Grad i markedsføring
Valencia, Spania
VARIGHET
4 Years
SPRÅK
Spansk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
EUR 7 800 / per year
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Introduksjon
Offisiell grad: grad i markedsføring
Varighet / studiepoeng: 4 år / 240 studiepoeng
Steder / campus: 65 / Moncada - Alfara; 20 / Elche
Lært på: spansk
Læringsresultater
Hva gjør oss annerledes?
1. Studenten arbeidsevne i sentrum
Vi er besatt med studenten hoppe inn i arbeidet i de beste forholdene. Derfor er vår læreplan knyttet til sysselsetting av fremtiden: internasjonalisering, innovasjon og kreativitet i ledelse og strategisk retning av ressurser.
2. Den internasjonale dimensjonen
- gratis ekstra opplæring i engelsk fra første til fjerde for å forbedre startnivå.
- Fagene i læreplanen som styrker språkkunnskaper: vises på engelsk eller engelsk for teknisk bruk.
- Internasjonal utveksling: med vår koordinert med Erasmus mobilitet i flere europeiske land, slik at du kan studere et semester eller kurs i et annet land program.
- Muligheter for internasjonal praksis.
3. Direkte kontakt med yrket
Fordi vi forstår at for å bli en god leder i selskapet bør du være i kontakt fra første med de beste fagfolk. Derfor artikulere vi treningen fra to viktige milepæler:
- Vi har besøk professorer, nøkkel relevante faglige organisasjoner, som kommer hvert år for å dele sine erfaringer med elevene.
- Under besøkene pluss grad eller andre opplæringsaktiviteter de er planlagt selskaper til å ta kontakt med virkeligheten i hver sektor.
4. Fremgangsmåte ifølge saken
Vi bruker denne metoden som et verktøy for kryss-læring:
- Det gjelder i alle emner fra første klasse.
- De er involvert alle fag gjennom hele kurset. Slik at studenten blir klar over viktigheten av hver av de fagene de underviste ham og sammenhengen mellom dem.
- Besøk planlegges selskaper under studier og diskusjoner med de ansvarlige for dem.
5. Dobbelt grader dobler spesialist grader
Du kan delta på to universitet mens racing tidsplaner som er kompatible med alle klasserom i samme fasiliteter og, selvfølgelig, uten å betale to ganger. Så er dobles spesialist grader fra Universitetet i doble grader.
- Markedsføring Double Degree i reklame og PR
- Double Degree i Business Marketing
Læreplan
generelle ferdigheter
- CG 1. At studentene tilegner seg et etisk forpliktelse til samfunnet når de utfører sine aktiviteter./Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer å tilegne oss kriterier som lar oss forstå og verdsette dagens samfunn og kultur, gjennom studiet av dets historiske røtter for å styrke kandidaten til å foreta kritiske vurderinger av de ulike aspektene ved den sosiale virkeligheten og gi forslag til forbedringer fra prisme av konstitusjonelle prinsipper og Kirkens sosiale lære.
- CG 2. At studentene tilegner seg ferdigheter i bruk av informasjons- og kommunikasjonsteknologi. Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer å kjenne, forstå og administrere informasjons- og kommunikasjonsteknologien som vil være nødvendig for utviklingen av studentens profesjonelle fremtid.
- CG 3. At studentene tilegner seg evnen til å arbeide selvstendig for å sikre at de er gründere i sin virksomhet. Å oppnå denne kompetansen innebærer å være i stand til å utforme en arbeidsplan samt gjennomføre den med utholdenhet og fleksibilitet - forutse og overvinne vanskelighetene som oppstår i utviklingen og integrere modifikasjonene som fremtiden krever - på en profesjonell og kvalifisert måte.
- CG 4. At studentene har en holdning til: Grunnleggende rettigheter og likestilling mellom menn og kvinner; Respekt og fremme av menneskerettigheter; Ikke-diskriminering og universell tilgjengelighet for funksjonshemmede; Respekt for verdiene til en fredskultur og demokratiske verdier.
Spesifikke kompetanser
- CE.1. Evne til å identifisere, formulere og løse problemer ved å anvende profesjonelle kriterier og forstå organisasjonens konkurransedyktige og institusjonelle plassering, identifisere dens styrker og svakheter.
- CE.2. Evne til å administrere og administrere et selskap effektivt fra perspektivet til Marketing Management som en del av en bedrifts verdikjede.
- CE.3. Evne til å utføre kritisk analyse i kvantitative og kvalitative termer, inkludert dataanalyse, tolkning og ekstrapolering til den konkrete forretningsvirkelighet og av fenomener som kan behandles fra markedsføringsfeltet.
- CE.4. Lytte, forhandling, overtalelse og effektive skriftlige kommunikasjonsevner, ved å bruke tradisjonelle virkemidler fra næringslivet som utarbeidelse og presentasjon av rapporter om spesifikke bedriftssituasjoner, markeder, konkurrenter, trender og prognoser.
- CE.5. Evne til å bruke informasjonsteknologi, samt identifisere relevante informasjonskilder som brukes innen markedsføring og markedsundersøkelser.
- CE.6. Lederevne og entreprenørånd, samt evne til å drive bedrift og inngå i arbeidsteam.
- CE.7. Kapasitet for selvkritikk og følsomhet overfor mangfoldet av mennesker, kulturer og virksomheter som på en eller annen måte påvirker organisasjoners markedsføringsstrategi.
- CE.8. Kjenne til og forstå viktigheten av områder som bærekraft, globalisering, samfunnsansvar, mangfold og innovasjon. i forretningsbeslutninger.
- CE.9. Evne til å designe en nasjonal eller internasjonal markedsføringsplan, ved å bruke alle verktøyene og variablene knyttet til markedsmiksen, etter en prosess med forskning, planlegging, utførelse og kontroll, av strategiske beslutninger tilpasset effektivt til miljøet og organisasjonen.
- CE.10. Evne til å observere og tilpasse seg miljøet, opprettholde en proaktiv holdning og foreslå kreative løsninger på nye markedsbehov og trender.
- CE.11. Evne og initiativ til å løse kommersielle problemer i organisasjoner og anta med tilstrekkelig kunnskap beslutningstaking av kommersiell politikk, og fremheve viktigheten av transversaliteten til disse beslutningene innenfor rammen av bedriftens produktive prosesser.
Galleri
Karrieremuligheter
sysselsetting
Karrieremuligheter
Gradsstudier i markedsføring gir tilgang til flere faglige muligheter både innen privat næringsliv og offentlig administrasjon eller gjennom autonom utøvelse av yrket. Du kan for eksempel være:
- Key Account Manager
- Leder for kommersiell administrasjon
- Merchandising sjef
- Leder for kundeservice
- Markedsundersøkelsestekniker
- Kommunikasjonstekniker
- Product manager
- markeds~~POS=TRUNC
- Ekstern markedsføring konsulent
- Eksporttekniker
- Head of Sales
- markedssjef
- Logistikkdirektør