
BA in
BA (Hons) i International Business and Tourism Management GCU - Glasgow School for Business and Society

Introduksjon
Akkreditert av: EPAS CIM TMI IOH
År 3 Oppføring bare
BA (Hons) International Business and Tourism Management vil forberede deg til å konkurrere om et bredt spekter av jobber i Storbritannia og internasjonalt. Mens du får en bred forståelse av virksomheten og samfunnet der den opererer, vil du også utvikle viktige ledelses-, ledelses- og kommunikasjonsferdigheter og det globale perspektivet du trenger å utmerke seg i næringsliv og turisme.
Ved å velge en felles æresbevisst i International Business and Tourism Management, vil du få et solid fundament i næringsliv og ledelse og utvikle et særskilt spesialistområde innen turisme, med 50% av modulene dine relatert til turistsektoren. Du vil skaffe kunnskap i destinasjonsutvikling, planlegging, markedsføring og utvikling, byregenerering og finansiering for turistsektoren.
Kurset er akkreditert av Institutt for Gjestfrihet, samt anerkjent av Tourism Management Institute (TMI), slik at våre studenter blir medlemmer, med tilhørende fordeler.
GCU er hjemsted for Moffat senter for reise og turisme forretningsutvikling som er universitetets konsulent- og forskningsenter for turisme og forretningsutvikling, som kan gi interesserte studenter mulighet til å bidra til forskning for noen av prosjektene som for tiden utføres av de ansatte . Se www.moffatcentre.com for mer informasjon.
Nyutdannede har sikret ansettelse hos Den skotske regjeringen, Standard Life, Marriot Hotels, Radisson, Carlson Rezidor Hotel Group, Tesco PLC, Police Scotland og Microsoft UK.
Hva du vil studere
År 3
Ansvar og etikk i turisme og gjestfrihet, Destinasjonsutvikling Bilde og markedsføring, Urban Regional Regeneration, Enterprise Value Challenge, Business Research Methods eller Language and Skills og International Business Strategy. Direkte opptak studenter tilbys muligheten for utveksling i Trimester B
År 4
Honours Avhandling og moduler i moderne utgaver i verdensøkonomi, bærekraft, samfunnsansvar og etikk i internasjonal virksomhet, kritiske spørsmål i turisme og administrerende inntekter og finans for turisme og gjestfrihet industri.
Inntakskrav
Alle oppføringskrav som er oppført her, bør brukes som en veiledning og representerer det minimum som kreves for å bli vurdert for oppføring. Søkere som er gjort et betinget tilbud om et sted kan bli bedt om å oppnå mer enn det som er oppgitt.
År 1
Hvis du er på utkikk etter oppføring til år 1, se vår BA (Hons) International Business program.
År 3
HND
HND Travel and Tourism eller HND Hospitality Management med AB / ABB i Graded Units
Andre relaterte HND-kvalifikasjoner kan vurderes
Engelske språk
Faglig IELTS score på 6,0 (eller tilsvarende) uten element under 5,5.
Vær oppmerksom på: Hvis du er fra et flerspråklig engelsktalende land, kan du ikke bli pålagt å gi ytterligere bevis på din engelskspråkkunnskaper.
Tilleggsinformasjon
Andre faglige og yrkesmessige kvalifikasjoner
Hver søknad til GCU vurderes på individuell basis. Hvis du ikke har de typiske akademiske opptakskvalifikasjonene, men kan demonstrere relevant arbeidserfaring og / eller studiepoeng fra anerkjente faglige organer, kan du være kvalifisert til å delta i dette kurset ved Universitetets anerkjennelse av prioriteringsordning.
Internasjonale Pathways
Hvis du ikke oppfyller engelskspråklige krav, kan du være kvalifisert til engelsk for Universitetsstudiet.
Avgifter og finansiering
Undervisningsavgiftene du betaler er for det meste avhengig av gebyrstatusen din. Hva er studentavgiftens status?
