Bachelor of Arts i kreative medier
Haarlem Campus
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Haarlem, Nederland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 9 900 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* EU/EAA: €6 750/år | ikke-EU/EAA: €9 900/år
Introduksjon
Få en spesialistkompetanse som inkluderer forståelse av den eksterne og interne konteksten og formålet med et utall mediefelt, samt ferdigheter i banebrytende digitale verktøy!
Studer Creative Media i Haarlem
Studiet tilbyr faglig kompetanse innen behovsanalyse og kreativ design for å koordinere utviklingen av medie- og kommunikasjonsløsninger.
Erfaring møter entreprenørskap
SRH Group, et ledende nettverk av uavhengige private universiteter i Tyskland og Global School for Entrepreneurship, et universitet for anvendt vitenskap som har som mål å utvikle morgendagens gründere, opprettet Haarlem Campus for å bringe innovasjon og entreprenørskap til lokale og internasjonale studenter i Haarlem. De to universitetsoperatørene som samarbeider for et bestemt formål – de vil nå langt . Og å gå langt betyr å føre DEG nærmere DINE drømmer og faglige mål.
Både Tyskland og Nederland er hjemsted for de mest anerkjente utdanningssystemene over hele verden, noe som er en av grunnene til at vi tror at dette samarbeidet oppfyller alle forutsetningene for en ukonvensjonell og vellykket utdanningsreise.
Galleri
Opptak
Læreplan
Kursinnholdet ditt
Gjennom studiet vil du bli kjent med produksjon, markedsføring og distribusjon av medie- og kommunikasjonsinnhold og applikasjoner.
Du vil også bli kjent med:
- organisasjonsutvikling, næringsliv
- modeller, økonomi og juss
- hvordan bruke akademiske konsepter som
- interessent- og brukeranalyse eller gjennomførbarhet
- studier
- den konseptuelle utviklingen av media og
- kommunikasjonsinnhold
- nettverksbaserte medier og kommunikasjon
- produksjon
- flerkanals markedsføring
Læreplanen din
Studiet er bygget opp som en reise gjennom medieverdenen basert på 30 moduler à fem uker i løpet av et fireårig program. Ofte brukte undervisnings- og læringsmetoder inkluderer forelesninger, seminarer, debatter og rollespill, (live) case-studier og prosjektutvikling.
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Når studiene er fullført, har du det som trengs for å bidra til utviklingen av innovativt medieinnhold og medieapplikasjoner som svarer på behovet til selskaper, (kringkastings-)byråer og ideelle organisasjoner i en rolle som:
- Selskapets grunnlegger innen media og kommunikasjon
- Redaktør
- Media Designer
- Produsent
- Social Media Manager
- Markedsføringsleder
- Markeds- og trendforsker
- PR-medarbeidere
- og mange flere