
BSc in
Bachelor of Science (BSc) i maskinteknikk
Loras College

Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubuque, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 33 500 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Aug 2023
* årlig heltidspris
Introduksjon
Loras College Mechanical Engineering -programmet gir studentene muligheten til å utvikle sterke tekniske og designferdigheter.
Eksempler på ingeniørstudenterfaring
- Å bygge solcellepaneler på vår adopterte katolske videregående skole i Haiti tillot studenter å bruke sin ingeniørkunnskap, fremme sitt engasjement for bærekraft og yte service til de som virkelig trenger det.
- Vi introduserer "E-Walk" slik at Loras-personell fra Provost til Campus Safety-ansatte kan krysse campus på bærekraftige, rimelige og effektive måter.
- Å lage Loras -logoen for inngangstegn til høyskolen som en eldre steinstein for å demonstrere evnen til å samarbeide og gi en varig gave til alma mater.
- Serverer et Dubuque Stamp og Manufacturing Internship der studentene våre designet hele 40.000 kvadratmeter anleggsutvidelse.
- Design av en funksjonell, programmerbar og brukervennlig spillkonsoll (f.eks. Wii, Xbox) eller green board som ble valgt som førsteplassvinneren på en prestisjetung regional konkurranse.
- I løpet av de siste to årene har 100% av Loras Engineering -kandidatene bestått en tåpelig vurdering av den nasjonale Fundamental of Engineering -eksamen (50% er det nasjonale gjennomsnittet).
Studenters læringsutbytte - ingeniørfag
- En evne til å identifisere, formulere og løse ingeniørproblemer ved å anvende prinsipper for ingeniørfag, vitenskap og matematikk.
- En evne til å anvende både analyse og syntese i prosjekteringsprosessen, noe som resulterer i design som oppfyller ønskede behov.
- En evne til å utvikle og gjennomføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke ingeniørvurderinger for å trekke konklusjoner.
- En evne til å kommunisere effektivt med en rekke publikum.
- En evne til å anerkjenne etiske og faglige ansvar i tekniske situasjoner og gjøre informerte vurderinger, som må vurdere effekten av ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger.
- En evne til å gjenkjenne det pågående behovet for tilleggskunnskap og finne, evaluere, integrere og anvende denne kunnskapen på riktig måte.
- En evne til å fungere effektivt i team som setter seg mål, planlegger oppgaver, overholder tidsfrister og analyserer risiko og usikkerhet.
ABET Akkreditering
Loras College Engineering Program er akkreditert av Engineering Accreditation Commission of ABET. Vår ABET -akkreditering sikrer at vårt ingeniørprogram oppfyller de høyeste kvalitetsstandarder. Vi er et av bare noen få ingeniørprogrammer i Iowa som er akkreditert av ABET.
Loras Engineering Program Mission
Ingeniørprogrammet engasjerer studentene i en streng, utfordrende og omfattende studie av grunnleggende ingeniørfag, matematikk og vitenskap som kreves for å analysere, designe, bygge, teste og betjene konstruerte systemer på en måte som vektlegger tverrfaglig ledelse som bidrar til yrket og til samfunnet.
Program pedagogiske mål:
Innen 3 til 5 år etter eksamen, vil kandidater fra ingeniørprogrammet ved Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til å bruke sine kunnskaper og ferdigheter i grunnleggende ingeniørfag i en eller flere av følgende sysler:
- Demonstrere ferdigheter i ingeniøryrket som utfører ett eller flere av følgende: forsknings- og utviklingsaktiviteter innen design, bygging, test, verifisering og dokumentasjon.
- Studerer på en forskerskole i ingeniørfag eller et nært beslektet felt.
- Bruke sine problemløsende og analytiske ferdigheter for å tjene samfunnet på en positiv måte gjennom frivillig arbeid eller i en ideell organisasjon.
- Sterke etiske standarder og en følelse av forvaltning med økonomiske og økologiske ressurser i samsvar med katolsk sosial undervisning.
