
Marketing Management BA (Hons) påfyll
City of London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
VARIGHET
1 up to 2 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid, Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Introduksjon
Vårt markedsføringsledelse BA (Hons) påfyllingskurs er designet for å gi deg en klar vei inn i markedsførings- og lederkarrierer og for å utvikle deg til en profesjonell markedssjef klar for fremtiden.
Kursoversikt
Få kunnskap og ledelsesmessige ferdigheter for å lykkes i et globalt markedsføringsmiljø som for tiden gjennomgår en rekke grunnleggende og vidtrekkende sosiale og teknologiske endringer.
- Utvikle spesialistkunnskapen og innovative tankemønstre som trengs for å forbedre dine karrieremuligheter.
- Utvikle kritisk kunnskap og kompetanse innen strategisk markedsledelse, PR og kommunikasjon og digital markedsføring.
- Dra nytte av lærerstabens omfattende bransjeerfaring (personalet kan endres).
Hvorfor du bør studere dette kurset
- Erfaring fra den virkelige verden
Den praktiske karakteren til dette kurset, sammen med muligheten til å ta en arbeidsplassering eller praksis2, har som mål å gi deg arbeidsklare ferdigheter som skal hjelpe deg raskere og enklere å gå over i din profesjonelle karriere. - London beliggenhet
London er et av verdens ledende sentre for markedsføring, mediekommunikasjon og PR. Mange av verdens ledende profesjonelle markedskommunikasjonsbyråer og strategiske konsulenter har en stor base i London. Du vil også finne et mangfold av spennende virksomheter, fra innovative oppstartsbedrifter til store multinasjonale selskaper. Fra campusen vår i City of London vil du ha muligheter til å fordype deg i denne verdenen og til nettverk med markedsførere (avhengig av tilgjengelighet). Du vil også bli oppmuntret til å skape dine egne læringsmuligheter. - Bransjeinnsikt
Du vil bli undervist av erfarne og inspirerende veiledere, hvorav mange kommer med bransjeerfaring i både akademiske og profesjonelle sammenhenger. Mange har sterk bakgrunn innen områder som forretning, markedsføring, digital markedsføring, analyse, forskning og PR og har omfattende nettverk av markedsføringskontakter, mange basert i nærheten, som de kan bruke til å tilby studentene muligheter til å blande seg med profesjonelle markedsførere fra en rekke bransjer. . Vær oppmerksom på at personalet kan endres. - Internasjonal læringserfaring
Dette kurset vurderes fra et verdensperspektiv, med sikte på å forberede deg på dine karrieremuligheter etter vellykket gjennomføring, og er designet for å hjelpe deg med å forstå spørsmål om internasjonal markedsføringsledelse. Det tar sikte på å reflektere internasjonal forretningspraksis, kulturer og juridiske rammer, så du bør utvikle tillit til å håndtere forskjellige mennesker og organisasjoner rundt om i verden. - Forbered deg på fremtiden
Du bør fullføre kurset med en klar ide om hvilke karrieremuligheter du har innen markedsføring, enten det er internt i en bedrift, i et byråmiljø eller som gründer. Hvis du er interessert i å starte din egen bedrift, kan du få råd og støtte for oppstart av bedrifter fra vår Enterprise Hub.
Våre sterke globale forretningsforbindelser gir studentene tilgang til virkelig arbeidserfaring, slik at du kan sette ferdighetene dine i praksis og knytte forbindelser i arbeidsverdenen.
Opptak
Læreplan
Dette akademiske året er utformet for å hjelpe deg med å utvide din forståelse av og eksponering for den profesjonelle verdenen innen markedsføring og strategisk markedsføringsledelse. Du vil også se på de internasjonale og kulturelle kontekstene for markedsføring, og gir muligheten til å forbedre ditt globale perspektiv. Samtidig vil du ha muligheter til å utvikle dine forretningsferdigheter og praktisere ledelsesvurdering.
Ved starten av året vil du fokusere på ledelsesperspektiver som vil oppmuntre deg til å utvikle de intellektuelle og profesjonelle egenskapene som trengs for strategisk analyse. Dette grunnlaget bør hjelpe deg gjennom året når du utforsker hvordan du kan ta balanserte valg mellom alternative strategier, inkludert muligheten til å vurdere utfordringene med å utvikle strategiske planer. Du vil også bli introdusert til konseptene for implementering av markedsføringsstrategier ved hjelp av markedsføringsprogrammer og kampanjeplaner, og få sjansen til å vurdere relevansen av tradisjonelle og innovative markedsføringsteknikker ved bruk av dataanalyse og digitale markedsføringsverktøy.
