Reklame og PR (BA)
Lindenwood University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Saint Charles, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 9 550 / per semester *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* blokkeringssats for tradisjonell, heltidsundervisning
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Oppdrag
Lindenwood Universitysitt reklame- og PR-program er forpliktet til å tilby en bransjefokusert læreplan. Studentene våre lærer å kommunisere på tvers av ulike medier for å få bransjekunnskap gjennom praktisk praktisk applikasjon, virkelige prosjekter og profesjonelle arrangementer.
Syn
Vi skaper strategiske lagspillere og ledere i reklame- og PR-bransjen.
"Den eneste konstanten er endring." Denne uttalelsen gjelder spesielt fordi forbrukernes smak er i konstant endring, så vel som media forbrukerne bruker for å samhandle med produkter og tjenester. Vi blir eksponert for opptil 5000 annonser per dag på personlige datamaskiner, på telefonene våre, ved bensinpumpene, på kinoer, på innpakket biler, i baderomsboder, på klistremerker på frukt og under sportsbegivenheter. I likhet med reklame er PR overalt, ettersom utøvere streber etter å få redaksjonell dekning for enkeltpersoner og bedrifter.
Digitale medier har omformet annonsespillet ettersom forbrukere etterlater et digitalt spor av forbruket av produkter og tjenester. Bedrifter risikerer å miste kunder hvis de ikke klarer å skreddersy kampanjer som reflekterer og resonerer med målgruppen. Forbrukere ønsker å gå i dialog med merkevarer, og sosiale medier (tweet, video, chat, innlegg, hashtag, blogg) er et ideelt verktøy for annonsører for å snakke med nåværende og potensielle kunder. Bedrifter trenger kunnskapsrike og kunnskapsrike mennesker for å navigere i stadig skiftende situasjoner. Dette kan være deg.
Reklame er basert på én ting: lykke!" Don Draper, Mad Men. Hva er reklame? Reklame er en betalt overbevisende kommunikasjon som bruker ikke-personlige massemedier så vel som andre former for interaktiv kommunikasjon for å koble en identifisert sponsor (merket) med en målgruppe. "Uten opprykk skjer noe forferdelig... ingenting! PT Barnum, Greatest Showman. Hva er strategisk kommunikasjon? Strategisk kommunikasjon er også en form for kommunikasjon, men med tettere bånd til feltet PR. PR er å fortelle det rette, til de rette menneskene, til rett tid. Strategisk kommunikasjon er en kommunikativ innsats på høyere nivå som ikke bare brukes av bedrifter, men også for ideelle organisasjoner og myndigheter. Strategisk kommunikasjon er målrettet kommunikasjon med fokus på "hva" og "hvordan" av innhold som kommuniseres til interessenter.
Annonsører utvikler kampanjer som kommuniserer om produkter og tjenester og strategisk kommunikasjon presenterer innhold med et fokus som kobles til en organisasjons misjon. I løpet av studiene vil du kontinuerlig forbedre dine spesialiserte ferdigheter innen forskning, strategi, kreativitet, skriving og ledelse.
Få en Bachelor of Arts i reklame og PR på Lindenwood University
En Bachelor of Arts in Advertising and Public Relations inkluderer kurs i reklame, kunst og design, kommunikasjon, digital markedsføring, markedsføring, PR så vel som erfaringsmuligheter, med eksponering for virkelige applikasjoner og engasjement for din fremtidige karriere. I løpet av studiene vil du bli introdusert for emnene (1000 og 2000 nivå klasser) etterfulgt av forsterkning hvor du får praktisere det du lærte (3000 nivå klasser) og avslutte med mestringskurs som lar deg utvikle dine egne kampanjer (40000 nivå) klasser).
Lindenwood University Annonse- og PR-fakultetet
Du vil bli undervist av noen av de mest entusiastiske reklame- og PR-utøverne. De har utdanningsbakgrunn og profesjonelle ferdigheter innen reklame, PR og strategisk kommunikasjon. De forstår det stadig skiftende landskapet i bransjen og vil forberede deg på neste trinn etter endt utdanning, enten det er en karriere innen det valgte feltet eller fortsetter utdanningen din på forskerskolen.
Opptjening av sertifisering for etikk i reklame
American Advertising Federation, i samarbeid med Institute for Advertising Ethics (IAE), har initiert en ny profesjonssertifikatmulighet for profesjonelle innen reklame, PR og markedskommunikasjon. Basert på den økende og dokumenterte betydningen av etikk for forbrukere, fagfolk og kunder; halvdagsøkten forbereder studentene til å forstå og løse de etiske dilemmaene i reklamens virkelige ord.