$close

Filtre

Se resultater

Bachelorgrader i Guanajuato i Mexico 2023

En bachelor 's grad er en lavere grad som tilbys av universiteter og høyskoler når studentene fullføre et studieprogram. De fleste bachelorkurs siste tre eller fire år med noen varer inntil syv år.Mexico, offisielt forente meksikanske stater, er en føderal konstitusjonell republikk i Nord-Amerika. Arbeide kan kreve et arbeid visum, noe som er vanskelig å få hvis du bare ønsker å fr… Les mer

En bachelor 's grad er en lavere grad som tilbys av universiteter og høyskoler når studentene fullføre et studieprogram. De fleste bachelorkurs siste tre eller fire år med noen varer inntil syv år.

Mexico, offisielt forente meksikanske stater, er en føderal konstitusjonell republikk i Nord-Amerika. Arbeide kan kreve et arbeid visum, noe som er vanskelig å få hvis du bare ønsker å freelance for en kort tid. De fleste offentlige finansierte universitetene på ordfører byer (delstatshovedstaden) har korte kurs om historie, gastronomi og kulturelle fag, de fleste av dem er nesten gratis.

Minimér
Les mer om å studere i Mexico
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
University Of Guanajuato
Guanajuato, Mexico

Dette utdanningsprogrammet utgjør som helhet kandidaten i kunst og kultur, som i henhold til profilen etter kompetanse, forsker, analyserer, styrer, verdsetter, avslører og ev ... +

Dette utdanningsprogrammet utgjør som helhet kandidaten i kunst og kultur, som i henhold til profilen etter kompetanse, forsker, analyserer, styrer, verdsetter, avslører og evaluerer praksis og kulturelle og kunstneriske prosesser i en historisk kontekst for å oppnå en omfattende menneskelig utvikling som utfører sine aktiviteter med høy ansvarsfølelse, etikk og ånd til å tjene samfunnet. -
Bachelor
Engelsk, Spansk
Campus
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Mexico

Formålet med læreplanen at studenten tilegner seg de ønskelige egenskapene til spesialpedagogens utgangsprofil. Det vil si å skaffe seg et sett med kunnskap, ferdigheter, evne ... +

Formålet med læreplanen at studenten tilegner seg de ønskelige egenskapene til spesialpedagogens utgangsprofil. Det vil si å skaffe seg et sett med kunnskap, ferdigheter, evner, holdninger og verdier som lar dem utøve læreryrket med kvalitet og med et høyt engasjement, for å gi et adekvat pedagogisk svar på de spesifikke behovene uttrykt av studenter. funksjonshemmede, så vel som de med spesialundervisningsbehov avledet av andre faktorer. På samme måte er det meningen at studenten skal utvikle disposisjon og kapasitet for livslang læring, basert på egen erfaring og systematiske studier. Fagene som utgjør pensumkartet er definert ut fra de ønskelige egenskapene til eksamen fra en profesjonell på høyere nivå, som vil være dedikert til undervisning i spesialundervisning og som vil jobbe med barn og ungdom som har spesielle pedagogiske behov, med eller uten funksjonshemming, og gå på grunnopplæring i spesialundervisningstjenester eller vanlige utdanningsskoler. På samme måte ble det tatt hensyn til opplæringsbehovet som utdanning generelt og spesialundervisning spesielt vil stille for fremtidige lærere i profesjonell praksis. Under den første opplæringen får normale skoleelever solid kunnskap om hva som er spesialpedagogiske behov og funksjonshemninger, årsakene deres og implikasjonene i de grunnleggende prosessene for utvikling og læring, som gir spesialundervisning identitet; De tilegner seg også undervisningskunnskapene for å gi et pedagogisk svar på de spesialpedagogiske behovene til barn og unge med nedsatt funksjonsevne og de som er forbundet med andre faktorer. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Campus
 
University Of Guanajuato
Guanajuato, Mexico

Form profesjonell som ved hjelp av teorier, teknikker og verktøy ervervet under dannelsesprosessen; utføre aktiviteter som tillater kunnskap, analyse og tolkning av forskjelli ... +

Form profesjonell som ved hjelp av teorier, teknikker og verktøy ervervet under dannelsesprosessen; utføre aktiviteter som tillater kunnskap, analyse og tolkning av forskjellige musikksjangre, og samtidig generere produkter som er relatert til deres kompetanseområder, med høy humanistisk sans utviklet i profesjonens egne prinsipper og verdier; så vel som å formidle evnene til å forske og lære å kommunisere annen kunnskap, ferdigheter og fingerferdigheter, det være seg i arbeidsprodukter eller i klasserommet. -
Bachelor
Engelsk, Spansk
Campus
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med stipendet vårt.
University Of Guanajuato
Guanajuato, Mexico

Programorientert for å danne fagpersoner med dominerende kunnskap og oppdaterte markedsføringsteknikker. Svare med kvalitet på de organisatoriske behovene til regionale marked ... +

Programorientert for å danne fagpersoner med dominerende kunnskap og oppdaterte markedsføringsteknikker. Svare med kvalitet på de organisatoriske behovene til regionale markeder og dets nasjonale og internasjonale kontekst og forbrukeratferd og bruke ad hoc-teknikker for å opprettholde og øke tilbakekjøpsfrekvensen og håndtere teknikkinnsats for å utforme, implementere og vurdere markedsføringsstrategier. Handlinger som skal skje innenfor etiske, juridiske og respektfulle rammer. -
Bachelor
Engelsk, Spansk
Campus
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Mexico

Sammen utarbeidet mandatet i den tjuete andre forbigående artikkelen i General Law of the Professional Teaching Service (LGSPD) om "utforming av en omfattende plan for diagnos ... +

Sammen utarbeidet mandatet i den tjuete andre forbigående artikkelen i General Law of the Professional Teaching Service (LGSPD) om "utforming av en omfattende plan for diagnose, redesign og styrking av Public Standards System for å sikre kvalitet i utdanningen den gir og den akademiske kompetansen til kandidatene, så vel som dens kongruens med behovene til det nasjonale utdanningssystemet ”(Official Gazette of the Federation, 2013), krevde realisering av ulike rom for konsultasjon og overveielse. Utgått fra bidragene fra aktørene som er involvert i dette utdanningsnivået og det felles arbeidet som ble utført gjennom en direkte dialog med normalistene i en inkluderende prosess, består strategien for styrking og transformasjon av normale skoler av seks akser: Pedagogisk transformasjon i henhold til den nye utdanningsmodellen. Urbefolkning og interkulturell utdanning. Engelsk læring. Profesjonalisering av lærerstaben i Normalskolene Synergier med universiteter og forskningssentre Støtte for vanlige skoler og insentiver for fortreffelighet -
Bachelor
Campus