Bachelor in Management
Warsaw, Polen
VARIGHET
3 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad *
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
EUR 5 520 / per year **
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På universitetsområdet
* vi anbefaler kandidater utenfor EU å søke så snart som mulig på grunn av visumproblemer
** 1st year tuition
Introduksjon
- The three-year Bachelor Program in Management (equivalent to a BSc or a BComm degree) is designed for students who are interested in pursuing managerial and entrepreneurial careers in both domestic and international companies.
- Conducted in English, the program consists of six semesters. Its objective is to provide students with a solid foundation in management, finance, accounting, human resource management, and other business-related areas in a real-world setting.
- Guided by our accomplished faculty students acquire the comprehensive knowledge, practical skills, and analytical tools needed to establish a successful enterprise or perform effectively as a manager.
- The program includes a professional internship and enables students to choose a major in Entrepreneurship, Marketing, International Management, HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering) Management or Digital Society & New Media. Each major offers its participants the ability to gain a deeper knowledge and to fine-tune the skills within specific areas of management necessary to successfully confront the numerous challenges when pursuing an international professional career.
- Graduates receive a Bachelor in Management diploma. Additionally, they get a diploma's supplement stating which major the student finished.
Double Degree Programs
During the course of study, students of the Bachelor in Management Program have the opportunity to go on their second year to our partner university for a so-called double degree program, thanks to which they will receive not only the diploma of Kozminski University but also from our partner university!
Double Degree Programs on the Bachelor in Management Program:
Opptak
Læreplan
Majors
- Internasjonal ledelse
- Entreprenørskap
- Markedsføring
*Major vil starte forutsatt at det nødvendige antallet studenter melder seg på.
Utvalgte kurs
|
|
Timeplan
- Heltidsprogrammer
Undervisningen foregår fra mandag til fredag om morgenen og på ettermiddagen.
Galleri
Rangeringer
Rangeringer
- Beste handelshøyskole i Sentral- og Øst-Europa i henhold til Financial Times-rangeringen – rangert på 48. plass i Europa
- Beste økonomiske institusjon for høyere utdanning i Polen i henhold til Perspektywy-rangeringen
- Beste ikke-offentlige høyere utdanningsinstitusjon i 21 år i henhold til Perspektywy-rangeringen
Programresultat
Hva du får ut av studiene
- Praktiske ferdigheter og analytiske verktøy som trengs for å opprette en ny virksomhet
- Entreprenørielle ferdigheter og kunnskaper som kreves for å dra nytte av tilgjengelige muligheter og takle problemene med forretningsutvikling
- Kunnskap og ferdigheter som trengs for å bli en gründerleder i ulike organisasjoner (profit og non-profit)
- Kunnskap om spesifisiteten til familiebedriften og etterfølgende prosesser
- Kreativ tenkning og problemløsningsevne
- Praktisk kunnskap om planlegging og gjennomføring av markedsaktiviteter i ulike organisasjoner
- Praktisk kunnskap om hvordan utvikle vellykkede strategier for å nå markedsføringsmål
- Ferdigheter og kompetanse i bruk av informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT) markedsføringsverktøy
- Praktisk evne til å gjennomføre markedsforskningsprosjekter – planlegging og gjennomføring
- Inngående kunnskap om hvordan man kan utforske nye markeder ved hjelp av internasjonale markedsaktiviteter
- Praktisk kunnskap om moderne trender innen markedsføring (f.eks. markedsføring på sosiale medier, viral markedsføring, etc.)
- Kunnskap om internasjonale og interkulturelle aspekter ved ledelse og organisasjoner
- En forståelse av kulturers innvirkning på organisasjoner
- Evne til å forstå og arbeide i et internasjonalt/flerkulturelt miljø
- Evnen til å forstå og anvende ledelseskonsepter i ulike kulturelle omgivelser
Stipend og finansiering
Stipend til de beste kandidatene
Kandidater som har oppnådd minst 470 kvalifiseringspoeng har muligheten til å søke om "Stipend for de beste kandidatene".
De tildelte kandidatene velges ut fra et rangeringssystem.
Kun søknader sendt inn til15. juli vil bli vurdert for stipendet. Kandidatene som har fått innvilget stipend vil bli informert om dette senest31.juli.
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter etter studiene
- En leder i polske filialer av utenlandske foretak.
- En spesialist på utvikling av utenlandske markeder.
- En spesialist i internasjonalt samarbeid i offentlige/lokale administrasjonskontorer og i ikke-statlig sektor.
- Leder for internasjonale prosjekter.
- En gründer som forfølger muligheter i det internasjonale markedet.
- En gründerleder i ulike organisasjoner.
- En markedsføringsspesialist – klar til å jobbe i både nasjonale og internasjonale miljøer, så vel som selskaper, små og mellomstore bedrifter, interaktive eller markedsundersøkelsesbyråer og/eller offentlige institusjoner.
- En junior markedssjef med ansvar for utvikling av merkevarer i lokale, nasjonale eller internasjonale markeder.
- En markedskonsulent med inngående kunnskap om de nyeste konseptene og markedsføringsverktøyene.
- En gründer forberedt på arven etter familiebedriften.