Etter eksamen fra Loras Engineering Program vil en student ha demonstrert følgende:
- En evne til å identifisere, formulere og løse komplekse ingeniørproblemer ved å anvende prinsipper for ingeniørvitenskap, naturfag og matematikk
- En evne til å anvende ingeniørdesign for å produsere løsninger som imøtekommer spesifiserte behov med hensyn til folkehelse, sikkerhet og velferd, samt globale, kulturelle, sosiale, miljømessige og økonomiske faktorer.
- En evne til å kommunisere effektivt med en rekke publikum
- En evne til å anerkjenne etiske og profesjonelle ansvar i tekniske situasjoner og gjøre informerte vurderinger, som må vurdere effekten av ingeniørløsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger
- En evne til å fungere effektivt på et team hvis medlemmer sammen gir lederskap, skape et samarbeidende og inkluderende miljø, etablere mål, planlegge oppgaver og oppfylle mål
- En evne til å utvikle og gjennomføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke ingeniørvurderinger for å trekke konklusjoner
- En evne til å tilegne seg og anvende ny kunnskap etter behov ved å bruke passende læringsstrategier.
Læreplan
Programmets pedagogiske mål:
Innen 3 til 5 år etter endt utdanning vil kandidater fra ingeniørprogrammet ved Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til å bruke sine kunnskaper og ferdigheter i det grunnleggende innen ingeniørfag i en eller flere av følgende sysler:
- Demonstrere ferdigheter i ingeniøryrket som utfører ett eller flere av følgende: forsknings- og utviklingsaktiviteter for design, bygging, test, verifisering og dokumentasjon.
- Studerer i et forskerskoleprogram i ingeniørfag eller et nært beslektet felt.
- Å bruke sine problemløsnings- og analytiske ferdigheter til å gagne samfunnet på en positiv måte gjennom frivillig arbeid eller i en ideell organisasjon.
- Sterke etiske standarder og en følelse av forvaltning med økonomiske og økologiske ressurser i samsvar med katolsk sosiallære.
Etter eksamen fra Loras Engineering Program vil en student ha demonstrert følgende:
- En evne til å identifisere, formulere og løse komplekse tekniske problemer ved å anvende prinsipper for ingeniørfag, naturvitenskap og matematikk
- En evne til å anvende ingeniørdesign for å produsere løsninger som oppfyller spesifiserte behov med hensyn til folkehelse, sikkerhet og velferd, så vel som globale, kulturelle, sosiale, miljømessige og økonomiske faktorer
- En evne til å kommunisere effektivt med en rekke målgrupper
- En evne til å anerkjenne etiske og faglige ansvar i tekniske situasjoner og foreta informerte vurderinger, som må vurdere virkningen av tekniske løsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger
- En evne til å fungere effektivt i et team der medlemmene sammen gir lederskap, skaper et samarbeidende og inkluderende miljø, etablerer mål, planlegger oppgaver og oppfyller målene
- En evne til å utvikle og utføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke teknisk skjønn for å trekke konklusjoner
- Evne til å tilegne seg og anvende ny kunnskap etter behov, ved å bruke passende læringsstrategier.
Programresultat
Studentenes læringsutbytte – Engineering
- En evne til å identifisere, formulere og løse tekniske problemer ved å anvende prinsipper for ingeniørfag, naturvitenskap og matematikk.
- En evne til å anvende både analyse og syntese i den tekniske designprosessen, noe som resulterer i design som oppfyller ønskede behov.
- En evne til å utvikle og utføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke ingeniørmessig skjønn for å trekke konklusjoner.
- En evne til å kommunisere effektivt med en rekke målgrupper.
- En evne til å anerkjenne etiske og faglige ansvar i tekniske situasjoner og foreta informerte vurderinger, som må vurdere virkningen av tekniske løsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger.
- En evne til å gjenkjenne det pågående behovet for ytterligere kunnskap og lokalisere, evaluere, integrere og anvende denne kunnskapen på riktig måte.
- En evne til å fungere effektivt i team som setter mål, planlegger oppgaver, overholder tidsfrister og analyserer risiko og usikkerhet.
