
BA in
Bachelor of Arts i media og massekommunikasjon - Integrert Markedsføringskommunikasjon
American University in the Emirates

Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubai, De forente arabiske emirater
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
8 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
AED 20 500 / per semester
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Introduksjon
Å selge er å tro
Integrert markedskommunikasjon er designet for å gi et enhetlig målrettet markedsbudskap gjennom verktøy som markedsføring, reklame, personlig salg, merkevarebygging og salgsfremmende tiltak.
Dette programmet leveres både med lokale og internasjonale rammer som gir studentene muligheten til å få en forståelse av nasjonale og internasjonale perspektiver på mange aspekter av yrkeslivet. Dette inkluderer bevissthet om regionale og internasjonale digitale mediekontekster, kulturell inkludering, eksponering for internasjonal kommunikasjon og markedsføringsperspektiv, og kjennskap til crossover av ulike kommunikasjonstyper. Det faglige grunnlaget for denne spesialiseringen gir en klar forståelse av kommunikasjonsroller i reklame og markedsføring i sammenheng med et karriereorientert valg av 'Integrert markedskommunikasjon' for studenter.
IMC -spesialisering lar studentene:
- Tenk kreativt ved å tilby løsninger for kulturell og etisk intelligens, rådgivning og markedsundersøkelser.
- Demonstrere en kritisk forståelse av integrerte markedsføringskommunikasjonsverktøy.
- Forstå og anvende teoriene om IMC på globale mediestrategier og praksis.
- Tolk reklamekampanjer og strategier basert på analyse av forbrukeradferd.
Det American University in the Emirates er akkreditert av UAEs utdanningsdepartement
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.