Opplæringsgebyr 2018/19
- Hjem: £ 1820
- RUK: £ 9250 *
- EU: £ 1820
- Internasjonalt: £ 11 500
* Samlet studieavgift for RUK studenter som fullfører en tre eller fire års grad er kappert til £ 27.750. Spesifikke gebyrer er underlagt bekreftelse fra den skotske regjeringen og kan endres når den er bekreftet.
Hvis du begynner på studiene i september 2018 eller januar 2019, er det årlige eller modulavgifter som gjelder for løpet av kurset ditt. Avgifter kan imidlertid endres. For full informasjon om hvordan avgifter kan endres, les våre avgifter og refusjonspolitikk.
Tilleggskostnader
I tillegg til kursavgift kan du oppleve ekstra kostnader i løpet av din tid på Universitetet.
stipend
Vi tilbyr høy kvalitet utdanning til en rimelig pris; Som Universitetet for det felles gode, er vi forpliktet til å tilby tilgjengelig høyere utdanning for dyktige studenter ved å holde studieavgiftene lave og gi en generøs stipendpakke på over 2,5 millioner kroner per år.
Hvis du har spørsmål eller forespørsler om stipendier som er tilgjengelige for 2018/19, er du velkommen til å kontakte studentenes forespørselsteam.
The Moffat Scholarship
The Moffat Charitable Trust støtter Moffat Center for Travel
Internasjonale studentens startdatoer
For nye internasjonale studenter starter orienteringsarrangementer den 15. september 2017 . Denne ekstra tiden er spesielt utviklet for å hjelpe nye internasjonale studenter i å bosette seg i Storbritannia og GCU før starten av generell studentinduksjon og undervisning.
Det vil bli en hel rekke morsomme og informative aktiviteter som foregår i denne perioden, inkludert campus og byturer, samt velkomstarrangementer hvor du kan møte andre internasjonale studenter.
EPAS akkreditert
Business Program Suite, BA / BA (Hons) International Business (inkludert felles priser) og BA / BA (Hons) Business Management, er akkreditert av European Foundation for Management Development Program Accreditation Scheme (EPAS).
Femstjerners pris
Dette kurset har blitt tildelt fem QS-stjerner som en del av det prestisjetunge QS Stars Business Schools rating system.
Språkvalg
Som svar på økende krav fra arbeidsgivere om kulturell bevissthet, oppfordrer vi våre studenter til å utvikle et nivå av språklig kompetanse på fremmedspråk. Du har muligheten til å studere moderne språk, inkludert fransk, spansk, tysk og italiensk fra nybegynnere til profesjonelt nivå, avhengig av tidligere kunnskaper.
Industri Lenker
Dette programmet legger stor vekt på å koble studenter direkte til bedrifter. Vi inviterer jevnlig gjesteforelesere inn i klasserommet for å gi deg et oppdatert arbeids- og næringsperspektiv. Du vil få muligheten til å få førstehånds erfaring gjennom "live" case study utfordringer og prosjekter som gir deg et unikt innblikk i arbeidet til noen av de største selskapene i Storbritannia.
På et digitalt nivå samarbeider du med virkelige bedriftsledere og administrerende direktører ved hjelp av sosiale medier, wikier og blogger, og gir deg praktiske ferdigheter, nettverksmuligheter, nøkkelinnsikt og en konkurransefortrinn ved oppgradering.
Vurderingsmetoder
Vår tilnærming til læring, undervisning og vurdering er skreddersydd for behovene til internasjonale virksomheter. Vi vedtar et bredt spekter av lærings- og undervisningsmetoder for å sikre at du ikke bare får den nødvendige kunnskapen og forståelsen av den internasjonale næringslivet, men også utvikler dine intellektuelle og personlige ferdigheter.
Vurderingsstrategier omfatter tradisjonelle tilnærminger som eksamener og essays, men inkluderer også flere moderne former for vurdering som er relatert til å forberede deg på arbeidsplassens rapporteringsstil (f.eks. Presentasjoner / rapporter) eller bruk digital teknologi og mobile enheter.