Programmets pedagogiske mål:
Innen 3 til 5 år etter endt utdanning vil kandidater fra ingeniørprogrammet ved Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til å bruke sine kunnskaper og ferdigheter i det grunnleggende innen ingeniørfag i en eller flere av følgende sysler:
- Demonstrere ferdigheter i ingeniøryrket som utfører ett eller flere av følgende: forsknings- og utviklingsaktiviteter for design, bygging, test, verifisering og dokumentasjon.
- Studerer i et forskerskoleprogram i ingeniørfag eller et nært beslektet felt.
- Å bruke sine problemløsnings- og analytiske ferdigheter til å gagne samfunnet på en positiv måte gjennom frivillig arbeid eller i en ideell organisasjon.
- Sterke etiske standarder og en følelse av forvaltning med økonomiske og økologiske ressurser i samsvar med katolsk sosiallære.
Etter eksamen fra Loras Engineering Program vil en student ha demonstrert følgende:
- En evne til å identifisere, formulere og løse komplekse tekniske problemer ved å anvende prinsipper for ingeniørfag, naturvitenskap og matematikk
- En evne til å anvende ingeniørdesign for å produsere løsninger som oppfyller spesifiserte behov med hensyn til folkehelse, sikkerhet og velferd, så vel som globale, kulturelle, sosiale, miljømessige og økonomiske faktorer
- En evne til å kommunisere effektivt med en rekke målgrupper
- En evne til å anerkjenne etiske og faglige ansvar i tekniske situasjoner og foreta informerte vurderinger, som må vurdere virkningen av tekniske løsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger
- En evne til å fungere effektivt i et team der medlemmene sammen gir lederskap, skaper et samarbeidende og inkluderende miljø, etablerer mål, planlegger oppgaver og oppfyller målene
- En evne til å utvikle og utføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke teknisk skjønn for å trekke konklusjoner
- Evne til å tilegne seg og anvende ny kunnskap etter behov, ved å bruke passende læringsstrategier.
Programmets pedagogiske mål:
Innen 3 til 5 år etter endt utdanning vil kandidater fra ingeniørprogrammet ved Loras College demonstrere følgende:
- Evnen til å bruke sine kunnskaper og ferdigheter i det grunnleggende innen ingeniørfag i en eller flere av følgende sysler:
- Demonstrere ferdigheter i ingeniøryrket som utfører ett eller flere av følgende: forsknings- og utviklingsaktiviteter for design, bygging, test, verifisering og dokumentasjon.
- Studerer i et forskerskoleprogram i ingeniørfag eller et nært beslektet felt.
- Å bruke sine problemløsnings- og analytiske ferdigheter til å gagne samfunnet på en positiv måte gjennom frivillig arbeid eller i en ideell organisasjon.
- Sterke etiske standarder og en følelse av forvaltning med økonomiske og økologiske ressurser i samsvar med katolsk sosiallære.
Etter eksamen fra Loras Engineering Program vil en student ha demonstrert følgende:
- En evne til å identifisere, formulere og løse komplekse tekniske problemer ved å anvende prinsipper for ingeniørfag, naturvitenskap og matematikk
- En evne til å anvende ingeniørdesign for å produsere løsninger som oppfyller spesifiserte behov med hensyn til folkehelse, sikkerhet og velferd, så vel som globale, kulturelle, sosiale, miljømessige og økonomiske faktorer
- En evne til å kommunisere effektivt med en rekke målgrupper
- En evne til å anerkjenne etiske og faglige ansvar i tekniske situasjoner og foreta informerte vurderinger, som må vurdere virkningen av tekniske løsninger i globale, økonomiske, miljømessige og samfunnsmessige sammenhenger
- En evne til å fungere effektivt i et team der medlemmene sammen gir lederskap, skaper et samarbeidende og inkluderende miljø, etablerer mål, planlegger oppgaver og oppfyller målene
- En evne til å utvikle og utføre passende eksperimentering, analysere og tolke data, og bruke teknisk skjønn for å trekke konklusjoner
- Evne til å tilegne seg og anvende ny kunnskap etter behov, ved å bruke passende læringsstrategier.