Bachelor of Education (Primary)
Edith Cowan University
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Joondalup, Australia
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
8 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* veiledende avgift per semester
Introduksjon
Dette nasjonalt akkrediterte kurset er dedikert til å produsere fremtidige lærere klare til å gå inn i grunnskolelæreryrket.
Et sentralt trekk ved dette kurset er rekkevidden og antallet erfaringer med profesjonell praksis som tilbys lærereutdanningsstudenter før tjeneste, og sikrer at de kan lage den essensielle forbindelsen mellom teori og praksis, mens de bygger både profesjonelle og generiske ferdighetsevner i virkelige undervisningsmiljøer.
Partnerskap mellom ECU og over 1 000 skoler og sentre læringssentre gjør det mulig for førtjenestelærere å få erfaring i forskjellige omgivelser, inkludert offentlige, private, storbyregioner, regionale, landlige eller fjerntliggende skoler, og arbeider med barn fra forskjellige økonomiske, sosiale, etniske og pedagogiske skoler omstendigheter.
Før-tjenestelærere har også muligheten til å fullføre en formell fordypning i sin grunnskoleutdanning. Dette lar deg få et dypere og bredere kunnskapsnivå og forståelse i et bestemt læringsområde på høyere nivå. Enheter er også tilgjengelige i graden som gjør det mulig for studenter å fullføre akkrediteringskrav for å undervise på katolske skoler.
Kursoppføring
Akademiske opptakskrav (Band 3)
Følgende kursspesifikke opptakskrav er obligatoriske og må tilfredsstilles av alle søkere. Disse kravene er i tillegg til eller erstatter minimumskravene som er skissert i seksjonen for akademiske opptakskrav nedenfor.
Alle søkere må oppfylle ikke-akademiske kriterier, i tillegg til å tilfredsstille akademiske inngangskriterier. Søkernes ikke-akademiske evner vil bli vurdert basert på utfylling av et ikke-akademisk krav til lærerinngang (NARTE) online spørreskjema.
Alle søkere må oppfylle de faglige opptakskravene for dette kurset. Den veiledende eller garanterte ATAR er som publisert (hvor aktuelt) eller akademiske opptakskrav kan være oppfylt gjennom gjennomføring av ett av følgende:
- AQF Cert IV;
- Fullført vellykket 0,25 EFTSL studier på bachelornivå eller høyere hos en australsk leverandør av høyere utdanning (eller tilsvarende);
- Spesiell tertiær opptakstest; *
- Universitetsforberedelseskurs; *
- Urfolks orienteringskurs; *
- Aboriginal Student Intake Test; eller*
- Opplevelsesbasert påmeldingsordning. *
* Mer informasjon finner du på oppføringssiden for studiekurs.
For internasjonale studenter inkluderer kravene på ungdomsskolens resultater.
Krav til engelsk (Band 5)
Internasjonale studenter må oppnå en IELTS Academic med et gjennomsnitt på 7,5 eller mer, på tvers av de fire komponentene lytter, snakker, leser og skriver; ingen poengsum under nivå 7.0 i noen av disse komponentene; og en poengsum på 8,0 eller mer i komponentene til å snakke og lytte. Internasjonale skolerte søkere kan også bli pålagt å oppfylle dette kravet.
Minimumskrav til engelsk for dette kurset kan også tilfredsstilles med ett av følgende:
- År 12 Engelsk ATAR / engelsk litteratur ATAR klasse C eller bedre eller tilsvarende;
- Spesiell tertiær opptakstest; *
- Gjennomført 1,0 EFTSL studier på bachelornivå eller høyere i Storbritannia, Irland, USA, NZ eller Canada;
- Universitetsforberedelseskurs;
- Urfolks orienteringskurs; *
- Aboriginal Student Intake Test; *
- AQF Diploma, Advanced Diploma eller Associate Degree; eller
- Fullført 0,375 EFTSL studier på bachelornivå eller høyere hos en australsk leverandør av høyere utdanning (eller tilsvarende).
Merk:
Hvis videregående opplæring og gradsstudier ble fullført i løpet av en periode på to år før de søkte om registrering i Australia, Canada, Irland, New Zealand, Storbritannia eller USA, trenger ikke søkerne å bevise på engelsk kompetanse.
Søkere som har fullført sin videregående utdanning i Sør-Afrika på engelsk og har en bachelorgrad undervist i engelsk fra et Sør-afrikansk universitet, anses å ha oppfylt kravene i det engelske språket.
Søkere fra Seychellene:
Vellykket gjennomføring av International General Certificate of Secondary Education (IGCSE) klasse C eller over, PLUS et fullført 4-årig nasjonalt vitnemål.
kursdetaljer
Semestertilgjengelighet
- Semester 1: Studer heltid ved Joondalup, Mount Lawley, South West
Kursstruktur
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
LIT1200 | Personlig leseferdighet | |
NUM1200 | Personlig tallferdighet |
Studentene må fullføre de to ovennevnte enhetene LIT1200 (Personal Literacy) og NUM1200 (Personal Numeracy) for å tilfredsstille kravene i Literacy and Numeracy Test for Initial Teacher Education Students (LANTITE). Alle studenter som melder seg inn i et akkreditert lærerutdanningskurs (bachelor og grad) fra 1. januar 2017, må fullføre tester om personlige nivåer av literacy og numeracy for å oppgradere. Studenter som melder seg på Bachelor of Education (Primary), må fullføre begge komponentene i den personlige litteratur- og tallferdighetstesten for grunnleggende lærerutdanningsstudenter (LANTITE) for å melde seg utover 240 studiepoeng i løpet av løpet.