Læringsmetoder
Lærings- og læringsmetodene vi bruker sørger for at programmet er faglig relevant og faglig utfordrende. Vår tilnærming er student-sentrert, praktisk og relevant for student og arbeidsgiveres behov. Vi har flyttet fokuset mot en mer selvstendig læringsmetode, hvor du vil bli oppfordret til å generere og kritisk evaluere teori og praksis.
I tillegg til de tradisjonelle forelesnings-, seminar- og verkstedformatene vedtar vi en flertallstilnærming til læring som inkluderer et bredt spekter av støttemateriale, inkludert podcaster, webinarer (internettbaserte seminarer), diskusjonsfora og uavhengige (inkludert nettbaserte ) studere. I opplæringen oppfordrer vi elevene til å delta og bidra til læringsmiljøet gjennom diskusjon og gruppearbeid.
Gjennom hele vårt program vil du også engasjere deg i "virkelige verden" scenarier gjennom livsindustriprosjekter, casestudier og undersøkelser og oppfordres til å maksimere bransjeledd og arbeidserfaring for å sette i gang de teoretiske konseptene og rammene du lærer.
Utvalget av moduler fra teoretisk til praktisk og forretningsorientert er utformet for å utstyre deg med en kritisk bevissthet om virksomheten i samfunnet. Du vil utvikle det brede spekteret av kunnskaper og ferdigheter som er nødvendige for å utmerke seg som leder i industrien eller å starte din karriere som en (sosial) entreprenør.
Opptak
Læreplan
Hva du skal studere
År 3
Ansvar og etikk i turisme og gjestfrihet, destinasjonsutvikling image og markedsføring, urban regional fornyelse, bedriftsverdiutfordringen, forretningsforskningsmetoder eller språk og ferdigheter og internasjonal forretningsstrategi. Studenter med direkte inngang tilbys mulighet for utveksling i Trimester B
År 4
Honours Dissertation og moduler i samtidsspørsmål i verdensøkonomi, bærekraft, bedriftsansvar og etikk i internasjonal virksomhet, kritiske spørsmål i turisme og administrasjon av inntekter og finans for turisme- og gjestfrihetsindustrien.
Stipend og finansiering
Stipend
Vi tilbyr utdanning av høy kvalitet til en rimelig pris; som University for the Common Good, er vi forpliktet til å tilby tilgjengelig høyere utdanning for talentfulle studenter ved å holde skolepengene våre lave og gi en sjenerøs stipendpakke på over £2,5 millioner per år.
Hvis du har spørsmål eller forespørsler angående tilgjengelige stipender for 2018/19, kan du gjerne kontakte studentforespørselsteamet.
Moffat-stipendet
Moffat Charitable Trust støtter Moffat Center for Travel & Tourism, og gir over £1 million i stipend til GCU-studenter. Fremragende søkere som ønsker å studere reise-, turisme- eller arrangementsprogrammer som starter i september, kan søke om å bli vurdert. Stipendet er verdt opptil £3600 og søknadsfristen er 28. juli 2018 kl. 17.00. Mer informasjon
Karrieremuligheter
Bransjelenker
Dette programmet har en sterk vekt på å koble studenter direkte med bedrifter. Vi inviterer regelmessig gjesteforelesere inn i klasserommet for å gi deg et oppdatert arbeidsgiver- og bransjeperspektiv. Du vil få muligheten til å få førstehåndserfaring gjennom "live" casestudieutfordringer og prosjekter som gir deg et unikt innblikk i hvordan noen av de største selskapene i Storbritannia fungerer.
På et digitalt nivå vil du samarbeide med ekte bedriftsledere og administrerende direktører ved å bruke sosiale medier, wikier og blogger, og gi deg praktiske ferdigheter, nettverksmuligheter, nøkkelinnsikt og et konkurransefortrinn ved eksamen.