Markedsføringsledelse BSc
The Manchester College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Manchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Aug 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Hva er Marketing Management BSc kurset om?
Dette kurset passer for studenter som er interessert i å jobbe i en lederrolle innen markedsføring miljø. Hovedmålene med kurset er å gi en vekt på ledelse innenfor markedsførings-funksjonen, og forberede studentene på et bredt spekter av ledelsesmessige karrierer innen en markedsføring miljø.
Studentene vil få mulighet til å gjennomføre markedsundersøkelser, arbeide med en gruppeoppgave og presentere en bedrifts forretningsplan. Ved slutten av kurset skal studentene ha utviklet analytiske og evaluerende ferdigheter og evnen til å anvende dem i forskjellige forretninger og ledelse sammenhenger. Studentene skal også ha utviklet kunnskap og forståelse av aktuelle markedsføring teorier og praksis som vil forbedre sin effektivitet som ledere.
Den BSc (Hons) Marketing Management leveres i stor grad gjennom kombinerte forelesninger / seminarer, workshops og opplæringen økter. Kurset leveres på heltid over tre dager på St Johns Centre.
Kurset består av følgende seks moduler, som alle er verdt 20 vekttal:
Corporate Strategy
Denne modulen skal gi studentene et helhetlig perspektiv på organisasjoner gjennom å utforske strategi teknikker og prosesser. Ved slutten av modulen skal studentene være i stand til å anvende kunnskap og forståelse av strategi til en rekke virkelige bedrifter.
Integrated Marketing Communications
Denne modulen skal hjelpe elevene til å forstå forholdet mellom kjøpsatferd og kjøpers motivasjon. Dette bør da sette studentene i stand til å forstå og sette pris på de beslutningene som trengs for å designe og utvikle en effektiv markedsføringsstrategi.
Forbrukeratferd og markedsundersøkelser
Denne modulen har som mål å koble forbrukeratferd og markedsundersøkelser teorier til programmer i markedsføring gjennom en kritisk forståelse av markedsforskningsmetodikk. Studentene skal også være i stand til å bygge en styrking av rollen til markedsforskningsmetodikk.
Internasjonal markedsføring
Denne modulen bygger analytiske, problemløsning og presentasjon ferdigheter gjennom bruk av case study materiale. Hovedformålet med denne modulen er å utvikle en forståelse av hvordan ulike kulturelle miljøer påvirker produktmarkeder, og hvordan bestemte omstendigheter påvirker markedsføring politikk og ledelse innenfor en utenlandsk eller multinasjonalt miljø.
Tjenester og Relasjonsmarkedsføring
Hovedformålet med denne modulen er å utforske de aktuelle problemstillinger som innvirkning på praksis for markedsføring tjenester. Studentene skal utvikle en detaljert forståelse av markedsføring prosessen adoptert av en rekke offentlige og private organisasjoner.
Forretninger Simulering
Denne modulen tar sikte på å utvikle studentenes evne til å gjennomføre, vurdere og vurdere forretningsstrategi og ledelse beslutninger innenfor rammen av en dynamisk, konkurranseutsatt marked. Den studenter arbeidsevne bør forbedres gjennom erfaring av sanntids virksomhet beslutningsprosesser i et simulert miljø.
Det er enten to eller tre analysene for alle moduler. Vurderingene er presentert over fire vurderingsperioder gjennom hele året. En rekke vurderingsmetoder brukes og eksempler på vurderinger er: - Individuell rapport - Gruppepresentasjon - Gruppeprosjekt - Forretningsplan - Individuell presentasjon - Eksamener
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Grad i markedsføring og markedsundersøkelser
- León, Spania
BSc (Hons) Business Management med markedsføring med grunnår
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
- Manchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland + 1 mer
BSc (Hons) Business Management med markedsføring
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
- Manchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland + 1 mer