Bachelor i lærerutdanning
Grays Harbor College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Aberdeen, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Bachelor of Applied Science in Teacher Education (BAS-TE) er designet for å tillate studenter å tjene en fireårig grad med K-8-sertifisering.
Opptak til BAS-TE-programmet er konkurransedyktig. Oppfyllelse av minimumskrav til inngang garanterer ikke opptak, da antall kvalifiserte søkere kan overstige antall påmeldingsplasser.
BAS-TE-programmet kjører i løpet av høsten, vinteren og våren. Klassene er 16:30 - 20:40 på tirsdag, onsdag og torsdag kveld.
Opptakskrav:
Studenter som er tatt opp i BAS-TE, må prøve WEST-B før de starter programmet.
For å bli plassert i opptakspoolen, må søkere fylle ut og sende inn følgende:
BAS søknadsgebyr på $ 25 og fullført søknad
Et kort (500-700 ord) essay (se nedenfor)
Gjenoppta
Transkripsjoner som viser bevis for en opptjent tilknyttet grad fra et regionalt akkreditert høyskole eller universitet med en minimum kumulativ GPA på 2,7.
3 anbefalingsbrev
30 timers erfaring i K-8 klasserom (kan fullføres som frivillig eller betalt arbeid, inkludert gjennom et kurs)
WATCH-klarering, $ 12 avgift (Washington Access to Criminal History)
Når søknadsmaterialet er ferdig, vil BAS-TE-koordinatoren planlegge et intervju med deg.
Læringsutbytte:
Studenter som fullfører Bachelor of Applied Science in Teacher Education: Elementary Education & Special Education, vil ha vist evnen til å:
Kommunisere og samarbeide effektivt med barn, foreldre / foresatte, jevnaldrende, administratorer og samfunnet.
Sikre kulturell kompetanse i undervisningen ved å tilpasse lærersentrerte læreplaner som engasjerer studentene i ulike kulturelt responsive strategier.
Gjenkjenne individuelle forskjeller og læringsstiler, og modifiser deretter læreplanene for å møte elevenes behov.
Design, tilrettelegge og evaluere alders- og utviklingsmessige læringsøvelser for studenter i K-8 og spesialundervisning.
Utvikle standarddrevne læreplaner og overvåke studentens fremgang mot mål.
Bruk formelle og uformelle vurderingsstrategier for å styrke undervisningen og fremme læring.
Design og gjennomfør leksjoner som er rike på leseferdigheter, naturfag, matematikk, samfunnsfag og kunst.
Generer strategier fra flere instruksjonsmetoder og differensiert instruksjon for alle studenter.
Fremme positive, inkluderende læringsinnstillinger i kognitive, atferdsmessige, språklige, fysiske og sosiale domener for å skape et trygt og produktivt læringsmiljø.
Integrer og modeller bruken av teknologi i klasserommet.
Bruk tilbakemelding og refleksjon for å forbedre undervisningspraksisen hele tiden.
Demonstrere kapasiteten og ferdighetene som trengs for å jobbe i det profesjonelle miljøet til K-8-utdanning.