Keystone logo
Loras College Bachelor of Science (BSc) i maskinteknikk
Loras College

Bachelor of Science (BSc) i maskinteknikk

Dubuque, USA

4 Years

Engelsk

Fulltid

Frist for å be om søknad

Aug 2024

USD 33 500 / per year *

På universitetsområdet

* årlig heltidspris

Introduksjon

Loras College Mechanical Engineering -programmet gir studentene muligheten til å utvikle sterke tekniske og designferdigheter.

Eksempler på ingeniørstudenterfaring

  • Å bygge solcellepaneler på vår adopterte katolske videregående skole i Haiti tillot studenter å bruke sin ingeniørkunnskap, fremme sitt engasjement for bærekraft og yte service til de som virkelig trenger det.
  • Vi introduserer "E-Walk" slik at Loras-personell fra Provost til Campus Safety-ansatte kan krysse campus på bærekraftige, rimelige og effektive måter.
  • Å lage Loras -logoen for inngangstegn til høyskolen som en eldre steinstein for å demonstrere evnen til å samarbeide og gi en varig gave til alma mater.
  • Serverer et Dubuque Stamp og Manufacturing Internship der studentene våre designet hele 40.000 kvadratmeter anleggsutvidelse.
  • Design av en funksjonell, programmerbar og brukervennlig spillkonsoll (f.eks. Wii, Xbox) eller green board som ble valgt som førsteplassvinneren på en prestisjetung regional konkurranse.
  • I løpet av de siste to årene har 100% av Loras Engineering -kandidatene bestått en tåpelig vurdering av den nasjonale Fundamental of Engineering -eksamen (50% er det nasjonale gjennomsnittet).

Studenters læringsutbytte - ingeniørfag

  1. En evne til å identifisere, formulere og løse ingeniørproblemer ved å anvende prinsipper for ingeniørfag, vitenskap og matematikk.
  2. En evne til å anvende både analyse og syntese i prosjekteringsprosessen, noe som resulterer i design som oppfyller ønskede behov.
  3. En evne til å utvikle og gjennomføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke ingeniørvurderinger for å trekke konklusjoner.
  4. En evne til å kommunisere effektivt med en rekke publikum.
  5. En evne til å anerkjenne etiske og faglige ansvar i tekniske situasjoner og gjøre informerte vurderinger, som må vurdere effekten av ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger.
  6. En evne til å gjenkjenne det pågående behovet for tilleggskunnskap og finne, evaluere, integrere og anvende denne kunnskapen på riktig måte.
  7. En evne til å fungere effektivt i team som setter seg mål, planlegger oppgaver, overholder tidsfrister og analyserer risiko og usikkerhet.

ABET Akkreditering

Loras College Engineering Program er akkreditert av Engineering Accreditation Commission of ABET. Vår ABET -akkreditering sikrer at vårt ingeniørprogram oppfyller de høyeste kvalitetsstandarder. Vi er et av bare noen få ingeniørprogrammer i Iowa som er akkreditert av ABET.

Loras Engineering Program Mission

Ingeniørprogrammet engasjerer studentene i en streng, utfordrende og omfattende studie av grunnleggende ingeniørfag, matematikk og vitenskap som kreves for å analysere, designe, bygge, teste og betjene konstruerte systemer på en måte som vektlegger tverrfaglig ledelse som bidrar til yrket og til samfunnet.

Program pedagogiske mål:

Innen 3 til 5 år etter eksamen, vil kandidater fra ingeniørprogrammet ved Loras College demonstrere følgende:

  • Evnen til å bruke sine kunnskaper og ferdigheter i grunnleggende ingeniørfag i en eller flere av følgende sysler:
  • Demonstrere ferdigheter i ingeniøryrket som utfører ett eller flere av følgende: forsknings- og utviklingsaktiviteter innen design, bygging, test, verifisering og dokumentasjon.
  • Studerer på en forskerskole i ingeniørfag eller et nært beslektet felt.
  • Bruke sine problemløsende og analytiske ferdigheter for å tjene samfunnet på en positiv måte gjennom frivillig arbeid eller i en ideell organisasjon.
  • Sterke etiske standarder og en følelse av forvaltning med økonomiske og økologiske ressurser i samsvar med katolsk sosial undervisning.

Etter eksamen fra Loras Engineering Program vil en student ha demonstrert følgende:

  • En evne til å identifisere, formulere og løse komplekse ingeniørproblemer ved å anvende prinsipper for ingeniørvitenskap, naturfag og matematikk
  • En evne til å anvende ingeniørdesign for å produsere løsninger som imøtekommer spesifiserte behov med hensyn til folkehelse, sikkerhet og velferd, samt globale, kulturelle, sosiale, miljømessige og økonomiske faktorer.
  • En evne til å kommunisere effektivt med en rekke publikum
  • En evne til å anerkjenne etiske og profesjonelle ansvar i tekniske situasjoner og gjøre informerte vurderinger, som må vurdere effekten av ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger
  • En evne til å fungere effektivt på et team hvis medlemmer sammen gir lederskap, skape et samarbeidende og inkluderende miljø, etablere mål, planlegge oppgaver og oppfylle mål
  • En evne til å utvikle og gjennomføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke ingeniørvurderinger for å trekke konklusjoner
  • En evne til å tilegne seg og anvende ny kunnskap etter behov ved å bruke passende læringsstrategier.

Læreplan

Programresultat

English Language Requirements

Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.

Om skolen

Spørsmål