Bachelor of Science i kommunikasjonsdesign
Stephens College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Columbia, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 25 800 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Aug 2024
* 2022-2023 undervisning; totale direkte kostnader: $ 36,814; totalkostnad for oppmøte: 42 384 dollar
Introduksjon
Studer den stadig skiftende kunsten å lage kraftige visuelle meldinger som tvinger publikum til å handle.
Studenter som studerer kommunikasjonsdesign har muligheter til å lage all slags kommunikasjon - grafisk design, mediedesign, bok/publikasjon, reklame, spill, interaktive og digitale kampanjer, trykt og direkte markedsføringsmateriell og kampanjer, blader, nettsteder og mer.
Core-kurs inkluderer også grunnleggende markedsføring, kommunikasjon, designtenkning og ledelse for en godt avrundet opplevelse.
Programfunksjoner
- Lær av en hel rekke profesjonelle arbeidsindustrieksperter som utfordrer studenter med virkelige prosjekter.
- Få praktisk erfaring med ekte klienter tidlig i din akademiske karriere gjennom undervisning og praksis.
- Få verdifull praksisplass og yrkeserfaring med muligheter på campus, som dekker alt fra hendelsesledelse til magasindesign og fra reklame til sosiale medier.
- Samarbeid i arbeidsgrupper med studenter som studerer i et bredt spekter av kreative hovedfag for en realistisk arbeidserfaring.
- Lag en profesjonell portefølje og vis de beste verkene dine i et seniorshow som er åpent for publikum.
- Design programmet ditt rundt deg, velg prosjektene som utfordrer og inspirerer, samtidig som du strekker dine ferdigheter og kreativitet.
Fasiliteter
Stephens har toppmoderne systemer og programvare, noe som sikrer at studentene er oppdaterte på all bransjeteknologi. Designstudioene våre bruker Apple-arbeidsstasjoner med profesjonell programvare, digitale kameraer og videoprojektorer med høy oppløsning. Arbeidsområder er designet for å gjenspeile moderne samarbeidsstiler og miljøer.
Læreplan
Store krav
- Basert på læreplanskatalogen 2020-2021
- Grad: BS
- Læreplan: Kommunikasjonsdesign (COMDES)
- Valgfag: 31 studiepoeng
- Generelle utdanningskurs: 31 studiepoeng
- Senter for karriere og profesjonell utvikling (KKPD): 8 ikke-kredittklasser
- Større emner: 58 studiepoeng
Påkrevd: 58 studiepoeng
- BUS 250 markedsføringsprinsipper, 3 studiepoeng
- BUS 354 Forbrukeratferd, 3 studiepoeng
- COMD 101 Kommunikasjon, medier og samfunn, 3 studiepoeng
- COMD 105 Strategisk kommunikasjonsteknologi, 3 studiepoeng
- COMD 110 Design Technology, 3 studiepoeng
- COMD 201 Creative Process, 3 studiepoeng
- COMD 205 Prinsipper for strategisk kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 240 Visuell kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 245 Communication Design Applications, 3 studiepoeng
- COMD 275 Media Writing and Production, 3 studiepoeng
- COMD 290 Opprette elektroniske medier, 3 studiepoeng
- COMD 330 Digital kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 331 Integrert markedskommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 340 Informasjons- og markedsføringsdesign, 3 studiepoeng
- COMD 390 Samtidsutgaver i strategisk kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 396 Internship Experience, 1 studiepoeng
- COMD 400 Research and Analytics, 3 studiepoeng
- COMD 475 Innovation and Design Studio, 3 studiepoeng
- COMD 493 Convergence Studio Senior Capstone, 3 studiepoeng
- COMD 494 Seniorportefølje, 3 studiepoeng
Stephens Life Magazine
Ta med talentene dine til Stephens Life , vårt nasjonale prisbelønte, studentdrevne kronblad. Velg rollen som passer for deg.
Et nasjonalt prisvinnende kronblad som drives av Stephens-studenter.