Du bør bygge forståelse og ferdigheter i løpet av kurset, noe som bør konsolidere denne kunnskapen gjennom en vekt på applikasjon ved å skape løsninger på virkelige forretningsproblemer. Du vil se inn i den bredere konteksten av markedsføringsspørsmål og få muligheten til å lage omfattende markedsføringsstrategier ved å bruke en rekke kanaler og markedssektorer. I tillegg vil du gjennomføre en markedssimulering; et obligatorisk prosjekt hvor du vil få sjansen til å anvende vanlige konsepter og teorier, og utforske dagens utvikling.
Disse fagene er utviklet for å hjelpe og hjelpe deg med å bli en profesjonell markedsføring med et mangfold av ferdigheter og kompetanser, etter vellykket gjennomføring.
Alle moduler oppført nedenfor er obligatoriske:
moduler
- Strategisk ledelse
- Markedsføring og digital strategi
- Strategisk Markedsføring
- Samtidsspørsmål i global markedsføring
- Strategisk PR og kommunikasjon
- Markedsføringssimulering
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Ved vellykket gjennomføring vil du kunne:
- forstå og anvende markedsføringsrelaterte modeller, konsepter og tilnærminger, og artikulere dimensjonene ved markedsføringsledelse
- forstå de juridiske, etiske og flerkulturelle dimensjonene ved global markedsføringsledelse
- setter pris på mulighetene og utfordringene den digitale arenaen gir
- demonstrere et høyt nivå av numerisk og digital kompetanse
- kritisk vurdere bevis samlet fra en rekke kilder
- anvende rasjonelle og analytiske tilnærminger til problemløsning, spesielt digitale løsninger
- presentere informasjon og pitches effektivt for en rekke målgrupper
- håndtere ulike interessenters forventninger i ulike organisasjoner
- anvende etiske prinsipper og samtidig demonstrere sosial, kulturell og global bevissthet
- jobbe godt selvstendig, ta ansvar for egne handlinger, samtidig som du engasjerer deg konstruktivt i teamarbeid.
Der kandidatene våre jobber
Et bredt spekter av alternativer vil være åpne for deg når du er ferdig utdannet. Du kan velge å ta en rolle innen markedsføring, eller du kan bruke ferdighetene dine til en annen forretningsfunksjon – for eksempel salg, produktutvikling eller forsyningskjeden. Du kan også gå inn i et tilknyttet felt, for eksempel journalistikk eller konsulentvirksomhet, eller du kan starte din egen bedrift eller byrå.
Du kan ta en rolle i et privat selskap, eller i offentlig sektor eller for en ideell organisasjon som en veldedighet. Du kan bli med i et spesialistbyrå som tilbyr spesielle tjenester til bedrifter, kanskje som strateg, kreativ eller kontobehandler. Typer byråer inkluderer merkevarebygging, reklame, PR, markedsundersøkelser, SEO, mediekjøp, design, digital, videoproduksjon og sosiale medier.
Videre studier
Etter vellykket gjennomføring av vårt markedsføringsledelse påfyllkurs, kan det hende du ønsker å fortsette å studere videre på høyere nivå. Du kan gjøre det her ved Coventry University London, med vår MBA for internasjonal markedsføring. Du kan fortsette å bygge videre på det du har lært, og utforske de aktuelle teoriene rundt strategi, ledelse og økonomi, samt spesialistkunnskap innen markedsføringsledelse og -teknikker. Du vil ha mange muligheter til å få eksponering for markedsføringsverdenen i praksis, bruke læringen din for å skjerpe dine praktiske ferdigheter og være karriereklar når du er ferdig utdannet.
Vi tilbyr også alternative doktorgrader hvis du bestemmer deg for å ta en litt annen vei. Du kan utforske alle alternativene dine ved å bruke vårt søkeverktøy for etterutdanning. Du kan ha rett til alumni-rabatt på honorarene dine hvis du bestemmer deg for å forlenge tiden din hos oss ved å gå videre fra lavere til videreutdanning.