BA virksomhet og markedsføring (Hons)
INSA Business, Marketing & Communication School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Barcelona, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
EUR 7 200 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Per år
Introduksjon
Presentasjon
En ideell program for å få en forståelse av virksomheten generelt og rollen til markedsføring i tjenesteytende bedrifter og mindre bedrifter spesielt. Programmet har en ryggrad i markedsføring, men generelle aspekter av virksomheten mottar også betydelig dekning. Siden markedsføring er en av flere funksjonelle områder i en organisasjon, knytter dette programmet markedsføring roller, oppgaver og funksjoner med andre organisatoriske aktiviteter som administrasjon, regnskap og økonomi.
Mål
Du forventes å få en grundig forståelse av faget relatert materiale gjennom å studere på et balansert utvalg av ulike fagmodulene og utvikler samtidig viktige arbeidsevne ferdigheter og kompetanse fra undervisning, læring og vurdering opplevelser du vil delta i. Du kan ta en valgfri praksis i år tre og gå tilbake for å fullføre det siste året som i år fire, noe som gir deg en fordel i graduate arbeidsmarkedet.
Target
Studiene går skjebnebestemt til alle de som ønsker å lære kunnskap, spesifikke ferdigheter og å utvikle sin profesjonelle karriere i området av forvaltningen av bedrifter eller avdelinger, dypere i markedsføringen.
Elevene kan være bosatt i Spania som vil bli dannet eller for å fortsette sin formasjon i engelsk i området av virksomhetene eller utlendinger som ønsker å komme til Barcelona kjent med en annen kultur, måter å gjøre og studere et program på et språk som de vet.
Profesional muligheter
Dette programmet vil hjelpe deg å utvikle faglige virksomheten og markedsføring evner avgjørende for jobber i markedsundersøkelser, produktutvikling og merkevarebygging, PR, salg ledelse og reklame
Pensum
Nivå 4 / År 1
- Økonomiske og finansielle aspekter av virksomheten
- Organisatorisk Atferd og analyse
- Principles of Marketing
- Kvantitative metoder for Business Applications
Nivå 5 / År 2
- Menneskelige ressurser i næringslivet
- Forretningsmiljø
- Marketing Research
- alternativ Module
Nivå 6 / År 3
- tjenester ledelse
- Enterprise og Small Business
- Marketing Strategy and Planning
- alternativ Module
Assessment System
Evalueringen er basert på en løpende vurdering av hver blokk av studien, gjennom klasse oppmøte og / eller undersøkelse. Studenten må ha bestått hvert fag uavhengig.
Etter å ha bestått de vurderinger og med minimumsgrensen for tilstedeværelse er nødvendig, vil studenten kunne passere til neste år, og etter å ha fullført tre studieår, vil få INSA Business, Marketing & Communication skole grad.