$close

Filtre

Se resultater

Bachelorgrader i Toluca i Mexico 2021/2022

En bachelor 's grad er et kjennetegn på høyere utdanning. Det er gitt til de som vier tre til sju år på å studere et bestemt program. En bachelor 's grad kan opptjenes i en rekke disipliner i kunst og vitenskap.Mexico er et av de mest populære turistmålene land på planeten. Landet har både tropiske og tempererte soner som gir elevene den beste tiden her. Hvis du ønsker å stud… Les mer

En bachelor 's grad er et kjennetegn på høyere utdanning. Det er gitt til de som vier tre til sju år på å studere et bestemt program. En bachelor 's grad kan opptjenes i en rekke disipliner i kunst og vitenskap.

Mexico er et av de mest populære turistmålene land på planeten. Landet har både tropiske og tempererte soner som gir elevene den beste tiden her. Hvis du ønsker å studere for kurs i nasjonale, autonome universitetet i Mexico, vil det være et strålende liv med mye underholdning i landet også.

Bachelorgrad studier i Toluca i Mexico

Minimér
Les mer om å studere i Mexico
$format_list_bulleted Filtre
Soter på:
  • Populært Seneste Tittel
  • Populært
  • Seneste
  • Tittel
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexico

I løpet av de siste 20 årene har forskning i matematikkundervisning i Mexico og i mange andre land i verden rapportert om en betydelig mengde nyttig kunnskap for å forbedre læ ... +

I løpet av de siste 20 årene har forskning i matematikkundervisning i Mexico og i mange andre land i verden rapportert om en betydelig mengde nyttig kunnskap for å forbedre læreplanen på forskjellige utdanningsnivåer, men spesielt innen grunnopplæring. Ungdomsskolen, som for øyeblikket regnes som det siste trinnet i grunnopplæringen i Mexico, tilordner undervisning, studier og læring av matematikk et viktig sted i studieplanen og programmene siden det er et privilegert rom for studenter til ungdom tilegner seg kunnskap, utvikler ferdigheter , og fremmer holdninger som lar dem løse problemer av forskjellige slag og fortsette å lære selvstendig. Det grunnleggende formålet med å studere matematikk på det grunnleggende nivået er å fylle matematiske begreper med mening, slik at de kan brukes fleksibelt og hensiktsmessig i problemløsning. Memorering av teknikker og deres anvendelse på en mekanisk måte har vist deres ineffektivitet og litt etter litt viker de for refleksjon, kreativt søk, vedtak av stadig mer effektive prosedyrer. For å oppnå det grunnleggende formålet med å studere matematikk i videregående opplæring, er det nødvendig å omorientere rollen til de tre grunnleggende faktorene som griper inn i den didaktiske prosessen: læreren, studentene og studieaktivitetene. Når vi snakker om den didaktiske prosessen eller studieprosessen, refereres det til samspillet som opprettes mellom studentene, læreren og studieaktivitetene. Sistnevnte er situasjonene eller problemene som dukker opp i støttematerialet som er tilgjengelig for læreren, både de som tilbys av Kunnskapsdepartementet og kommersielle tekster. Fra ovenstående ble behovet for å endre læreplanen for bachelorgraden i videregående opplæring avledet, -
Bachelor
Spanish (Mexican)
juli 2022
Campus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexico

Sekundær utdanning, den siste fasen av grunnopplæringen, har som grunnleggende formål å fremme meksikanske barn og unge utviklingen av de grunnleggende intellektuelle ferdighe ... +

