Har du noen gang lurt på hvorfor enkelte merker blir så kjente og andre dør så raskt? Er du ivrig etter å forstå hvorfor forbrukere oppfører seg annerledes mot samme produkt? Har du noen gang spurt deg selv hva som utgjør en vellykket markedsføringsstrategi, eller hvorfor noen selskaper vet så mye om deg mens andre mister deg etter ett kjøp?
Hvis svaret ditt på alle, eller noe av det ovenfor, er ja, hører du hjemme her, i CUD Marketing-programmet. Markedsføring er en viktig funksjon for enhver vellykket bedrift. I dagens konkurranseutsatte globale forretningsmiljø er den strategiske posisjoneringen av produkter/tjenester og merkevarer en kritisk faktor i bærekraften og veksten til praktisk talt alle organisasjoner. Proaktive organisasjoner krever markedsføringsstrategier som møter forbrukernes krav, oppnår konkurransefortrinn og til slutt forbedrer økonomiske resultater.
BBA i markedsføring vil forberede deg til å lykkes i det stadig skiftende globale forretningsmiljøet ved å hjelpe deg med å utvikle en forståelse av alle aspekter av markedsføringsfunksjonen i en organisasjon. Du vil bli utsatt for gjeldende teorier og praksis innen forbrukeratferd, markedsundersøkelser, salg, detaljhandel, reklame og promotering, merkevarebygging og e-markedsføring.
Hva CUD har å tilby deg
Som utdannet ved CUD BBA i markedsføring vil du være rustet til å bidra til utvikling og implementering av markedsføringsstrategier, analysere markedstrender og utnytte salgsfremmende muligheter. Markedsføringsspesialiseringen er designet for å gjøre deg i stand til å undersøke utfordringene med å tilby forbruker- og industrivarer og tjenester til et bredt spekter av markeder.
Programmet går utover klasserommet for å inkludere virkelige, praktiske og internasjonale erfaringer, der studentene oppfordres til å utforske markedsføringspraksis og studere i utlandet muligheter som forbereder dem for en rekke karrieremuligheter innen markedsføring og relaterte felt.