Bachelor i markedsføring
Bryant University Undergraduate
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Smithfield, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 46 885 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
* fulltid
Introduksjon
Fordyp deg i virkelige læringsopplevelser i klasserommet, i studentorganisasjoner, i akademiske konkurranser som løser forretningsproblemer, og gjennom praksisplasser med selskaper fra State Street til Target.
Utforsk emner som kjøperatferd, digital markedsføring, global markedsføring, markedsanalyse, markedsundersøkelser, kampanjer, salg og tjenestemarkedsføring gjennom vår mangfoldige læreplan.
- Vårt fakultet av dynamiske dyktige lærere beriker klassene sine med deres omfattende erfaring fra den virkelige verden og resultatene av deres produktive forskning.
- Gjennomfør forbruker-/markedsføringsundersøkelser i vår Marketing Behavioral Lab administrert av College of Business-professorer.
- Jobb som konsulenter for kunder i den virkelige verden, presenter konkurranseanalyser og markedsundersøkelser-støttede forslag for å utvide markeder.
- Delta i markedsavdelingssponsede arrangementer fra Tableau Day, med fokus på visuell analyse, til Northeast Intercollegiate Sales Competition (NISC), og tilbyr en salgskonkurranse og nettverksbygging med de beste salgsorganisasjonene i nasjonen.
- Forbedre dine lederegenskaper gjennom Bryant Marketing Association, som gir karriereorienterte ledermuligheter.
Programresultat
Hvorfor studere markedsføring på Bryant?
Vårt markedsføringsprogram, rangert som nr. 3 av College Factual, utvikler innovative ledere med verdensklar erfaring og meningsfull bransjeekspertise.
- Fordyp deg i virkelige læringsopplevelser i klasserommet, i studentorganisasjoner, i akademiske konkurranser som løser forretningsproblemer, og gjennom praksisplasser med selskaper fra State Street til Target.
- Utforsk emner som kjøperatferd, digital markedsføring, global markedsføring, markedsanalyse, markedsundersøkelser, kampanjer, salg og tjenestemarkedsføring gjennom vår mangfoldige læreplan.
- Forbedre dine lederegenskaper gjennom Bryant Marketing Association, som gir karriereorienterte ledermuligheter.
Hva skiller Bryants program?
Fullført, dedikert fakultet
- Vårt fakultet av dynamiske og dyktige lærere beriker klassene sine med deres omfattende erfaring fra den virkelige verden og resultatene av deres produktive forskning.
- Som inspirerende mentorer forpliktet til Bryants studentsentrerte læringsmiljø, inviterer fakultetet studenter til å dele spørsmål og ideer.
The Marketing Behavioral Lab
- Utvikle kunnskap og ferdigheter gjennom rike anvendte læringsmuligheter mens du utfører originale forbruker-/markedsføringsundersøkelser.
- Engasjer deg med de utmerkede professorene i College of Business som fører tilsyn med programmet, og veileder deg når du lærer å gjennomføre skikkelig forskning og fokusgrupper.
Markedsavdeling-sponsede arrangementer
- Analytics: Utdype forståelsen din av den kritiske virkningen av analyser på forretningsorganisasjoner ved arrangementer som Tableau Day på Bryant. Spesielle læringsmuligheter tilbyr muligheter for å oppdage det siste innen visuell analyse.
- Salg: Northeast Intercollegiate Sales Competition (NISC) gir arbeidsgivere fra noen av de beste salgsorganisasjonene i nasjonen og studenter som forfølger salgskarrierer flere muligheter til å engasjere seg gjennom nettverk, en salgskonkurranse i turneringsstil, individualisert tilbakemelding og coaching, ferdigheter og lederskap byggeøkter, sosiale medier og mer. Studentene konkurrerer også i International Collegiate Sales Competition (ICSC) og deltar i salgssymposier, med eksperter som deler sin innsikt om emner som påvirker salgsfeltet.
- Rådgivning: Markedsføringsstudenter utvider konsepter og ideer utviklet i klasserommet ved å jobbe som konsulenter for kunder i den virkelige verden, presentere konkurranseanalyser og markedsundersøkelsesstøttede forslag for å utvide markeder.
Tverrdisiplinær fordel
- Vår nasjonalt anerkjente forretningsstiftelse dyrker innovativ tenkning og problemløsningsevner gjennom virkelige prosjekter som utvikler lederegenskaper.
- Din liberale kunstfag vil være et konkurransefortrinn, berikende og oppslukende utdanning som integrerer analytisk og kritisk tenkning.
- Enten du begynner på karrieren din eller fortsetter på videregående skole etter endt utdanning, skiller kvalifikasjonene til hoved- og ungdomsskolen deg.
Læreplan
Erfaringsmessige læringsmuligheter
Karriereutdanningsmuligheter
- Skygge og nettverk med dyktige markedsføringsalumner for å utforske forskjellige veier.
- Markedsføringspraksis i ulike sektorer ble oppnådd gjennom vårt nasjonalt anerkjente Amica Center for Career Education.
- Diskuter karrieremuligheter med rekrutterere fra 400+ prestisjetunge organisasjoner på karrieremesser på campus.
- Konkurrer i Northeast Intercollegiate Sales Competition.
Klubber/organisasjoner
- Bryant Marketing Association
- Collegiate Entrepreneurs' Organization (CEO)
- Collegiate DECA
Service
- Management 200 jobber med et nonprofit-byrå
- Høyskoler mot kreft visepresident
Internasjonal
- Sophomore internasjonal erfaring
- Studer i utlandet i ungdomsåret
Undersøkelser
- Samarbeide med fakultetet om markedsundersøkelser
- Paneldeltaker for Forskning og Engasjementsdag
- Honnørprogram
- Bryant Scholars
Bryant Marketing Graduates er etterspurt
I næringslivet, offentlige etater og ideelle organisasjoner, inkludert:
- ACI Worldwide
- Amazon
- Amerikansk Røde Kors
- BNY Mellon
- Buzzfeed
- Karusellindustrier
- CBS radio
- Charterkommunikasjon
- Collette
- Dana-Farber Cancer Institute
- DELL EMC
- Disney Cruise Lines
- Diversifisert kommunikasjonshovedkvarter
- Epsilon
Galleri
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.