BA i markedsføring
Global College Malta
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Il-Kalkara, Malta
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
36 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 13 750
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Mar 2024
Introduksjon
Dette kurset er utformet for å forbedre og oppgradere elevenes ledelses-/markedsføringskunnskaper, ferdigheter og evner ved å gi dem nøkkelinnspill på de berørte områdene gjennom interaktive forelesninger, casediskusjonsverksteder, rollespill og selvlæringsøvelser. Programmet leveres på heltidsbasis i hvert nøkkelområde ved hjelp av en studentsentrert læringstilnærming. Hele programmet er svært interaktivt og det forventes å berike studentenes kunnskap innen sentrale ledelses- og markedsføringsområder; skjerpe sine lederegenskaper; og forbedre deres profesjonelle kompetanse i dagens svært dynamiske forretningsmiljø.
Tildelingsorgan
Global College Malta er lisensiert av Malta Further and Higher Education Authority (MFHEA) som en institusjon for høyere utdanning. Alle kurs gitt av Global Malta er akkreditert og/eller anerkjent og dermed kartlagt til henholdsvis MQF/EQF.
Galleri
Opptak
Læreplan
EQF/ MQF nivå
6 – (Europeisk/ Malta kvalifikasjonsrammeverk).
ECTS
For å bli tildelt BA i markedsføring, må studentene oppnå 180 studiepoeng, og fullføre alle modulene.
Moduler
Modulkode | Modultittel | ECTS |
BAM 101 | Ledelse | 15 |
BAM 102 | Økonomi | 15 |
BAM 103 | Regnskap og økonomi | 15 |
BAM 104 | Kvantitative metoder og forskning | 15 |
BAM 201 | Markedsføringsledelse | 15 |
BAM 202 | Strategisk ledelse | 15 |
BAM 203 | Enterprise for ledere | 15 |
BAM 204 | Internasjonal markedsføring | 15 |
BAM 301 | Forbrukeradferd | 15 |
BAM 302 | Markedsundersøkelser | 15 |
BAM 303 | Forskningsmetoder | 10 |
BAM 304 | Avhandling | 20 |
Studiemåte
Kveldsundervisning.
evaluering
Vurdering av kurset er utformet for å være en integrert del av læringsprosessen for studentene og for å styrke og bekrefte deres kunnskap og praksis. Formativ tilbakemelding vil bli gitt til studentene gjennom en kombinasjon av selvrefleksjon, tilbakemeldinger fra kollegaer og veiledere. Summative vurderinger vil gi et mål på i hvilken grad studentene har oppnådd læringsutbyttet til modulene. Vurdering innen modulene vil ha ulike former, inkludert kursoppgaver, rapporter, presentasjoner, eksamener og avhandlingen. Fullstendige detaljer om vurderingsprosedyrene for hver modul er vist i den individuelle modulspesifikasjonen. Gjennom hele kurset vil studentene, som en del av deres personlige utvikling, bli tilbudt gode muligheter til å forbedre sine overførbare ferdigheter. I tillegg skal studentene også utvikle sine forskningsferdigheter.
Alle moduler, med unntak av avhandlingen, vil bli vurdert av en kombinasjon av summative/slutt-av-modul skriftlige oppgaver og formativ/løpende vurdering (opptil 50%).
Kontinuerlig vurdering vil bli foretatt via en kombinasjon av undervisnings- og læringstilnærminger, inkludert:
- Kasusstudier
- Prosjekt arbeid
- Lag-/gruppeøvelser
Studentene vil få muntlig og skriftlig tilbakemelding på løpende vurdering og, der det er aktuelt, strategier implementert for å sikre at de er fullt forberedt til slutten av kursvurderingen.
Studiemateriell
Alle studenter vil ha tilgang til EBSCO, verdens største nettbibliotek, Moodle for klassenotater og Turnitin for opplasting av oppgaver.