Stephens Life produseres av studenter som en del av en practicum -klasse som er åpen (etter søknad) for alle hovedfag. Practicum simulerer et virkelig publiseringsmiljø der studentene tar rollene som kreativ regissør, kunstdirektør, grafisk designer, fotograf eller forfatter, og jobber sammen for å produsere en magasinpublikasjon av høy kvalitet. Fra å legge ut artikler til å selge annonseplass til sluttproduksjon og lansering av offentlige utgaver, tjener magasinmedarbeidere viktig erfaring for profesjonell publisering.
Og vi er gode på det.
Stephens Life bringer konsekvent hjem topp nasjonale studentpriser. Senest oppnådde Spring 2019 Voyage Issue Best of Show på høsten 2019 National College Media Convention i Washington, DC
"Jeg var så nervøs, jeg ristet," sa Hannah Kueck, som deltok på stevnet og fikk andreplassen for Årets historie for sin spalte om livet med skoliose (høsten 2018 -nummer). "Da jeg hørte nyheten, begynte jeg umiddelbart å gråte. Jeg kunne ikke tro at dette faktisk skjedde. ”
Den prisbelønte historien hennes var inspirert av hennes egen kamp med skoliose, inkludert to operasjoner.
"Jeg ønsket å skrive for å få folk til å føle seg sterkere," sa Kueck. "Folk tror vi ikke kan fungere, men vi kan fortsatt leve og ha et godt liv." Siden seieren har Kueck jobbet som kopieredaktør for Stephens Life . Hun fikk også praksisplass hos COMO Magazine .
Creative Ink
Bygg din portefølje mens du tar fatt på utfordrende virkelige prosjekter som en del av det studentdrevne kreative tjenestebyrået Creative Ink. Ta en ledelse, prosjektledelse eller kreativ stilling.
Et markedsføringsfirma med full service som drives av Stephens-studenter.
Creative Ink, et integrert marked for kommunikasjonskommunikasjon, gir studentene praktiske muligheter til å jobbe med ekte klienter i Columbia-samfunnet, samt avdelinger og organisasjoner på Stephens College .
De mest kreative og dedikerte Stephens -studentene er valgt til å bli med i firmaet. "Inkers", som teammedlemmer kalles, bruker strategisk sin ekspertise strategisk som kreative direktører, kontoansvarlige og faste direktører. De samarbeider med kunder for å tilby et bredt spekter av profesjonelt utformede pro-bono markedsføringskommunikasjonstjenester. Sluttresultatet? Avgjørende erfaring som er oppnådd for suksess.
Læreplan
Læreplan
Hovedkrav
- Basert på læreplankatalogen 2020-2021
- Grad: BS
- Pensum: Kommunikasjonsdesign (COMDES)
- Valgemner: 31 studiepoeng
- Generelle utdanningskurs: 31 studiepoeng
- Senter for karriere og faglig utvikling (CCPD): 8 ikke-kredittklasser
- Hovedemner: 58 studiepoeng
Obligatorisk: 58 studiepoeng
- BUS 250 Markedsføringsprinsipper, 3 studiepoeng
- BUS 354 Forbrukeratferd, 3 studiepoeng
- COMD 101 Kommunikasjon, medier og samfunn, 3 studiepoeng
- COMD 105 Strategisk kommunikasjonsteknologi, 3 studiepoeng
- COMD 110 Designteknologi, 3 studiepoeng
- COMD 201 Kreativ prosess, 3 studiepoeng
- COMD 205 Prinsipper for strategisk kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 240 Visuell kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 245 Kommunikasjonsdesignapplikasjoner, 3 studiepoeng
- COMD 275 Medieskriving og -produksjon, 3 studiepoeng
- COMD 290 Creating Online Media, 3 studiepoeng
- COMD 330 Digital kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 331 Integrert markedskommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 340 Informasjons- og reklamedesign, 3 studiepoeng
- COMD 390 Samtidsspørsmål i strategisk kommunikasjon, 3 studiepoeng
- COMD 396 Internship Experience, 1 studiepoeng
- COMD 400 Forskning og analyse, 3 studiepoeng
- COMD 475 Innovasjons- og designstudio, 3 studiepoeng
- COMD 493 Convergence Studio Senior Capstone, 3 studiepoeng
- COMD 494 Seniorportefølje, 3 studiepoeng
Fasiliteter
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.