Bachelor of Science i simuleringsvitenskap, spill og animasjon
Embry-Riddle Aeronautical University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Prescott, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 1 563 / per credit *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* per kreditttid
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Bachelor of Science in Simulation Science, Games and Animation degree lærer studentene prinsippene bak å bygge virtuelle verdener og simuleringer ved hjelp av matematiske algoritmer og teknologier som ligger til grunn for luftfartssimulatorer, CAD-systemer (computer-aided design), animasjonsprogramvare, streaming-videonettverk og spill . Programmet forbereder studentene til å være dyktige i å bygge fremtidens digitale opplevelser og å være ledere i dette nye og tverrfaglige feltet.
Som en teknisk, tverrfaglig grad vil studentene ta kurs i datavitenskap, matematikk, fysikk, ingeniørfag, animasjon, modellering, datagrafikk, simulering og kunstig intelligens. Aspekter av kunst og design vil utfylle den tekniske siden av denne graden.
Arbeidet i datalaboratoriene er omfattende, og studentene kan forvente å bli dyktige i C #, C ++, Python, JavaScript, HTML5, Maya og Unity3D. Eksempel på kurs inkluderer Gaming Capstone, Interactive Media, Multiplayer Game Systems, Game Engine Architecture og Artificial Intelligence.
Nyutdannede fra dette programmet vil være klare til å jobbe i en rekke bransjer, fra spill til virtuelle treningsmiljøer. Eksempler inkluderer å bygge dataspillprogramvare for Microsoft, designe virtual reality-miljøer for Boeing, eller jobbe ved Department of Defense Modeling and Simulation Office eller en av dets entreprenører.
Om simuleringsvitenskap, spill og animasjon på Prescott, AZ Campus
Embry-Riddles nye gradering av simuleringsvitenskap, spill og animasjon er designet for å gi deg et solid fundament innen dataspillteknologi og dekker områder langt utenfor programmering. Med Embry-Riddles unike styrker innen luftfart, ingeniørfag og intelligens får studentene en dybde av kunnskap uten sidestykke i høyere utdanning.
Nyutdannede fra denne hovedfag kan forvente å finne givende karrierer innen spilldesign, underholdning eller programvareutvikling, og vil også være i posisjon for karrierer i et stort utvalg av andre områder, som militær- og etterretningssamfunn, høyteknologisk produksjon eller luftfart .
I 2012 var median årslønn for programvareutviklere over $ 90.000 år. Den årlige medianlønnen for systemprogramvareutviklere var nesten $ 100.000 i året. Ansettelsen til programvareutviklere forventes å vokse med 22 prosent innen 2022, mye raskere enn gjennomsnittet for alle yrker. Embry-Riddles ekspertinstruksjon og veiledning kan plassere deg i posisjon til å flytte inn i disse næringene etter endt utdanning.
Graden Simulation Science, Gaming & Animation tilbyr en rekke STEM (naturvitenskap, teknologi, ingeniørfag og matematikk) kurs kombinert med aspekter av kunst og design som er nødvendige for å gi en førsteklasses utdanning til studenter i denne hovedfag.
Med Embry-Riddle vil du være i best mulig posisjon for å lykkes i en bransje som søker kvalifiserte fagfolk.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.