BA i Hospitality Management (Asset Management)
Kendall College
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Chicago, USA
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Introduksjon
BA i Hospitality Management (Asset Management)
 
I denne konsentrasjonen er studentene midt i studiet av real-estate markeder og ledelse, og i dybden økonomisk analyse. Med dette som bakgrunn, kan elevene gå videre til ledelse karriere på eiendomsinvesteringsfond (REITs), store konsulentselskaper og holdingselskaper.
Kurs Sampling:
- Corporate Finance og Risk Management - Utforsker økonomiske resultater og finansiering alternativer i en multi-unit/multi-business miljø. Funksjoner risikerer administrasjonsverktøy.
- Revenue Management - Tar en aktiv, dynamisk tilnærming til å håndtere inntektsstrømmer for å sikre en organisasjon 's langsiktige levedyktigheten og økonomiske helse <./ Li>
- Real Estate Finance - Vurderer ulike metoder for verdsetting av næringseiendommer samt finansiering instrumenter tilgjengelige for eiendomsmegling investering. Porteføljeforvaltning teknikker er inkludert.
- Sustainable Tourism - Presenterer strukturer og økonomi til moderne turisme. Fremhever øko-turisme og bærekraftig utvikling. Benytter Chicago turisme myndigheter, taklinger realistiske prosjekter kritisk til planlegging og utvikling av en destinasjon.
- Introduksjon til Design - Presents grunnleggende design prinsipper gjennom linsen av interiørdesign. Inkluderer historisk så vel som dagens design trender.
- The Global Economy - Dekker tradisjonelle makroøkonomi emner i internasjonal sammenheng. Temaer er nasjonalinntekten regnskap, inflasjon, arbeidsledighet, finanspolitikken, penger, banksystemet og pengepolitikken. Makro-økonomisk avhengighet mellom nasjoner og dens implikasjoner for politikk, global handel og internasjonale enheter undersøkt, som er økonomien i samfunnsansvar.
- Juridiske spørsmål i Hospitality Management - Beskriver de rettigheter og plikter hotell, mat og drikke service operatører, gjester og ansatte. Inkluderer opprette, implementere og håndheve etterlevelse prosedyrer for å opprettholde loven og redusere risiko.