Bachelor i bedriftsøkonomi - markedsføring
Mercy College
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Dobbs Ferry, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 18 934 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Som markedsføringshoved lærer du alt fra reklame til e-handel, det raskest voksende markedsområdet i dag. Karrieremuligheter i markedsføring er rikelig med en fortsatt positiv forventet sysselsettingsvekst. Du lærer banebrytende, innovative markedsføringsteknikker som er sikker på å hjelpe deg med å skille seg ut fra konkurransen.
Karrieremuligheter i markedsføring er rikelig med en fortsatt positiv forventet sysselsettingsvekst. Studentene lærer de nyeste banebrytende og innovative markedsføringsteknikkene som er designet for å gi dem en fordel i forhold til konkurransen og for å forbedre karriereveien.
Bedriftsøkonomi: Markedsføring Rask fakta
- Center for Online Marketing (.COM) som spesialiserer seg på webdesign, søkeoptimalisering og annonsering på sosiale medier.
- Delta i nasjonale konkurranser for å bygge ferdigheter på nettet.
- Få kunnskap om banebrytende markedsføringsteknikker.
- Tilgang til Fortune 500 Network.
- Rådgivende styremedlemmer - Amazon, Apple, Facebook, Google, LinkedIn, Twitter, Yahoo.
Programutfall
Ved slutten av dette programmet skal studentene kunne:
- Evaluere virkningene av globalisering på forretningsmiljøet.
- Gjenkjenne og vurdere etiske spørsmål i virksomheten.
- Bruk forretningskonsepter, metoder, prosedyrer og styringsinformasjonssystemer for å lette strategisk planlegging og beslutningstaking.
- Bruk muntlige, skriftlige og presentasjonsferdigheter for å kommunisere effektivt i det profesjonelle forretningsmiljøet.
- Funksjon effektivt som teammedlemmer og, hvor det er relevant, som teamledere.
- Demonstrere kunnskap om grunnleggende prinsipper og nøkkelkonsepter i markedsføring.
- Vurdere de juridiske, økonomiske og sosiale aspektene ved en markedsføringsavgjørelse.
Curriculum
Studenter som velger hovedkonsentrasjon i bedriftsøkonomi med spesialisering i markedsføring, må fullføre:
Business Administration Core
- ACCT 120 Intro til finansiell regnskap
- ACCT 121 Intro til Management Accounting
- FINC 235 Finansiell ledelse
- INBU 250 International Business
- BLAW 240 Forretningslov I
- MGMT 225 prinsipper for ledelse
- MGMT 255 Info Systems for Mgmnt eller ACCT 261 Computer Application for Accountants
- MGMT 340 organisatorisk oppførsel eller ENTR 250 sosial entreprenørskap
- MKTG 220 Markedsføringsprinsipper
Spesialisering *
Velg fire av de følgende seks kursene
- INBU 375 Internasjonal markedsføring
- MKTG 344 Reklame
- MKTG 345 Digital Marketing
- MKTG 348 Salgsledelse
- MKTG 350 Entertainment Marketing
- MKTG 440 Markedsanalyse
- MKTG 442 Markedsføringsledelse
og
- MKTG 450 Anvendt resultatanalyse i MKT
- MGMT 460 Strategisk ledelse
Åpne valgfag
Eventuelle fem kurs.
* Det er et krav på 15 studiepoeng i spesialiseringen, som må tilfredsstilles med Business Administration kurs nummerert 295 eller høyere.
• Studenter som ikke har heltidsjobber, bør prøve å bruke sine åpne valgfag til en internship
Karrieremuligheter
Nyutdannede innen markedsføring kan søke stillinger som kontoutøvende, art director, tekstforfatter, kreativ leder, markedsundersøkende, markedssjef, medieplanlegger, nettledelse og salgsrepresentant.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.