Bachelor of Science i utdanning
College of Coastal Georgia
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Brunswick, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Bachelor of Science in Education
En blanding av tradisjonelle og utradisjonelle tilnærminger til læreren forberedelse med fokus på innhold kunnskap kompetanse, effektive læringsstrategier og klasseledelse, vil nyutdannede gå inn i læreryrket rustet til å møte utfordringene i dagens og fremtidens klasserom. Lærerkandidater komplett faglig utdanning kurs, innhold kurs i matematikk, naturfag og lesing samt strukturert, overvåket felt opplevelser i skolen.
The Bachelor of Science i utdanning med en dobbel mastergrad i tidlig barndom og spesialundervisning oppfyller standarder fastsatt av University System of Georgia, Georgia Professional Standards Commission, og Nasjonalt råd for Accreditation for lærerutdanning. Lærer kandidater fullført dette programmet vil bli sertifisert i tidlig barndom og spesialundervisning, karakterer K-5.
Læreplanen
Den tidlige barndom / spesialundervisning program krever gjennomføring av 124-126 studiepoeng hvorav 60 er å fullføre læreplanen Områder A til F. Følgende område F kurs er en forutsetning for dette programmet: EDUC 2110, EDUC 2120, EDUC 2130, ISCI 2001, ISCI 2002, og MATH 2008. Studentene anbefales sterkt å jobbe regelmessig med en utdanning rådgiver ved ferdigstillelse av læreplanen.
Opptak til Teacher Education Program
Før melde deg inn i semesteret som starter lærerkandidater profesjonsutdanning sekvens av kurs arbeid, er studentene pålagt å bli tatt opp til Teacher Education Program. Søknad om opptak til lærerutdanningen skyldes på eller før 1 februar før junior år, Fall Semester. Entre er konkurransedyktig i naturen og vellykkede potensielle lærerkandidater må oppfylle følgende minimumskriterier:
- en kumulativ GPA på 2,5 eller høyere på alle kurs.
- vellykket gjennomføring av GACE Program Opptak Assessment eller fritak basert på tilfredsstillende score på SAT eller ACT *
- fullføring av GACE Georgia pedagog Etikk Assessment (Program Entry [350])
- karakteren C eller bedre i alle område F kurs
- ferdigstillelse av områder AG i læreplanen
- innlevering av tre Lærer Kandidat Disposition evalueringer (minst en fra en EDUC professor)
- bevis på forsikring for tort
- en suksessrik kriminell bakgrunn sjekk (utført av GaPSC)
- GaPSC Pre-servicesertifikat Application
Studentene kan være unntatt fra GACE dersom de:
- Resultat 1000 eller høyere på SAT (verbal, matematikk)
- Resultat 43 eller høyere på ACT (engelsk, matematikk)
- Bestått CBEST, CLAST, eller FTCE (California / Oregon / Florida)
- Bestått Praxis jeg før 3/6/2007
Videreføring i Teacher Education Program
Når innrømmet til lærerutdanningen, må lærerkandidater tjene minimum 2,75 GPA eller høyere hvert semester og tjene en C eller bedre i alle profesjonsutdanningen kurs. Regelmessig kontroll av programmet fakultetet med hensyn til lærerkandidat fremgang på sine kunnskaper, ferdigheter og disposisjoner er gjennomført for å sikre at lærerkandidater holde høy standard. Gjennomføring av faglig utdanning kurs arbeid omfatter foredrag kurs, practicum kurs hvor læreren kandidatens arbeid med barn i offentlige skoler under tilsyn av en sertifisert lærer og en college veileder, seminar kurs som gir oversikt informasjon om kommende kurs arbeid og faglig utvikling seminarer som gir supplerende kunnskaper og ferdigheter utover foredrag kurs.
Graduation Krav
For eksamen, blir alle lærerkandidater som kreves for å ta edTPA, for å fullføre Capstone Integrert Internship, og å passere GACE innhold testene som kreves for sertifisering av Georgia Professional Standards Commission.
Professional Education Curriculum
Den profesjonelle utdanning studiet består av 64 studiepoeng med kurs i matematikk, tidlig barndom, spesialundervisning, lesing, fysisk aktivitet og helse og musikk og kunst. I de yrkesrettet utdanning kursene nedenfor følgende guide gir grunnlag for innhold: ECED - kursinnhold fokuserer primært på tidlig barndom; ECSP - kursinnhold fokuserer på en kombinasjon av tidlig barndom og spesialundervisning; SPED - kursinnhold fokuserer primært på spesialundervisning; og RDNG - kursinnhold fokuserer primært på lese- og leseopplæring. I de to siste studieårene alle lærerkandidater full samme kurs sekvens og felt opplevelser som en kohort.