
Bachelor of Business Administration (Hons) in Marketing
Kuala Lumpur, Malaysia
VARIGHET
3 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
At IUMW, our main business is providing you with quality and globally relevant education in Marketing. We believe in entrepreneurship, innovation, and sustainability. Our Bachelor of Business Administration (Hons) in Marketing programme prepares you with an in-depth understanding of contemporary marketing techniques on top of fundamental marketing principles.
IUMW" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/16/168920_743x228-02.jpg" alt="168920_743x228-02.jpg" data-json="{"author":"","author_url":"","source":""}" />
Vårt program fokuserer også på å forstå virksomhetens natur og dens rolle i det moderne forretningssamfunnet. Markedsføring er avgjørende for å lykkes med produkter og tjenester. Programmet vil også inspirere nyutdannede til å være innovative og dyktige på et fremmedspråk. På slutten av programmet skal studentene tilegne seg en forståelse av markedsføringens forretningsmessige, sosiale og økonomiske roller.
Modulene tar sikte på å produsere nyutdannede som er klare til å bli vellykkede forretningsentreprenører. Studentene vil utvikle en bevissthet om bærekraftsspørsmålene som er relevante for virksomheten i en bredere global kontekst.
Your educational journey has been meticulously designed to unlock full potential towards pursuing professional certification and undergraduate studies. All these and much more in a unique education package inclusive of vibrant university life in the heart of Kuala Lumpur.

Læreplan
År 1
- Prinsipper for ledelse
- Prinsipper for markedsføring
- Regnskapsprinsipper
- Forretningskommunikasjon
- Bedriftsmatematikk
- Introduksjon til entreprenørskap
- Fundamentals of Finance
- Mikroøkonomi
- Ledelsesinformasjonssystem
- Organisatorisk atferd
- Innledende bedriftsstatistikk
- Juridisk miljø for virksomheten (malaysisk miljø)
- Tamadun Islam og Tamadun Asia
- Bahasa Melayu Komunikasi 2 (internasjonal student)
- Sampensum 1
- Samtidsutfordringer – gjør en forskjell**
År 2
- Makroøkonomi
- Selskapsrett
- Driftsledelse
- Internasjonal virksomhet
- Forbruker- og kjøperatferd
- Markedsføringsledelse
- Forretningsforskningsmetoder
- Human Resource Management
- Hubungan Etnik
- Pengajian Malaysia
- Sampensum 2
- Changemakers – Kreativitet og verdiskaping**
Velg hvilket som helst fire (4) valgfag
- Forretningsmodellering og regneark
- Introduksjon til entreprenøriell atferd
- Markedsføringsledelse
- Forbruker- og kjøperatferd
- Organisasjonsteori og design
År 3
- Strategisk ledelse
- Bedriftens samfunnsansvar og etikk
- Internasjonal markedsføring
- Markedsføring for entreprenørskap
- Introduksjon til prosjektledelse
- Merkevareledelse
- Samtidsspørsmål innen markedsføring
- E-markedsføring
- Markedsføringsfremme
- Detaljhandelsmarkedsføring
- Tjenester Markedsføring
- Strategisk markedsføring
- Lede og utvikle mennesker**
- Forretningsprosjekt ELLER industriell opplæring***
**Dual Award Module / Dual Award-studenter
***Forretningsprosjekt obligatorisk for Dual Award-studenter
Engelsk modul
Bachelorstudenter må ta ytterligere fire (4) engelske moduler. Disse modulene er utstyrt for å bygge bro over gapet for studentene til å forstå og uttrykke seg i tale og skrift.
De er spesielt utformet for å møte studentenes behov for læring i engelsk. Studentene vil kun få en karakter og vil ikke telles i karakterpoengsnittet (GPA) og kumulativt karakterpoengsnitt (CGPA).
- Semester 2: Akademisk engelsk
- Semester 3: Engelsk for teknisk skriving
- Semester 4: Engelsk språk for integrerte ferdigheter
- Semester 5: Foredrag i offentlighet