År 1 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDL1240 | Introduksjon til undervisning | 15 |
EDL1250 | Læring og elever | 15 |
MAE1250 | Grunnlag for grunnleggende matematikk | 15 |
AED1260 | Arts in Education 1 | 15 |
År 1 - Semester 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDL1260 | Barns vekst, utvikling og læring | 15 |
LAN1260 | Talt språk på barneskolen | 15 |
SCE1260 | Naturfagundervisning i barneskoler 1 | 15 |
PPA1260 | Yrkeserfaring 1 | 15 |
År 2 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
HPE2240 | Helse- og kroppsøving i barneskoler | 15 |
LAN2240 | Engelsk i de tidlige årene av barneskolen | 15 |
MAE2250 | Undervisning og læring i grunnleggende matematikk 1 | 15 |
HSS2240 | Humaniora og samfunnsvitenskap i barneskoler 1 | 15 |
År 2 - Semester 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
HSS2260 | Humaniora og samfunnsvitenskap i barneskoler 2 | 15 |
EDU2260 | Positive læringsmiljøer | 15 |
AED2240 | Arts in Education 2 | 15 |
PPA2360 | Yrkeserfaring 2 | 15 |
År 3 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
SCE3240 | Naturfagundervisning i barneskoler 2 | 15 |
EDF3101 | Jobber med urfolks australske barn, ungdom og deres familier | 15 |
EDS3240 | Inkludert barn med spesielle pedagogiske behov | 15 |
LAN3280 | Engelsk i ungdomsskolen | 15 |
År 3 - Semester 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDU3265 | Evaluering og evaluering av læring | 15 |
MAE3270 | Undervisning og læring i grunnleggende matematikk 2 | 15 |
LAN3240 | Engelsk for høyttalere av andre språk eller dialekter | 15 |
PPA3260 | Profesjonell erfaring 3 | 15 |
År 4 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
TPA4100 | Evaluering av prestasjonsevne | 15 |
ATP4440 | Profesjonell erfaring 4 - assistentlærerprogram | 30 |
Enhet fra fordypning | x 1 | 15 |
År 4 - Semester 2
Studentene må velge et av følgende alternativer:
valg 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
DTM4260 | Materialdesign og teknologi | 15 |
Enhet fra fordypning | x 3 | 45 |
Alternativ 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDU4226 ^ | Skolebasert prosjekt | 60 |
Alternativ 3
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDU4227 ^ | Praksis | 60 |
^ Kjernealternativ
Kursutbytte
- Bruk bred disiplin kunnskap til en rekke teoretiske og praktiske grunnskoleopplæringssituasjoner.
- Formidle disiplinær (grunnskoleopplæring) kunnskap og verdier i profesjonelle og offentlige sammenhenger.
- Demonstrere en bred og sammenhengende kunnskapskomponent i de underliggende filosofiene, teoriene, prinsippene og læringsprosessene, inkludert hvordan de forholder seg til praksis og lærernes rolle, fra et globalt perspektiv.
- Demonstrere et globalt syn med respekt for kulturelt mangfold, inkludert urfolks kulturell kompetanse.
- Demonstrere autonomi, ansvarlighet og skjønn for egen læring og profesjonell praksis.
- Demonstrere en bred og sammenhengende kunnskapskomponent med dybde i de underliggende prinsippene og begrepene i grunnskolen.
- Demonstrere kunnskap om sosiokulturell bakgrunn, inkludert urfolk og deres innvirkning på studentenes læringsbehov (1,12).
- Tenk kreativt for å forutse utfordringer og generere spesifikke løsninger / svar på grunnskolen.
- Tenk kritisk for å analysere, tolke og konseptualisere komplekse grunnutdanningsproblemer.
- Bruk digital teknologi og leseferdigheter for å få tilgang til, evaluere og syntetisere relevant informasjon fra flere kilder.
- Jobbe samarbeid og demonstrere initiativ for å implementere sosiale, bærekraftige og etiske verdier.
Profesjonell anerkjennelse
Akkreditert av: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)
Karrieremuligheter
Vellykket gjennomføring av kurset gir kandidatene den kompetansen som kreves for å ansette som fremragende lærere, utstyrt med kunnskap og ferdigheter for å utgjøre en positiv forskjell for ungdommers liv og undervise i et eget klasserom.
Mulige fremtidige stillinger
Grunnskolelærer.