Sekundær utdanning, den siste fasen av grunnopplæringen, har som grunnleggende formål å fremme meksikanske barn og unge utviklingen av de grunnleggende intellektuelle ferdighetene som er nødvendige for å permanent lære autonomt og handle med initiativ og effektivitet i flere livssituasjoner. hver dag. På samme måte forventes det at videregående opplæring vil bidra til å konsolidere tilegning av grunnleggende kunnskap om den naturlige og sosiale verden, samt dannelse av holdninger og verdier som er nødvendige for sosial sameksistens og ansvarlig innlemmelse i voksenliv og arbeid. produktivt. Denne tilnærmingen fastslår som en prioritet i videregående opplæring utvikling av intellektuelle ferdigheter, for eksempel muligheten til å velge og bruke informasjon, til å analysere og ta egne vurderinger om sosial og naturlig virkelighet, utvikling av undersøkelses- og studievaner for å fortsette å lære autonomt, som samt holdninger av interesse og nysgjerrighet for kunnskap. Oppnåelsen av disse formålene er en oppgave for hele undervisnings- og lederpersonalet på hver ungdomsskole; Med andre ord betyr det at hver av lærerne, uavhengig av emnet de underviser, bevisst bidrar - gjennom undervisningsaktiviteter, relasjoner til elever, deltakelse i andre skoleaktiviteter - for å hjelpe elevene med å nå disse målene. I samsvar med disse målene, fra 1993, ble det etablert nye studieprogrammer for videregående opplæring, og i hver enkelt har omorientering av undervisningspraksis blitt fremmet. Når det gjelder undervisning i historie, skiller to aspekter seg ut: reintegrering av historie 3 som et spesifikt studieemne for å erstatte samfunnsvitenskapelige området og spesielt omtenking av undervisningstilnærmingen. Formålet med denne endringen er å gjøre historisk kunnskap mer interessant og tilgjengelig for studenter, og på denne måten tilegner de seg grunnleggende kunnskap, utvikler sin nysgjerrighet om fortiden og spesielt utvikler sine evner til å tenke historisk om fakta eller nåværende sosiale situasjoner. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
juli 2022
Campus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexico

Utvikling og styrking av ferdigheter, intellektuelle kompetanser, holdninger og verdier som er nødvendige for optimal utvikling i dagliglivet, utgjør et sentralt formål med gr ... +

Utvikling og styrking av ferdigheter, intellektuelle kompetanser, holdninger og verdier som er nødvendige for optimal utvikling i dagliglivet, utgjør et sentralt formål med grunnopplæringen. Videregående opplæring tar opp og fortsetter opplæringen som ble startet på barneskolen og har som mål å fremme en fullstendig og omfattende utvikling av ungdommene som mottar tjenesten. Omfattende utdanning på ungdomsskolen søker å fremme personlige og sosiale dimensjoner i fellesskap, spesielt de som refererer til etiske, affektive, holdningsmessige og intellektuelle aspekter. Dette forventes å favorisere studenters autonomi, livslang læring, samt fremme personlig effektivitet i nåtiden og i deres fremtidige arbeid og samfunnsliv. I denne sammenhengen, fra reformen som ble igangsatt i 1993, får naturvitenskapelig undervisning større relevans. Spesielt er tilnærmingen til undervisning i biologi reformulert for å styrke forholdet mellom personlige og sosiale miljøer for studenter. På denne måten søker den å knytte deres ferdigheter, verdier, holdninger og kunnskaper til personlig, familie og samfunnserfaring for å favorisere informerte beslutninger for å forbedre helse og miljø. Anvendelsen av en særdeles formativ tilnærming krever en omorientering av undervisningsprestasjoner og en ny vurdering av studentens rolle basert på nye forslag til grunnopplæring av lærere. I denne forstand må opplæringen av kompetente lærere og fagpersoner i videregående opplæring svare på de grunnleggende læringsbehovene til studentene de skal ivareta når de uteksamineres fra normal skole. Når det gjelder spesialiteten biologi, viser dette dokumentet disse behovene, samt kompetansen og ferdighetene den fremtidige læreren må tilegne seg i løpet av opplæringen. På samme måte presenterer den beskrivelsen av emnene på læreplanskartet for nevnte spesialitet. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
juli 2022
Campus