Diplommarkedsfører
EAN - Escuela Argentina de Negocios
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Buenos Aires, Argentina
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
verdipapirer
mellomliggende
Universitetet Marketing Analyst (3 år)
end
Markedsføring Bachelor (4 år)
Curriculum godkjent av resolusjon. ME No. 1721-1704 - Modif. Merk NO2017-02829872-APN-DNGU # ME
Funksjonalitet. karriere Grade
EAN oppføringen er fri selv om søkeren må oppfylle følgende opptakskrav:
- Intervju med pedagogisk konsulent.
- Profesjonell hjelp incumbencies snakke med direktør for Race.
- Assist institusjonelle presentasjon av kansler.
- Deltakelse inngang kurs: Introduksjon til Management Science
- I tillegg til de dokumentasjonskrav fastsatt i reglene
betraktninger
Globaliseringsprosessen har påvirket stiler og metoder for heving og utvikling av markedsføringsstrategier og generelle retningslinjer og behovet for markedsføringsverktøy i et bredt spekter av strukturer og sosiale enheter. Markedsføring er i stand til å utvikle en helhetlig og strategisk tilnærming til markedsføring, forretningsmuligheter og skille konkurrere i skiftende scenarioer, implementere markedsføringsstrategier for varer og tjenester som oppfyller kravene til segmentene som styrer sin handelspolitikk.
EAN tilbyr en læreplan for universitetsutdannede i markedsføring Analytikere og legitimert av en rådgivende Rådet selskapene forpliktet til institusjonelle prosjektet. Lærere har omfattende opplæring og erfaring, og er trent i å håndtere læringsstrategier for å fremme kjøp av ferdigheter. Praktisk opplæring av elevene blir satt i verk ved å analysere reelle tilfeller av selskaper assosiert med EAN, utsette sine problemer for behandling innenfor rammen av fagene.
pre ateneos fagfolk i bedrifter og diskusjoner med eksperter fra Management Sciences praksis utføres.
Omfanget av tittel
OMFANG TITTEL: grad i markedsføring ANALYST
- Analysere markedsforhold, samt de ulike aktørene som arbeider i kommersielle aktiviteter i ulike markeder.
- Forenkle søk etter nødvendig informasjon for å muliggjøre korrekt beslutningsprosesser i markedsavdelingen i et selskap.
OMFANG TITTEL: utdannet i markedsføring
- Utvikle strategier, markedsplaner og markeds forskere og definere strategier og salgsstrukturer i selskaper av ulik art og omfang.
- Designe, implementere og spore kampanjer og tiltak integrert markedskommunikasjon, som en del av business management kadre av organisasjoner av forskjellig art og omfang eller en rådgivende / selvstendig konsulent.
- Delta i utvikling av strategier og tiltak for markedsføring og integrert kommunikasjon rettet mot utsetting og bedre produkter i tradisjonelle markeder og ikke-tradisjonelle, nasjonalt og internasjonalt, som en del av operasjonsbord og / eller kommersiell gjennomføring av organisasjoner av forskjellig art og omfang som konsulent / selvstendig konsulent.