Opptak
Læreplan
kursdetaljer
Semester tilgjengelighet
- Semester 1: Studer på heltid ved Joondalup, Mount Lawley, South West
Kursstruktur
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
LIT1200 | Personlig leseferdighet | |
NUM1200 | Personlig regning |
Studentene må fullføre de to ovennevnte enhetene LIT1200 (Personal Literacy) og NUM1200 (Personal Numeracy) for å tilfredsstille kravene til Literacy and Numeracy Test for Initial Teacher Education Students (LANTITE). Alle studenter som melder seg på et akkreditert førskolelærerutdanningskurs (undergraduate og graduate) fra 1. januar 2017, må fullføre tester om personlige nivåer av lese- og regneferdighet for å fullføre. Studenter som melder seg på Bachelor of Education (Primær) må fullføre begge komponentene i den personlige lese- og regnetesten for førstegangslærerutdanningsstudenter (LANTITE) for å melde seg på utover 240 studiepoeng i kurset.
År 1 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDL1240 | Introduksjon til undervisning | 15 |
EDL1250 | Læring og lærende | 15 |
MAE1250 | Grunnlaget for primær matematikk | 15 |
1260 AED | The Arts in Education 1 | 15 |
År 1 - Semester 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDL1260 | Barns vekst, utvikling og læring | 15 |
LAN1260 | Talespråk i barneskolen | 15 |
SCE1260 | Naturfagsutdanning i grunnskolen 1 | 15 |
PPA1260 | Yrkeserfaring 1 | 15 |
År 2 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
HPE2240 | Helse og kroppsøving i grunnskolen | 15 |
LAN2240 | Engelsk i de første årene av grunnskolen | 15 |
MAE2250 | Undervisning og læring i primær matematikk 1 | 15 |
HSS2240 | Humaniora og samfunnsvitenskap i grunnskolen 1 | 15 |
År 2 - Semester 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
HSS2260 | Humaniora og samfunnsvitenskap i grunnskolen 2 | 15 |
EDU2260 | Positive læringsmiljøer | 15 |
AED2240 | The Arts in Education 2 | 15 |
PPA2360 | Yrkeserfaring 2 | 15 |
År 3 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
SCE3240 | Naturfagsutdanning i grunnskolen 2 | 15 |
EDF3101 | Arbeide med urfolk i australske barn, ungdom og deres familier | 15 |
EDS3240 | Inkludert barn med spesielle pedagogiske behov | 15 |
LAN3280 | Engelsk i ungdomsskolen og videregående skole | 15 |
År 3 - Semester 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDU3265 | Vurdere og evaluere læring | 15 |
MAE3270 | Undervisning og læring i primær matematikk 2 | 15 |
LAN3240 | Engelsk for andre språk eller dialekter | 15 |
PPA3260 | Yrkeserfaring 3 | 15 |
År 4 - Semester 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
TPA4100 | Undervisningens ytelsesvurdering | 15 |
ATP4440 | Yrkeserfaring 4 - Assistentlærerprogram | 30 |
Enhet fra Spesialisering | x 1 | 15 |
År 4 - Semester 2
Studentene må velge ett av følgende alternativer:
valg 1
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
DTM4260 | Materialdesign og teknologi | 15 |
Enhet fra Spesialisering | x 3 | 45 |
Alternativ 2
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDU4226 ^ | Skolebasert prosjekt | 60 |
Alternativ 3
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
EDU4227 ^ | Praksis | 60 |
^ Kjernealternativ
Galleri
Programresultat
Kursets læringsutbytte
- Bruk bred disiplinkunnskap til en rekke teoretiske og praktiske grunnskolesituasjoner.
- Formidle disiplinær (Grunnopplæring) kunnskap og verdier i faglige og offentlige sammenhenger.
- Demonstrere en bred og sammenhengende mengde kunnskap i de underliggende filosofiene, teoriene, prinsippene og læringsprosessene, inkludert hvordan de forholder seg til praksis og lærerrollen, fra et globalt perspektiv.
- Demonstrere et globalt syn med respekt for kulturelt mangfold, inkludert urfolks kulturell kompetanse.
- Demonstrere autonomi, ansvarlighet og dømmekraft for egen læring og profesjonell praksis.
- Demonstrere en bred og sammenhengende kunnskapsmengde med dybde i de underliggende prinsippene og konseptene i grunnopplæringen.
- Demonstrere kunnskap om sosiokulturell bakgrunn, inkludert urfolk og deres innvirkning på elevenes læringsbehov (1,12).
- Tenk kreativt for å forutse utfordringer og generere grunnskolespesifikke løsninger/svar.
- Tenk kritisk for å analysere, tolke og konseptualisere komplekse grunnskoleproblemer.
- Bruk digitale teknologier og leseferdigheter for å få tilgang til, evaluere og syntetisere relevant informasjon fra flere kilder.
- Samarbeid og demonstrer initiativ for å implementere sosiale, bærekraftige og etiske verdier.
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter
Vellykket gjennomføring av kurset gir nyutdannede kompetansen som kreves for å ta ansettelse som fremragende lærere, utstyrt med kunnskap og ferdigheter for å gjøre en positiv forskjell for unge menneskers liv og undervise i et eget klasserom.
Mulige fremtidige stillingsbetegnelser
Grunnskolelærer.