BAi Business - markedsføring metoder
Kendall College
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Chicago, USA
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
BA i Business - markedsføring metoder
 
Den nye konsentrasjon i markedsføring metoder strekker underliggende prinsippene i markedsføring store kurs, med vekt på ulike strategier og taktikker som er nødvendige for å effektivt gjennomføre markedskommunikasjon. Denne innovative konsentrasjon tillater elevene å lage og gjennomføre innflytelsesrike meldinger til markeder i en rekke fora.
 
 
Markedsføring Metoder Course Sampling
Consumer Behavior - Vurderer de rasjonelle og irrasjonelle påvirkning på kjøp beslutninger tatt av forbrukerne. Utforsker individuelle påvirkninger av kognisjon, condition, og påvirker, samt de mer generelle påvirkninger av generasjon, demografi og miljø med hensyn til deres bruk i reklame, markedsføring, kampanjer og salg.
Holistisk Brand Management - Krever elevene til å lage en tjenester relatert merkevare kampanje ved å etablere og bygge kundenes bevissthet, interesse og lojalitet; laging intern og ekstern meldinger på tvers og på vegne av organisasjonen, og montering og foreslå ulike markedsføringsmateriale og mediekampanjer.
Public Relations Strategi og taktikk - Fokuserer på strategier og taktikker som involverer effektivt "pitching" og skreddersy historier, offentlig deling økonomiske og andre resultater, få publisitet for en hendelse, tilrettelegging hensiktsmessig kommunikasjon i krisetider, som arbeider med eksterne publicists og fremme nyheter gjennom innovative teknikker utover tradisjonelle mediekanaler som sosiale medier.
Relasjonsmarkedsføring - Gir studenter med mulighet til å skape en operativ kultur, struktur og prosess for å oppmuntre og legge til rette organiske og pågående bånd mellom kunder og selskap representanter i både business-to-business og business-to-consumer miljøer.
Competitive Intelligence - Studenter studerer en bestemt bransje i dybden, definere, samle og analysere data og informasjon om tilstanden og fremtiden for den samlede konkurransemiljøet, samt om de nærmere enkelte konkurrenter og deretter komme med anbefalinger fra perspektivet til et nytt marked deltaker.
Markedsføring Technologies - undersøker hvordan å vurdere, utnytte og manipulere relevante teknologier til markedsføring fordel.
Sosialt ansvarlig markedsføring - Studenter analysere økonomisk vellykkede bedrifter som også gjør samfunnsansvar en ekte prioritet og deretter bruke det de lærer å lage en årsak-basert markedsføring forslag til en fast av interesse.
Business Development - Fokuserer på å utvikle beste praksis for kontoadministrasjon og lage en plan for kontoen avrunding og utvidelse som hensiktsmessig utnytter og involverer dem ansvarlig for salg, markedsføring, produktledelse og utvikling og andre områder.
Spesielle emner innen markedsføring - At skjønn av School of Business Dean, presenterer betimelig tema som tverrkulturell markedsføring utfordringer og muligheter, juridiske og etiske standarder i offentlige anliggender, internasjonal media praksis og mer. Studenter kan foreslå temaer til Dean for vurdering.