Business School , vil de mangfoldige problemene menneskeheten står overfor - overbefolkning, klimaendringer, forurensning, forurensning, utarming av ressurser, grov ulikhet, mislykkede økonomiske systemer og politisk dogmatisme bli utforsket mens vi taler for og støtter en nytt trossystem.
Den menneskelige tilstanden er å søke svar på mange menneskelige og opprettede problemer ved å forsøke å gjøre moralsk, etisk, åndelig og intellektuell følelse av verden.
Curriculum
År 1
År 2
År 3
Prinsipper for markedsføring
Faglig lese- og skriveferdigheter
Industrielle besøk og kritisk analyse
Selvledelse
Presentasjons ferdigheter
Introduksjon til ledelsen
Media og reklame
Kommunikasjons ferdigheter
Forhandling og konfliktløsning
Bygge og lede effektive team
Etikk og filosofisk antropologi
Økonomistyring og dataanalyse
Markedsmerke, segmentering og posisjonering
Industrielle besøk og kritisk analyse
Media og reklame
Digital markedsføring og e-handel
Tjenester Markedsføring
Markedsundersøkelse
Human Resource Management
Forbrukeradferd
Markedsplanlegging
Menneskestaten og planeten
Familiebransjen
Industrielle besøk og kritisk analyse
Mindens arkitektur
Bærekraft: Global Resources Challenge
Konsepter for personlig utvikling
Trender og innovasjon innen markedsføring
Personlig presentasjon og karriereutvikling
Tilbudte språkkurs: spansk, fransk, tysk, italiensk, kinesisk mandarin, japansk, russisk og engelsk.
Vær oppmerksom på at emner som tilbys kan variere fra den publiserte listen og revideres med jevne mellomrom for å sikre maksimal relevans for næringslivet og næringslivet. Språklasjer er basert på etterspørsel (minimum fem studenter) pr nivå og må velges før semesterstart.KursinformasjonKurskode: BBA-300
Kursets varighet: 3 studieår
Semester 1: Oktober / Semester 2: februar
ECTS (European Credit Transfer System): 180 poeng
Minimumsalder: 18 år gammelOpptakMinimum 18 år gammel
IB, A-nivå, videregående skole eller tilsvarende vitnemålOverfør studenter
Studiepoeng for relevante kurs gjennomført på andre skoler, høyskoler eller universiteter kan evalueres for overføring til et av våre programmer. Overføringsstudenter trenger ikke sende inn anbefalingsbrev. Overføringsstudenter må sende inn transkripsjoner fra tidligere skoler, høyskoler eller universiteter, slik at studiepoeng og kurs kan evalueres for overføring.
Ikke-EU-studenter
Studenter som ikke er statsborgere i EU, oppfordres til å søke omtrent 2-4 måneder før foretrukket startdato for å gi tid til visumbehandling. Hvis visumet blir forsinket, kan studentene utsette studiene til neste tilgjengelige startdato. For å søke om visum, må du bli akseptert som student ved Schellhammer Business School og oppfylle alle retningslinjer og krav som er etablert av ambassaden i deres land. Hvis du trenger veiledning under prosessen, ikke nøl med å kontakte vår internasjonale opptaksavdeling.