Diplommarkedsfører

Generelt

2 steder tilgjengelige

Programbeskrivelse

verdipapirer


mellomliggende/>

Universitetet Marketing Analyst (3 år)


end/>

Markedsføring Bachelor (4 år)

Curriculum godkjent av resolusjon. ME No. 1721-1704 - Modif. Merk NO2017-02829872-APN-DNGU # ME


Funksjonalitet. karriere Grade/>

EAN oppføringen er fri selv om søkeren må oppfylle følgende opptakskrav:

  • Intervju med pedagogisk konsulent.
  • Profesjonell hjelp incumbencies snakke med direktør for Race.
  • Assist institusjonelle presentasjon av kansler.
  • Deltakelse inngang kurs: Introduksjon til Management Science
  • I tillegg til de dokumentasjonskrav fastsatt i reglene


betraktninger/>

Globaliseringsprosessen har påvirket stiler og metoder for heving og utvikling av markedsføringsstrategier og generelle retningslinjer og behovet for markedsføringsverktøy i et bredt spekter av strukturer og sosiale enheter. Markedsføring er i stand til å utvikle en helhetlig og strategisk tilnærming til markedsføring, forretningsmuligheter og skille konkurrere i skiftende scenarioer, implementere markedsføringsstrategier for varer og tjenester som oppfyller kravene til segmentene som styrer sin handelspolitikk.

EAN tilbyr en læreplan for universitetsutdannede i markedsføring Analytikere og legitimert av en rådgivende Rådet selskapene forpliktet til institusjonelle prosjektet. Lærere har omfattende opplæring og erfaring, og er trent i å håndtere læringsstrategier for å fremme kjøp av ferdigheter. Praktisk opplæring av elevene blir satt i verk ved å analysere reelle tilfeller av selskaper assosiert med EAN, utsette sine problemer for behandling innenfor rammen av fagene.

pre ateneos fagfolk i bedrifter og diskusjoner med eksperter fra Management Sciences praksis utføres.


Omfanget av tittel/>


OMFANG TITTEL: grad i markedsføring ANALYST/>

  • Analysere markedsforhold, samt de ulike aktørene som arbeider i kommersielle aktiviteter i ulike markeder.
  • Forenkle søk etter nødvendig informasjon for å muliggjøre korrekt beslutningsprosesser i markedsavdelingen i et selskap.


OMFANG TITTEL: utdannet i markedsføring/>

  • Utvikle strategier, markedsplaner og markeds forskere og definere strategier og salgsstrukturer i selskaper av ulik art og omfang.
  • Designe, implementere og spore kampanjer og tiltak integrert markedskommunikasjon, som en del av business management kadre av organisasjoner av forskjellig art og omfang eller en rådgivende / selvstendig konsulent.
  • Delta i utvikling av strategier og tiltak for markedsføring og integrert kommunikasjon rettet mot utsetting og bedre produkter i tradisjonelle markeder og ikke-tradisjonelle, nasjonalt og internasjonalt, som en del av operasjonsbord og / eller kommersiell gjennomføring av organisasjoner av forskjellig art og omfang som konsulent / selvstendig konsulent.


Study Plan/>

Sist oppdatert mars 2020

Om skolen

EAN es una institución universitaria que se propone constituir una comunidad educativa comprometida en el análisis y la discusión científica sobre el campo de conocimientos de aplicación empresarial, ... Les mer

EAN es una institución universitaria que se propone constituir una comunidad educativa comprometida en el análisis y la discusión científica sobre el campo de conocimientos de aplicación empresarial, con especial atención a la relevancia cultural y social de los procesos formativos y al impacto de los servicios que se transfieren a la comunidad. Es su MISIÓN formar profesionales emprendedores, competentes para liderar proyectos en contextos cambiantes y globales, mediante un enfoque de gestión basado en la responsabilidad social y la producción de conocimiento que contribuya al desarrollo social y económico. Minimér
Buenos Aires , Buenos Aires + 1 Mer Mindre