BA in Visual Communication - Graphic Communication - China Delivery
Birmingham City University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Wuhan, Kina
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
* TBC
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Galleri
Læreplan
År ett
- Introduksjon til visuell kommunikasjon
- Akademiske språkkunnskaper for kunst, design og digitale medier
- Kommunikasjons- og studieferdigheter for kunst, design og digitale medier
- Nøkkelkonsepter og reflekterende praksis for kunst, design og digitale medier
År to
- Integrerte forskningsferdigheter innen kunst, design og digitale medier
- Samarbeidspraksis
Karrieremuligheter
Forbedre kompetanse for ansettelsesevne
Gjennom hele kurset vil du oppdage og avgrense en portefølje av praksis som passer best til dine motivasjoner og ambisjoner. Gjennom dette vil du utvikle deg som et kreativt individ, utstyrt ikke bare for en karriere innenfor illustrasjonsspekteret, men med de overførbare ferdighetene til fordel for en hel rekke profesjonelle sammenhenger.
Denne graden er designet for å forbedre dine ferdigheter og evner, og forberede deg på en karriere i et landskap som er i kontinuerlig endring. Du vil utvikle spesialistkunnskap og forståelse innen illustrasjonsfeltet. Som en kreativ utøver og utdannet ved dette kurset, vil du kunne generere en rekke potensielle ideer og visuelle løsninger. Du vil ha evnen til å produsere kreativt arbeid som demonstrerer gode vurderinger i samsvar med teorier og konsepter for illustrasjon og visuell kommunikasjonsfag, som svarer til bransjens krav.
Du vil utvikle en grundig forståelse av forholdet mellom teori og praksis gjennom forskning, slik at du kan skape meningsfylt, velinformert arbeid og forberede deg til å ta på deg videre studier. Du vil få en forståelse av de underliggende konseptene og etablerte prinsipper som styrer kreativ praksis.
Ved siden av dette vil du etablere en rekke arbeidsstrategier, metoder og materialer, og lære hvordan du kan bruke disse til produksjon. Du vil også oppdage, og svare på, påvirkningen fra publikum, kunder, markeder og andre deltakere i forhold til visuell kommunikasjonspraksis.